Husk meg
Brukernavn
Passord

23. serierunde: FFK - Molde, lør. 17.09 kl 18:00

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Vent i hvert fall med å surmule til de har slått noen feilpasninger, OK?

Det er forskjell på det å ønske 100% enighet om alt, og det å helle kaldt vann over huet på dem som vil halshogge Aune og Amundsen før kampen er spilt. Når det er sagt, skulle jeg gjerne sett Hussain på banen sjøl.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Tøfflus

Vent i hvert fall med å surmule til de har slått noen feilpasninger, OK?

Hvorfor skal jeg vente? Vi har jo sett det i alle kampene de har spilt denne sesongen. Det er vel tvilsomt om det plutselig skulle endre seg? Og hvis det gjør det, så skal jeg gjerne spise ordene mine :o)

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Hvis dere ser på mitt foralg til lag er det plass til både Hussain, Ramberg og Jabbie. (men da ble Keen vraket noe jeg ble kritisert for)

Å sette Jabbie og Hussain sammen høres jo veldig smart ut siden de har forskjellige ferdigheter og kan gjøre hver sin jobb. Problemet er at det er noe vi har prøvd uten suksess. Både Jabbie og Hussain har spilt veldig gode kamper, men det har skjedd med Ramberg som makker. En annen sak er at vi er i en vanskelig tabellposisjon og møter norges beste lag (iht tabellen) noe jeg mener taler for Ramberg som har rutine og som gjør en bedre defensiv jobb enn Hussain.

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04

Lagt til:

Jabbie har startet 14 kamper og i disse kampene har vi fått 20 poeng.

På de 7 kampene Jabbie ikke har startet har vi fått 4!  

Med Jabbie på banen har vi sluppet inn 11 mål og ytterligere 3 etter at han var byttet ut. Og på de 7 han ikke startet har vi sluppet inn 15!

Jabbie har vært på banen i 57% av spilletiden og da har vi sluppet inn 38% av målene...

Matematisk sett ville vi ha sluppet inn 6 mål mindre i disse 7 kampene: Seire over Brann (4-2), uavgjort mot SIF (1-1) og tap for Molde (1-2), Start (2-3), Viking (0-2), Tromsø (1-3) og Odd (1-2). Det ville sannsynligvis gitt noen hyggelige ekstrapoeng i tillegg til de 24 vi har.

Derfor skal Jabbie spille!

Så får det være et litt større spørsmålstegn hvorfor ikke Etzaz starter, men velger å tro at han blir supersub i andre omgang og er med på å avgjøre kampen til vår fordel.  

Alltid FFK!

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Hei JonFT bra analyse vedr Jabbie. Kan du lage en med Jabbie/Ramberg også?

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Dagens ellever:

Staw

Martinsen, Dure, Horn, Thomassen

Askar, Ramberg, Jabbie, Hansen

Keene, Borges

Benk: Masalin, Ophaug, Myrie, Hussain, Landgren, Standerholen, Ruud Tveter.

Molde:  Pettersen, Rindarøy, Forren, Vatshaug, Gatt, Berget, Thione, Eikrem, Chima, Angan, Mostrøm

Landslagsspiller

Lagt til:

Tør vi håpe på at FFK hever seg fra de triste kampene i det siste? Personlig har jeg en veldig dårlig følelse i dag, tipper Molde vinner dette relativt komfortabelt..

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Knuty

Tør vi håpe på at FFK hever seg fra de triste kampene i det siste? Personlig har jeg en veldig dårlig følelse i dag, tipper Molde vinner dette relativt komfortabelt..

Det tror jeg også, desverre. Kom igjen FFK, PROVE ME WRONG...

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09

Lagt til:

Hvor vises kampen?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Balto

Hvor vises kampen?

Kan ende Max, men er ikke sikker, ellers er det betalingskanal. Jeg ser via sumo på min galaxy tab...

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin

Landslagsspiller

Lagt til:

Max sender kampen, ja.

