Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK stall 2015

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Syns det er skremmende.

Liker heller ikke hvordan Bakken uttaler seg i media om dette temaet. Det irriterer meg noe grenseløst at han mener vi har god tid.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: kjell-H

Ja det er veldig skremmende å tenke på at FFK spør en spiller ifra follo om å prøve spille for 2 gang i FFK. Har de virkelig så lite peil på spillere her i østlandet,så at de må ha dem på prøve spill 2 ganger?Flaut! Godt jobbet sier jeg! Hva pokker er det som skjer i systemet til FFK?amatør messig det de driver med nå hvertfal.Flaut! Jeg driiter vel egentlig at han follo spilleren heller valgte å fortsette i Follo. Det som skremmer meg er at de i FFK har så lite peil på hva slags spillere det er rundt om her i østlandet! Hadde de speidet godt nok så hadde de ikke behøvd å ha en spiller på prøve spill 2 ganger!

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Det som skremmer meg er at de i FFK har så lite peil på hva slags spillere det er rundt om her i østlandet! Hadde de speidet godt nok så hadde de ikke behøvd å ha en spiller på prøve spill 2 ganger!

Kanskje de denne gangen ikke bare ønsker å hente en spiller som har vært god på andre lag, men som også kan bli god i FFK.
Det skal også komponeres en spillergruppe som fungerer sammen og har samme forståelse av hvordan en ønsker å spile fotball i FFK.
Når en i tillegg har friskt i mente at økonomien ikke tillater "bomkjøp" vil resultatet bli at en er forsitig.

Men når dette er sagt hadde jeg håpet at det var gjort noen signeringer allerede. Vi får håpe at de har kontroll og litt mer is i magen enn det vi supportere har Smile

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Costanza

Det sies at Ivan Näsberg fra Vålerenga kan være på vei til FFK? Er det noen som vet om det er snakk om lån, eller blir han frigjort av Enga? (De har ganske mange stoppere i stallen nå).

Näsberg er jo en spennende, ung midtsopper på 18 år som allerede har spilt flere Tippeligakamper for Vålerenga og i vinter debuterte på U21-landslaget.

PS! Han heter også "Tarek" til mellomnavn :)

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09

Lagt til:

http://www.demokraten.no/nyheter/ffk-og-troverdighet-1.1367900

Demokratens Knut,tør  å si det alle i byen mener,men FB har jo selvsagt klokketro på sin gamle kollega..Selv når han møter seg selv i døra. Eller var det bare Demokraten og jeg som hørte løftene om minst 3 nye i god tid før jul??

Får også håpe at de lytter litt på Terje,Gashi er en garantist for innsats og tæl, på en måte helt motsatt av de spillerne som klubben hentet i fjor,og tydligvis de jakter på i år også

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av GodeGeir

http://www.demokraten.no/nyheter/ffk-og-troverdighet-1.1367900

Demokratens Knut,tør  å si det alle i byen mener,men FB har jo selvsagt klokketro på sin gamle kollega..Selv når han møter seg selv i døra. Eller var det bare Demokraten og jeg som hørte løftene om minst 3 nye i god tid før jul??

Får også håpe at de lytter litt på Terje,Gashi er en garantist for innsats og tæl, på en måte helt motsatt av de spillerne som klubben hentet i fjor,og tydligvis de jakter på i år også

Helt enig med GodeGeir,

Hvis klubben skyver fra seg byens rikeste mann som samtidig er lidenskapelig opptatt av og tilhenger av FFK, da forstår jeg ingenting.

Jeg håper det ikke er tilfelle, men kronikken i Demokraten gav meg bange anelser.

Nå nærmer det seg februar og ennå ingen signering. Hvordan skal man kunne få "satt" en ellever i tide før seriestart i en slik situasjon?

Er det noen som vet om det er offentliggjort nyere tall av solgte sesongkort? (Mine 3 er kjøpt og betalt)

Uansett, det er nok en vanskelig balansegang med hensyn til hvor mye inflytelse en velgjører kan ha, men er det mulig da å nå en langsiktig målsetting om å prege norsk fotball uten hjelp utenfra?

