23. serierunde: FFK - Molde, lør. 17.09 kl 18:00
Jeg vil ha Masalin i mål,Duer istedenfor Martinsen,-Askar for Myrie,og Rud Tveter for Tarik.
Ellers er jeg sikker på at laget blir det samme som sist. Dvs at Landgren får en ny mulighet ifra start,noe jeg synes er helt ok. Men hvis han spiller slik som mot Odd,venter nok Benken i semifinalen mot Brann.
Masalin i mål,for jeg antar at han skal starte i semifinalen-han har jo stått alle cupkampene.
Spenende å se om TFA og TA klarer å motivere spillerne,til å løpe som 'ville dyr',og ofre tenner og ben 
Noen komentarer:
Askar er best som ving, uten Tarik og uten Valencia har vi ikke for mange valg og jeg mener derfor at Askar skal spille ving.
Myrie er for dårlig desverre, derfor ønsker jeg Martinsen som høyre back, her har jeg lagt vekt på at Molde er et meget godt lag noe som øker viktigheten av et godt forsvar og Martinsen er god defensivt.
Landgren er ikke dårlig, men jeg mener han ikke bør starte denne kampen fordi vi trenger Jabbie og Hussian. Jeg har også tenkt litt og kommet fram til at vi har vært best i de kampene Ramberg har spilt i år og vil legge til at en hjemmekamp mot et godt spillende lag er Ramberg-vennlig. Dermed har jeg satt opp laget med disse 3 sentrale midbanespilerne i start-eleven.
Keeperbytte, tja kanskje, men jeg mener at Staw ikke har spilt seg ut av laget, men begge keeperne våre er gode.
Jeg håper absolutt på 100% insats uansett hvem som starter kampen.
http://www.f-b.no/ffk/cupbilletter-kan-glippe-1.6490059,
Håper folk som kan dra på kampen, gjør nettopp det. For det første for å støtte laget, men også for å få opp snittet så vi ligger litt bedre an med tanke på billetter til cupfinalen. 9709 tilskuere i snitt, mens Aalesunderne kun er seks stykker mindre i snitt per kamp.
Opprinnelig postet av scheien
håper det kommer mye folk på denne kampen. vet ikke om noen kan svare på det, men det har vel kanskje litt å si i forhold til billetter til en eventuell cupfinale. forrige hjemmekamp dro vel ned snittet vårt en del. var vel knapt 7000 mot godset.
Det er flere som har lurt på dette. Fikk også spørsmål fra Fredriksstad Blad i går, og svar kan man se i dagens papirutgave.
Gjntar det også her.
Dersom vi skal komme til finale så er det slik at det er publikumssnittet som gjelder når man skal fordele laget mellom de to finalelagene. Går snittet ned så blir det færre billetter tilgjengelig for FFK.
Først skal vi slå Brann, en kamp jeg gleder meg veldig til, men vi må ikke glemme Moldekampen til lørdag kl 1800.
Foreløpig er det solgt 6.129 billetter til Moldekampen. Hvor man kan kjøpe billetter finner man enklest på denne linken:
www.fredrikstadfk.no/billetter
---------------------------
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK
Dommer Tommy Skjerven, KAUPANGER
Assistentdommer 1 Odd Arne Vangen
Assistentdommer 2 Kristoffer Hagenes, Mjølkeråen
4. dommer Espen Eskås, OSLO
Dommerveileder Ivar Ansgar Eriksen, Tønsberg
Kampdelegat Ivar Sandmoen, OSLO
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
Heia FFK
Noe sier jeg at Aune og Amundsen har noe å lære av han karen her..
Sendte den videoen til aune på mail for en tid tilbake..... Ikke noe svar enda :/
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Opprinnelig postet av niggle
Noe sier jeg at Aune og Amundsen har noe å lære av han karen her..
Dette er veldig USA, men allikevel er de inne på noe viktig !
I forhold til klubber i USA, samme hvilken sport, så blir FFK en syklubb i forhold !
De er veldig opptatt av klubbtilhørighet, gi alt for drakten og trua for at de vinner hver kamp.
DET ER BEUNDRINGSVERDIG !!!!!!
For egen regning, dette er mangelvare !!!!!!!!
