Husk meg
Brukernavn
Passord

Cup Tirsdag 1. mai kl. 18:00: Askim-FFK

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: arte et labore

For å dra tråden litt inn på cuprunden igjen. Kvik Halden, Moss og Østsiden var vel de lagene som var mest sannsynlig å møte i neste runde. Østsiden røyk ut med 0-1 for Skeid, mens haldenserne har 3-1 mot slutten av andre ekstraomgang. Mossingene har 0-0 mot Elverum.

Går Moss videre så er det kanskje duket for at de møter enten oss eller smurfene, mens Kvik Halden møter det andre laget?

Edit: Moss opp i 1-0 i andre ekstraomgang.

Edit2: På liveoppdateringen dukket det jammen meg opp en gammel kjenning. Stian Johnsen scoret 1-0 for Mjølner. Godt å se at han fremdeles spiller, men han er tross alt bare 30 år ennå Føles som en evighet siden han til tider herjet venstresiden for FFK.

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg kan tenke meg (drømme om) en fremadstormende svensk trener...vi trenger 'attitude',og de svenske trenerne har jeg virkelig virkelig fått sansen for,les Sogndal treneren-Lennartson i Stabæk ifjor osv.

Har sansen for den nye treneren til LSK og du da?Magnus Haglund.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Opprinnelig postet av Haarek

Jeg kan tenke meg (drømme om) en fremadstormende svensk trener...vi trenger 'attitude',og de svenske trenerne har jeg virkelig virkelig fått sansen for,les Sogndal treneren-Lennartson i Stabæk ifjor osv.

Har sansen for den nye treneren til LSK og du da?Magnus Haglund.

Ja,det har jeg. LSK har jo ikke spilt dårlig,men hatt fryktelig dårlig uttelling,og Haglund har sagt de må bruke våren til å 'spille seg inn'.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av tomroar

tror ledelsen ser at det er billigere å hente inn en ny trener før det er forsent, enn å rykke ned.

Om man setter klubben foran seg selv er ikke det ensbetydende med resultater, om Aune har gått ned i lønn, hva betyr det, han blir vel ikke noen bedre trener av den grunn.

Jeg har tro på at den kommer midler som blir øremerket dette formålet og til å låne noen spillere.

Det bør ikke bli kostbart, det er vel ikke trenerenes eller spillerenes marked om dagen.

Jeg blir gjerne med på en innsamlingsaksjon om ikke det kommer noe fra en velgjører

Hvis man skal bruke penger på trenersiden, bør det være til assistenttrener og ressurstrenere.

Å øremerke penger til trener/spillere vil sende feil signaler til kreditorene.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:

Reservetrener har vi jo i Aune, det er nok der han havner etter sesongen om han ikke velger et lag i 3. div eller lavere.

Om det kommer midler fra eksterne så må jo de kunne brukes til hva de vil. Tror også kreditorene ønsker et lag i eliteserien isteden for 1. div neste år, da er vel valget enkelt. Det trengs ikke å tilbys idiotkontrakter ala det de ga Nordli og gymlæreren.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av tomroar

Reservetrener har vi jo i Aune, det er nok der han havner etter sesongen om han ikke velger et lag i 3. div eller lavere.

Om det kommer midler fra eksterne så må jo de kunne brukes til hva de vil. Tror også kreditorene ønsker et lag i eliteserien isteden for 1. div neste år, da er vel valget enkelt. Det trengs ikke å tilbys idiotkontrakter ala det de ga Nordli og gymlæreren.

Uansett. Om det skulle ansettes en ny trener, som garantert vil gi bedre resultater enn Aune(ellers er det jo ikke noen vits), så koster det myyye penger. Og klubben har ikke engang lite penger. Dessuten har en trener av dette kaliberet en CV å ta hensyn til, og vil også kreve forsterkninger, som man heller ikke har råd til. Denne våte drømmen kan du nok bare legge død.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:

Ja,det har jeg. LSK har jo ikke spilt dårlig,men hatt fryktelig dårlig uttelling,og Haglund har sagt de må bruke våren til å 'spille seg inn'.

Så har også Haglund hatt muligheten til å hente inn 10-12 spillere før denne sesongen. Dessuten sitter LSK på en langt bedre og bredere tropp en FFK fra før av. En trener som Haglund ville aldri gått med på en lønn som Aune, og samtidig kommet til en klubb som trenger penger fra en rik onkel for å låne Bernsten i én måned. Ikke et vondt ord om Daniel Berntsen, men FFK er så uattraktivt for en trener som det kan få blitt. Lav lønn, masse press, null ressurser og en syltynn tropp blottet for rutine. Joda, det er potiensiale som bare dét i troppen, men uten rutine og spillere med lederevner vil vi ikke levere stabilt. Og å skaffe seg denne typen spillere er alt for dyrt for oss, enda mindre skal vi kaste bort penger på ny trener. Så her er det nok bare smøre seg med tålmodighet... 

Å hevde at FFK er attraktivt for trenere pga historie, stadion osv blir fjernt når alle andre faktorer peker så til de grader nedover.

samhold

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

FFK har nok ikke mulighet til å hente en meritert dyr trener, hvis ikke Høili tar regninga da. Men på samme måte som man prøver å finne unge gode talenter før dem blir for dyre, kan man finne "unge" talentfulle trenere med pågangsmot og kunskaper, og som vil fram, da kan FFK være et godt springbrett. Klubben kan ikke sitte å se på at den ene talentfulle spilleren etter den andre stagnere, spillet bli dårligere og poengfangsten mager i all evighet. Det blir ihvertfall dyrt... Aune sitter nok trygt fram til sommeren, men har ikke prestasjonene tatt seg opp til da, skjer det nok forandringer...

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Men på samme måte som man prøver å finne unge gode talenter før dem blir for dyre, kan man finne "unge" talentfulle trenere med pågangsmot og kunskaper, og som vil fram.

Er det ikke akkurat det vi har da? En ung, talentfull trener uten den helt store erfaringa.

Det er dessverre det beste FFK har råd til i dag. 

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Men på samme måte som man prøver å finne unge gode talenter før dem blir for dyre, kan man finne "unge" talentfulle trenere med pågangsmot og kunskaper, og som vil fram.

Er det ikke akkurat det vi har da? En ung, talentfull trener uten den helt store erfaringa.

Forsåvidt ung, men der stopper det....

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

blir det bot til klubben for at noen tente opp røky på askim stadion ?

det er så smart liksom....

Håpet er en risiko man må ta.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Nei.

Vi spilte forøvrig en elendig kamp der også. Om vi ikke envna eller ikke gadd vites ikke, men i 2.omg er vi underlegne et dårlig 3 div lag.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25