Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker vinter 2011/2012

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Welhaven

Noen som egentlig vet noe om Sæternes og kontrakten hans med Viking? Er den utgått eller har han noen måneder igjen på den?

Viking slipper Sæternes ett år før kontrakten hans går ut.

Dvs at FFK helt sikkert kan få han gratis. Så er det lønna da...

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:
Endret:
Endret av: Kai Roger

Jeg er glad bare vi får spillere til klubben...er litt sånn at : 'alle er velkomne' Wink

Om vi får Sæternes,eller Halvorsen eller andre,skal jeg trykke dem til mitt bryst,og støtte dem alt jeg kan.

Forøvrig er Sæternes en spiller som kan spille siste 20 min,og komme inn å score noen avgjørende mål. Han er i tillegg en veldig fin person,som jeg tror vil passe fint inn i gruppa.

Spenende dager framover.......spesielt nå som Høili er på banenLaughing

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Welhaven

Noen som egentlig vet noe om Sæternes og kontrakten hans med Viking? Er den utgått eller har han noen måneder igjen på den?

Viking slipper Sæternes ett år før kontrakten hans går ut.

Dvs at FFK helt sikkert kan få han gratis. Så er det lønna da...

Ah riktig :-)

Men lønnen ja, den er vel typ 1,5-2. Hvis han i det hele tatt er noe å satse på, ikke vet jeg, så må jo han avgjøre selv da om han ønsker kontrakt med Tippeliga-klubb og gå ned i lønn, eller dagpenger hos NAV å gå ned i lønn.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg er glad bare vi får spillere til klubben...er litt sånn at : 'alle er velkomne' Wink

Om vi får Sæternes,eller Halvorsen eller andre,skal jeg trykke dem til mitt bryst,og støtte dem alt jeg kan.

Hehe - er noe med det ja.. Eneste som må legge til grunn er at det er økonomisk forsvarlig, da i forhold til lønn.

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Sæternes kommer nok kun om han gjør det innenfor de økonomiske rammene man rår over. Og de er ikke store. Tror alle i klubben nå har fått et realistisk forhold til kostnader.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Bedriftsspiller

Ble medlem: 21 feb 12

Lagt til:

Er det ikke litt vel flåsete å klage over at det jobbes med å hente nye spillere til klubben? Selv om tiltroen til klubben er noe svekket, for min del iallefall, så har jeg tro på at de ikke går på de samme blemmene igjenn, økonomisk.

Om det er Sæternes eller en eller annen sør amerikaner som kommer er i grunn ikke veldig viktig for meg, det viktige er  at vi får stablet et nogen lunde slagkreftig lag på beina. Sæternes kan absolutt bidra til dette. 

Jeg synes vi skal være fornøyd med at klubben prøver. Man hyler når klubben ikke har spillere nok, man hyler når det hentes spillere..

FFK!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Jeg tror faktisk ikke lønna blir et problem. Når han faktisk blir frigitt fra kontrakten et år før den går ut, tror jeg nok alternativet var at han skulle gå ned i lønn i Viking. Dessuten, alle vet at det er trange kår i FFK. Også tippeligaspillere på flyttefot vet det.

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Lagt til:

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Thom

Er det ikke litt vel flåsete å klage over at det jobbes med å hente nye spillere til klubben? Selv om tiltroen til klubben er noe svekket, for min del iallefall, så har jeg tro på at de ikke går på de samme blemmene igjenn, økonomisk.

Om det er Sæternes eller en eller annen sør amerikaner som kommer er i grunn ikke veldig viktig for meg, det viktige er  at vi får stablet et nogen lunde slagkreftig lag på beina. Sæternes kan absolutt bidra til dette. 

Jeg synes vi skal være fornøyd med at klubben prøver. Man hyler når klubben ikke har spillere nok, man hyler når det hentes spillere..

Amen, som jeg skulle sagt det selv!! Cool

Der kommer Mads Hansen, som BANKER ballen i mål!!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Tarik er en flott fyr og vi har all grunn til å takke han for den lojaliteten han viser ved å ikke stikke av slik stuasjonen desverre er. Jeg har også veldig sans for Egil Olsen og liker at han sier at spilletid er viktig og på den måten støtter Tarik og FFK.

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Synes Tarik viser en utrolig fin holdning. Må bare beundre han for hans innstiling og kjærlighet til klubben !!

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Er Even Juliussen fortsatt trener for junior laget? Har vært stille om han på en god stund nå så jeg bare lurer på om han fortsatt er i ffk?