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av solano2
Må de som får sitt 3/5/7 gule kort denne runden stå over semifinalen i cupen?
Nei
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av solano2
Må de som får sitt 3/5/7 gule kort denne runden stå over semifinalen i cupen?
Nei.
Sorry, Rey beat me.
Er Lasse skadefri, eller blir det Masalin i buret?
Det står i Fredriksstad Blad at Kevin Dure trolig vil få sin eliteseriedebut og trolig er Khalifa Jabbie tilbake på laget. Da blir nok laget dette:
Lasse STAW
Vidar MARTINSEN - Jørgen HORN - Kevin DURE - Joachim THOMASSEN
Amin ASKAR - Khalifa JABBIE - Etzaz HUSSAIN - Mads HANSEN
James KEENE - Celso BORGES
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Tarik inn for Hansen, om ikke han er skadet da. Hansen hadde tidenes dårlige kamp sist motOdd.
Må jo stå over pga kort han jo, Lex
Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!
Heia FFK
I følge dagens papirutgave av FB er det Jabbie og Ramberg som starter sentralt. Latterlig i mine øyne hvis det stemmer. Etzaz er det omtrent eneste kreative spilleren vi har offensivt og hvis han benkes blir detta trist. Ramberg og Jabbie har fått nok sjanser sammen.
Et praktisk spørsmål til dem som måtte vite:
I heimen er det totalt skriverhavari. Dermed får jeg ikke skrevet ut billetten min til kampen i kveld. Kan de skrive den ut for meg i billettluka på stadion hvis jeg oppgir bestillingsnummeret mitt fra Billettservice?
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Tøfflus. Hvis du lagrer biletten i pdf format på telefonen din, skanner de den rett fra telefonen ved inngangen. GJorde det sist gang og det fungerte :)
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Enig, dette er en panikk handling av en trener som ikke har kontroll.
Trodde jeg leste feil når begge på sentral midtbane var byttet ut. Følelsen begynner å bli dårlig til i kveld.
Eneste vi kan håpe på er at Molde ikke har dagen, tror at ike Hoseth spiller.
Opprinnelig postet av Fjedjik
Tøfflus. Hvis du lagrer biletten i pdf format på telefonen din, skanner de den rett fra telefonen ved inngangen. GJorde det sist gang og det fungerte :)
Takk for tipset, men krever ikke det en fancy telefon med hundreogørten megapikslers skjerm og diverse fancy funksjonalitet? Eller kan man gjøre dette med en hvilken som helst telefon som kan koble seg opp mot internett?
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Slapp av folkens.. Kan hende Amundsen/Aune har en liten baktanke ved å sette inn Jabbie/Ramberg.. Dessuten syntes jeg Ramberg har gjort gode innhopp de siste kampene..
Kanskje dem har tenkt at Hussain kommer inn i 2 omgang og gjr som han har gjort tidligere denne sesongen.. Nemlig avgjøre kamper.. ;)
Når folk begynner å kappe hue av trenerene fordi de prøver å gjøre noe med laget før kampen er spilt... jaja..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
det er vel noe med at man liker å klage på alt 
Jeg er sikker på at hvis FFK hadde vunnet CL, så hadde det vært noe å klage på da også
Sikker på at det hadde blitt sakt at FFK er for gode og vi må bli dårligere. At det var mye bedre før 
Nei, la oss heller holde hverandre i hendene alle sammen og la oss være enige om ALT. Da hadde dette forumet vært spennende å besøke kan jeg tenke meg.
Er det virkelig så rart at man setter spørsmålstegn ved å bytte ut BEGGE de sentrale midtbanespillerne til denne kampen? Greit, Landgren har ikke vært all verden, men Hussain har vært vår beste spiller de siste 10 kampene. Han er den eneste med øye for en pasning som kan åpne et helt forsvar, og en sånn spiller trenger vi rett og slett. Jabbie har touch og pasninger som en murstein og Ramberg løper rundt utpå der og vet ikke forskjellen på opp og ned.
Jeg så FFK2-Østsiden for noen uker tilbake og da spilte Ramberg og Jabbie sentralt. De ble utspilt av to 3div-spillere, og i dag møter de norges beste lag. MEN, hvis dere er happy med dette så kos dere.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25