Landslagsspiller

Lagt til:

Keen skal ha for insatsen sin, den er på topp....

- George Carlin

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av kratos

Keen skal ha for insatsen sin, den er på topp....

... men fy så lei jeg er av spisser som bare arbeider, men aldri scorer mål. De har vi hatt en del av i FFK etter hvert.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Opprinnelig postet av JonFT

Så får det være et litt større spørsmålstegn hvorfor ikke Etzaz starter, men velger å tro at han blir supersub i andre omgang og er med på å avgjøre kampen til vår fordel.  

Tror forklaringen er så enkelt som at Hussain dekker litt for lite rom, noe også Jabbie gjør. Siden trenerteamet velger å sette inn Jabbie, så må man ha en mer fotrapp spiller som dekker mye rom ved hans side, og det gjør faktisk Ramberg.

Vurderingen er nok at Jabbie/Hussain hadde blitt hakket for temposvak/dekket for lite rom. I tillegg hadde ikke akkurat Hussain noen stor kamp sist.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av solano2

Ramberg og Jabbie har fått nok sjanser sammen.

... og FFK har vel tatt flest poeng med de to sammen på banen?

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Synes Askar har gjort en av sine beste omganger på lenge. Ramberg fungerer greit, er litt treg, Celso (hvor der du?), Mads H har hevet seg mye siden sist kamp. 

God innsats over hele linja synes jeg... mange hakk bedre enn kampen mot Odd

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: kratos

Opprinnelig postet av hasse33

Synes Askar har gjort en av sine beste omganger på lenge. Ramberg fungerer greit, er litt treg, Celso (hvor der du?), Mads H har hevet seg mye siden sist kamp. 

God innsats over hele linja synes jeg... mange hakk bedre enn kampen mot Odd

Som jeg skrev etter Odd-kampen, så har han forlatt FFK for lenge siden mentalt. Hadde håpet på at Aune hadde baller til å la ham smake litt flis, men dengang ei.. uten at det overasker meg...

Som Amundsen sa i pausa, molde kom best igang, men vi kom mer og mer etterhvert. Syns nå den scoringa vi hadde burde vært godkjent. Brassespark er vel ikke farlig spill ? (i tilfellet burde RBKs 4-3 mål i 07 vært annulert av same grunn, dvs sparket thommasen rett i trynet)

- George Carlin

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Slapp av folkens.. Kan hende Amundsen/Aune har en liten baktanke ved å sette inn Jabbie/Ramberg.. Dessuten syntes jeg Ramberg har gjort gode innhopp de siste kampene..

Kanskje dem har tenkt at Hussain kommer inn i 2 omgang og gjr som han har gjort tidligere denne sesongen.. Nemlig avgjøre kamper.. ;)

Når folk begynner å kappe hue av trenerene fordi de prøver å gjøre noe med laget før kampen er spilt... jaja..

Er det ikke Hussain som har vært hos United? Kanskje de er redd for at Splkjær kjenner han for gott?

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:
Bra av Amin nå ja! Skikkelig på i spillet. Hansen kommer seg, og resten gjør det også ganske greit. Celso er bortevekk etter hva jeg har sett. Har tro på seier nå!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av stjernengutt

Er det ikke Hussain som har vært hos United? Kanskje de er redd for at Splkjær kjenner han for gott?

Jupp - kom fra United.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:

Nydelig, Staw... Det der skal ikke være mulig. Mer er det ikke å si.

Landslagsspiller

Lagt til:

Der ja, når laget spille ok til bra måtte vi seff få en keepertabbe. Flott gjort Staw..... NOT

- George Carlin

Landslagsspiller

Lagt til:
FY FAEN for en tabbe STAW!!!!!!!!!!!

Landslagsspiller

Lagt til:

Den er stygg, Staw. Rett og slett utrolig..

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Synd for Lasse.. synes faktisk at han har spilt ok i år, men dette var en tabbe av dimensjoner

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25