Jeg ser gjerne Gashi eller/og Brenne i rødhvit drakt til våren, jeg tror de kan bidra ennå noen år, se bare på Johnsen i Odd.

Intriger splitter mer enn samhold forener....

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 apr 14

Lagt til:

Ivan Näsberg på vei inn?

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Costanza

Pressekonferanse på Stadion i dag kl. 11.30.

Tema skal være ny(e) spiller(e).

Det mest nærliggende er vel å tippe det er Kjelsrud Johansen. Og eventuelt Ivan Näsberg?

Håper isåfall ikke begge er på lån... 

Oppdatert 0835: f-b.no skriver nå at det er Kjelsrud Johansen som presenteres.

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09

Lagt til:

Litt merkelig at de innkaller til pressekonferanse for å fortelle at de har fått en spiller på lån...

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Vi har jo sett flere rare pressekonferanser før også, men jeg må si jeg håper de har noe mer enn det.

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Om det ikke er mer, kan man vel si at de ikke har kontroll på sesongen som kommer spør du meg.

Landslagsspiller

Lagt til:

Det var kun Henrik Kjelsrud Johansen som ble presentert.

Siden det har vært mer eller mindre klart en god stund at Kjelsrud Johansen skulle hentes inn på lån, er det nesten litt skuffende at det er eneste "nyhet" når det først innkalles til pressekonferanse. Jeg kunne forstått det dersom Bakken & co. hadde klart å forhandle frem en varig overgang og ikke kun lån, men når det viser seg nettopp å bare være et lån, så kunne det vel holdt med en pressemelding.

Hvis jeg tolker Bakken rett så jobber de i tillegg med to forsvarsspillere, hvorav den ene er Ivan Näsberg. I tillegg skal det hentes opp en juniorspiller, og det er det.

Det synes jeg virker ganske naivt. Man kvitter seg altså med erfarne spillere i sentrallinja i form av Vidar Martinsen, Lars Grorud, Bjørnar Holmvik og Robert Stene (pluss Haitam Aleesami). Og de erstattes med én juniorspiller, en 21-åring fra reservelaget til Odd i 2. divisjon, kanskje en 18 år gammel midtsopper med noen få Tippeligakamper i Vålerenga, og eventuelt en ukjent forsvarsspiller til. Har vi da egentlig forsterket laget? Kanskje får vi en yngre og mer spennende spillerstall, men får vi et lag som er sterkt nok til å takle (den urealistiske) målsettingen om direkte opprykk?

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: kjell-H

Bra at hvertfall i det minste har klart å låne en spiller. Bakken og Wibe lund er nok kjempe stolte av seg selv nå! Jeg er fornøyd med å få inn en spiss. Men jeg har overhodet ikke noe tillit til Bakken og Wibe lund. Vi nærmer oss 1 februar og vi har fått inn en leie soldat plus at vi blir linket til en 18 åring som også det vell dreier seg om lån også. Jeg tror gutta skal kjempe hardt for å ikke rykke ned i år.Rykker vi ned så er det ikke gutta sine skyld men Bakken og co!

Det beste vi supportere kan gjøre er å møte opp på stadion og støtte ung gutta. Jeg skal møte opp og støtte spillerne! Er ikke spillerne sine feil at Klubben feiler i vinter!

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 apr 14

Lagt til:

Shaswari til Bærum har strandet eller? Spillere på kontrakt skulle vel evalueres, men ser at det ikke har skjedd noe rundt det i det siste. 

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kultras

Shaswari til Bærum har strandet eller? Spillere på kontrakt skulle vel evalueres, men ser at det ikke har skjedd noe rundt det i det siste. 

Har han vært linket til Bærum?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Mitt sesong kort står fortsatt på vent. Min stille protestaksjon pga trener og spillere.

I hovedsak trener, tror han er en stor bremsekloss også for nye spillere. 

Jeg klarer ikke å se at spillere på vei opp, ønsker å komme til FFK slik det er nå.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Pressekonferanse for å si at vi har fått låne han de har snakket om at er så og si klar lenge, og det uten noen kjøpsopsjon.

