Hvor mange til Bergen?
Regner med at det skal gå bra med alle i bergen. Får plutseilig sånn følelse at vi skal følge Fredrikstad ut i Europa med destinasjon Tyrkia, Hellas eller Polen. Vi skal jo bare en liten kjapp tur over fjellet. Selv om dog bergenserne er et eget (rart) folkeslag. Ses der borte alle sammen. God tur.......
selv reiser jeg imorgen....
selv reiser jeg imorgen....
---------------------------
Rød og hvit makt
KennethS, jeg har aldri vært i Bergen før, men jeg regner med at det finnes
flere en 1 pub der borte. :D:ffk:
flere en 1 pub der borte. :D:ffk:
Alle drar på foppalpuben, alt annet blir for dumt! :ffk:
Hva heter den , og hvor ligger den??
Er den lett å finne ?? Kanskje noen Brannsupportere kunne møte opp og vise vei.:ffk:
Er den lett å finne ?? Kanskje noen Brannsupportere kunne møte opp og vise vei.:ffk:
Noen iherdige sjeler i Fredrikstad har ordna avtale med et utested midt i gågata i Bergen. "News" er navnet og det blir vel samlingssted for mange FFK supportere på søndag iallefall!
Der er du óg trygg vettø Dombås!!:cool:
Der er du óg trygg vettø Dombås!!:cool:
Macka fra start!
Håper at dere tar vare på meg der borte, så jeg ikke blir slått ned av noen hooligans:D:p
News ligger ca 150-200 meter gange fra Fotballpuben, News ligger i Torggaten 5, Fotballpuben ligger i Vestre Torggate 9. Hvis du står utenfor News vil du nok høre musikken fra Fotballpuben bedre enn du hører musikken innenfra news :D.
www.fotballpuben.no
http://bergen.bynight.no/visplass.php?plassid=17
www.fotballpuben.no
http://bergen.bynight.no/visplass.php?plassid=17
Stå på Brann
Blir det mulig å sette igjen ting på supportertoget mens man er i byen og på kamp, og med over 90% sjanse for at det fortsatt er der når vi kommer tilbake? Regner med at vi bruker samme tog begge veier, og at det er låst og ikke i bruk i mellomtiden?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det finnes uansett oppbevaringsbokser til 30,- på togterminalen, så det bør ikke være noe problem.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25