FFK stall 2015
Hvor mange spillere har vi igjen på kontrakt for 2016 sesongen nå da? og hvor mange kommer det til å være igjen innen Arne er ferdig med å rasere denne troppen?
---------------------------
Innerst inne er vi røde alle mannn
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Akkurat antallet som har kontrakt neste år klarer nok ikke Erlandsen å redusere noe særlig. Er bare seks stk og Rozhat var ikke en av de. Kan aldri tenke meg at han var med i framtidsplanene uansett heller.
http://www.ffksupporter.no/forum/emne.php?eid=15011&type=1&side=1&fid=294344#294344
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Akkurat antallet som har kontrakt neste år klarer nok ikke Erlandsen å redusere noe særlig. Er bare seks stk og Rozhat var ikke en av de. Kan aldri tenke meg at han var med i framtidsplanene uansett heller.
http://www.ffksupporter.no/forum/emne.php?eid=15011&type=1&side=1&fid=294344#294344
6 stk, det var jo imponerende hehe. i absolutt værste fall må vi da signere 14 spillere og ny trener.....
Er akkurat som om vi skulle vunnet i lotto
. Treneren neste år kan velge akkurat de spillerne han vil ha
The colour of her eyes
haha sant det, hadde helt glemt det at det var en fordel med så mange som mulig på utgående kontrakt 
Sharwari klar for Kristiansund slik at han rekker kampen mot oss. Tipper jeg blir rik hvis jeg hadde satt pengene på at Kristiansund vinner og at Shaswari var en viktig grunn til det :-(
Dette kunne vel vært løst på en annen måte?
Endringer på B-lista
Håvard Segtnan Thun, Tobias Faye Knudsen (to innhopp i år, et i serie og et i cup) og Muhamed Berish er tatt ut av troppen, mens Erlend Mikalsen, Herman Blystad og Deni Hasanagic er tatt inn.
The colour of her eyes
SillySeason Norge @SillySeasonNOR 15m15 minutes ago
Andreas Aalbu vil innen kort tid signere for FFK.
Bærum-spilleren skal ha fått et kontraktstilbud og klubbene skal være enige.
Sentral midtbanespiller på over 190cm. Mer dødballer med andre ord?
Scora forresten mot oss på Kadettangen tidligere i år
The colour of her eyes
...og der var han jaggu klar også. 2,5 år. Draktnummer 14
Tydligvis blitt brukt som spiss i år. Budstikka omtaler han som spissen
Kjenner dessverre lite til han
The colour of her eyes
Spennende nyhet. Men nå trenger vi virkelig en klar venstre back og ving spillere!
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
I Budstikka framstilles han som "Bærum Fotballs største profil" og jeg håper virkelig han forsterker oss. Vil han starte på topp på søndag sammen med Kjelsrud-Johansen?
Da var Hammar ute med meniskskade og må opereres. Regner da med at han er ferdig for sesongen. For laget tror jeg ikke det har så mye å si. Han ble vel aldri forsterkningen vi håpet på og vi har grei dekning på den plassen.
The colour of her eyes
Opprinnelig postet av Rey
Da var Hammar ute med meniskskade og må opereres. Regner da med at han er ferdig for sesongen? For laget tror jeg ikke det har så mye å si. Han ble vel aldri forsterkningen vi håpet på og vi har grei dekning på den plassen.
Hvilket arbeid gjøres for å forebygge skader i klubben? Jeg synes det høres ut som om mange av skadene kommer i lyske og kne. De fleste av skadene er ikke direkte slagskader, men vridninger og strekk som i stor grad kan forebygges ved hjelp av fokus på riktig trening av muskulatur rundt ledd.
Fredd
Kjelsrud-Johansen er også skadet (igjen) Rett og slett tragisk at han ennå en gang har blitt skadet. Vi må vel si at det har vært i overkant med skader denne sesongen?
Sansara tok seg til låret når han gikk av i 2. omgang i kampen mot Kråkerøy i går. Ikke at det beviser at også han er skadet.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!
Blir spennende å se idag om FFK klarer å få inn en el 2 spillere inn før overgangsvinduet stenger ikveld(Natt)?
"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."
You'll Never Walk Alone
Filip Westgaard har forlenget kontrakten og er med det FFK-spiller ut 2017
http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1sbibevqgu91h1iu4xa48hkblw/title/filip-blir-i-ffk-ut-2017
You'll Never Walk Alone
Opprinnelig postet av kjell-H
Filip Westgaard har forlenget kontrakten og er med det FFK-spiller ut 2017
http://www.fredrikstadfk.no/news/article/1sbibevqgu91h1iu4xa48hkblw/title/filip-blir-i-ffk-ut-2017
Likær
Flott at han blir i klubben. Jeg håper på en signering til og at vi snakker om en spiller som forsterker laget som venstre back. Det hadde vært helt topp hvis vi i tillegg snakker om en spiller under 30 år på permanent overgang. En offensiv back som også kan spille ving hadde vi virkelig trengt.
Håper man forlenger med Simen Rafn, Håvard Åsheim og Håvar Jenssen nå. I tillegg hadde det vært ålreit å sikre Nazari og Kjelsrud - hvis mulig.
Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
Nå er det bare timer igjen av overgangsvinduet og f-b.no skriver at det fortsatt er håp om forsterkninger. Dermed burde dette forum vært fullt av spekulasjoner. Hvis vi ser på komentarene under artikkelen i f-b.no så er det noen som ønsker Gashi (jeg sliter med å forstå at det kan være en fornuftig løsning)
Opprinnelig postet av Erikk
Nå er det bare timer igjen av overgangsvinduet og f-b.no skriver at det fortsatt er håp om forsterkninger. Dermed burde dette forum vært fullt av spekulasjoner. Hvis vi ser på komentarene under artikkelen i f-b.no så er det noen som ønsker Gashi (jeg sliter med å forstå at det kan være en fornuftig løsning)
Isolert sett er nok Gashi en forsterkning, men føler vi er godt forspent på midtbanen. Med Hammar sin skade er vi tynne på midtstopper plass. Jeg synes det er ok at Sansara spiller v. back. Det kompenserer for duellstyrken vi ellers mangler.
Videre mangler vi typiske kantspillere. Begby er det nærmeste vi kommer en typisk ving, som har fart og kan slå ok innlegg.
Vi har ikke vært heldig med skader på angreps spillere heller. En er forsvunnet, og fire er skadet pr i dag.
Da ble det ingen forsterkninger på overgangsvinduets siste dag. På mange måter synes jeg det er greit siden det er for lett å gjøre en dårlig avgjørelse hvis han har fått nei fra de spm står øverst på lista. Vi bør jo ha lag godt nok til å berge plassen selv om alle skadene setter oss veldig tilbake. Jeg håper resten av pengene fra Høili i steden kan brukes i neste overgangsvindu.
Opprinnelig postet av Erikk
Da ble det ingen forsterkninger på overgangsvinduets siste dag. På mange måter synes jeg det er greit siden det er for lett å gjøre en dårlig avgjørelse hvis han har fått nei fra de spm står øverst på lista. Vi bør jo ha lag godt nok til å berge plassen selv om alle skadene setter oss veldig tilbake. Jeg håper resten av pengene fra Høili i steden kan brukes i neste overgangsvindu.
Eller på ny trener før den tid.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88