LUREMUS !!!!!

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06

Lagt til:

Helt enig i det som sies her... to unge spillere inn er i utgangspunktet bra. To unge spillere inn uten opsjon vil si en av følgende:

1. Spiller de godt forsvinner de tilbake til moderklubb ellers selges til en pris som er satt i forhold til gode prestasjoner i FFK 

2. Spiller dårlig: selges til FFK eller forsvinner videre....

Merkelig disponering! Hvis vi skulle være så heldige å rykke opp, med to lånte spillere som presterer godt, forsvinner begge og vi står svekket i møtet med Tippeligaen. Hva skal vi da? Låne to nye som ikke har prestert i en Tippeligaklubb?

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ellis

Helt enig i det som sies her... to unge spillere inn er i utgangspunktet bra. To unge spillere inn uten opsjon vil si en av følgende:

1. Spiller de godt forsvinner de tilbake til moderklubb ellers selges til en pris som er satt i forhold til gode prestasjoner i FFK 

2. Spiller dårlig: selges til FFK eller forsvinner videre....

Merkelig disponering! Hvis vi skulle være så heldige å rykke opp, med to lånte spillere som presterer godt, forsvinner begge og vi står svekket i møtet med Tippeligaen. Hva skal vi da? Låne to nye som ikke har prestert i en Tippeligaklubb?

Eller:

Låne 2 spillere som forhåpentligvis holder ok 1. div nivå, og hente 2 som holder TL nivå om man rykker opp. Det er dumt å kjøpe et 1. div lag, om man har mål om å rykke opp.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Moderator

Lagt til:
Endret:
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Costanza

Hvis jeg tolker Bakken rett så jobber de i tillegg med to forsvarsspillere, hvorav den ene er Ivan Näsberg. I tillegg skal det hentes opp en juniorspiller, og det er det.

De har hele tiden sagt at de skal ha inn fem spillere. Nå er de nede i fire? Hvorfor det? Så vidt jeg kan se har vi per i dag 16 A-lagsspillere og med tre til inn har vi 19. Er ikke kravet at vi MÅ ha 20? Eller har en junior blitt tatt opp i stallen uten at jeg har fått det med meg slik at vi han 17 spillere nå?

Eller: Latterlig å kalle inn til pressekonferanse for å presentere en spiller som kommer på lån som ikke har noe å vise til på dette nivået. Som i tillegg har vært linket til klubben i månedsvis. Latterlig!

EDIT: Ser nå at de skal ha 20 spillere. "FFK jobber også med flere forsterkninger. Én junior skal opp i A-stallen, to forsvarsspillere skal hentes inn og den siste plassen kan bli holdt åpen til tett opp mot overgangsvinduets siste timer. "

Hva i allverden er poenget med å holde en plass åpen til overgangsvinduet stenger? Hva er det å tjene på det?

The colour of her eyes

Moderator

Lagt til:

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Kultras

Har han vært linket til Bærum?

Vil anta at de har snakket med han og gitt han klar beskjed om at han må opp noen hakk. Tror også det var derfor han var med i romjulscuppen for FFK... for å vise at han fortsatt vil være her.

The colour of her eyes

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:

Hva med Nicolai Høgh som ble frigitt av VIF nå nettop?

Da hadde vi fått inn en stopper som kan spille venstreback, og som også har bra med erfaring fra øverste nivå. 

Pris/Lønn er selvfølgelig et annet spørsmål.  

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09

Lagt til:

FFK innkaller til pressekonferanse i dag, mandag, klokken 11.30. Tema er ny spiller. Klubbens daglige leder, Geir Bakken, avslører ingenting om hvem spiller det er snakk om. Ifølge FB

Moderator

Lagt til:

Näsberg som likevel blir klar eller drar de opp noe annet spennende fra hatten? Håper på en rutinert spiller denne gangen.

The colour of her eyes

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Hadde takket ja til Brenne, Kovacs, Trond Erik Bertelsen ol...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88