Har egentlig ikke noe spesielt forhold til vandrende bacon-vesener. Vet bare av erfaring at griser er særdeles frekke og ikke minst stae individer,
...forresten ikke ulikt de fleste koneemner.
Hvis du så samtidig ønsker noen positive asosjasjoner med på kjøpet,
...så kall den for noe så banalt som; Frexta.
Da har du i alle fall de fleste obligatoriske asosjasjonene samlet,
...både hva griser, koner og kjære klubblag angår. ;)
Frexta var veldig bra! Dessuten så kan det jo, som du sa, være veldig passende for en frekk og sta gris. Pluss at det er jo omtrent sånn de fleste fra Fredrikstad uttaler Fredrikstad, så det var et meget bra navn.
Madammen likte også det navnet. Hva syns andre om det?! Akkurat nå så er det mye som tyder på at FFK-maskotten vår vil bli hetende Frexta!!
Jeg kan hvert fall slå helt klart fast at det ikke blir Raymond! Hadde Raymond Kvisvik spilt for oss så hadde jeg kanskje vurdert det, men ernte nok bare med han "Raymond". Det ligger nok ann til at det blir Frexta ja. Dama er litt usikker, men tror jeg skal få igjennom den altså! Men hvis det kommer ett enda bedre forslag her, så kan det jo hende at Frexta blir vraket!
Hei Bror. Har lissom ikke fått vært med på den navnkrigen her om jeg kan kalle det det, men Frexta høres jo bra ut det da :)
Syns lucky blir litt for vanlig, så ikke ta det.
Skal se om jeg klarer å sove på noen navn jeg også, men har jo fått mange gode forslag her da:D
Gleder meg til Bergen også! :D