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3351353.ece LaughingLaughing

au da kai roger.. husker amin sa: jeg er ffk spiller Wink

jaja jeg for håpe at han blir da Laughing

Håpet er en risiko man må ta.

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3351353.ece LaughingLaughing

au da kai roger.. husker amin sa: jeg er ffk spiller Wink

jaja jeg for håpe at han blir da Laughing

Litt forskjell her da, Amin sa det vel før budet ble akseptert av FFK. Tarik har jo faktisk avslått en overgang etter at FFK takket ja.

Men regner med at Tarik forsvinner til kontinetet til sommeren hvis han fortsetter å gjøre det like bra

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

vet det.. var en spøk til kai roger Smile

Håpet er en risiko man må ta.

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:

Davy watne kan holde kjeften sin !!!

http://www.sognavis.no/lokal_sport/article5958829.ece

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg forstår ikke hva Watne mener siden vi har snakker om en spiller på utgående kontrakt som har sagt at han ikke ønsker ny

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Håper virkelig at Ole Jørgen Halvorsen kommer til FFK! Meget spennende spiller! Hvem kan evt være aktuell å kjøpe inn på venstre back?

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Plankekæll

Nå er Davy Wathne ansatt av TV2 for å mene ting om Tippeligaen da, så når han får et spørsmål ang Halvorsen må han jo svare det han mener.

Skjønner ikke problemet.

Det blir vel et spørsmål for Sogndal om hva som er best for klubben da. Det blir jo en ganske identisk situasjon som Borges-situasjonen i fjor. Borges var FFKs viktigste spiller på utgående kontrakt. Vi valgte å beholde han for å ha større mulighet til å beholde plasse i TL. Det samme dilemmaet har de i Sogndal nå.

Jeg håper virkelig han velger FFK. Halvorsen er vel den norske spilleren jeg ønsker meg aller mest. Han må gjerne ta med seg en viss Per Egil Flo til Fredrikstad også.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99

vet det.. var en spøk til kai roger Smile

Wink

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Troppen skriker etter spillere, ikke rutine.

Enig.

Har alltid hevdet at "rutine" er den mest overvurderte egenskapen - spesielt siden mange drar en parallell til alder.

Det hele er et spørsmål om kvalitet; enten er man en god spiller, eller så er man ikke.

Og det er først og fremst gode spillere man trenger - ikke rutine.

Så du mener at det ikke er noe i det at de rutinerte spillerne kan tilføre laget noe i form av sin erfaring? Som feks når Scholes gjør comeback på Utd, så hadde det vært akkurat like bra om de hadde fått inn en på 19 med de samme ferdighetene?

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Det er jo lov å lese det han skriver da! Nå snakker vi jo også totalen her da! På hele laget! Ikke enkeltspillere.

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Troppen skriker etter spillere, ikke rutine.

Enig.

Har alltid hevdet at "rutine" er den mest overvurderte egenskapen - spesielt siden mange drar en parallell til alder.

Det hele er et spørsmål om kvalitet; enten er man en god spiller, eller så er man ikke.

Og det er først og fremst gode spillere man trenger - ikke rutine.

Så du mener at det ikke er noe i det at de rutinerte spillerne kan tilføre laget noe i form av sin erfaring? Som feks når Scholes gjør comeback på Utd, så hadde det vært akkurat like bra om de hadde fått inn en på 19 med de samme ferdighetene?

Rutine er en ballast. Akkurat som god teknikk, hurtighet og styrke. Det avgjørende er totalen hvor god spilleren er. Laget har ikke noe skrikende behov for rutinerte spillere. Som sagt Knudsen, Ramberg, Holm, Horn, Tarik, Vidar dekker vel den biten godt...

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til:

Ja, og jeg mener at et lag totalt sett blir bedre når man har en balanse mellom unge lovende og noen mer rutinerte spillere. Scholes var kun ett eksempel jeg nevnte, kunne godt ha nevnt mange til i samme kategori, på hvilken måte mener du at jeg ikke leser det han skriver?

Landslagsspiller

Lagt til:

En ting er rutine en annen er en spiss på 38 år som ble løst fra kontrakten i Viking når vi sårt trenger en venstre back. Jeg synes det er vanskelig å forstå motivasjonen hans for å komme til en ny by for en ettårskontrakt hvis denne ikke inneholder svært god lønn.

Men jeg vil igjen understrenke at jeg synes det er helt fantastisk hvis vi får Halvorsen og at de som eventuellt bidrar til det fortjener stor takknemmelighet fra alle som er glade i FFK.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25