Husk meg
Brukernavn
Passord

12. runde - Start - FFK: Tors 16. Juni 19:00

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04

Lagt til:

DIGG!

---------------------------

If I want your opinion I'll remove the duct tape!

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til:

Jeg finner det vanskelig å finne ord som passer... Flaut... men mål er greit fra thomassen :)

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

At ikke Kleiven fikk gult i situasjonen hvor Thomassen fikk? Det var jo han som dyttet først? Og hva med han som Askar tydeligvis hevnet seg på?Ja, og så var vel Martinsen heldig som slapp å få sitt andre gule kort.

Døvle gjør seg til uvenn med begge lag.

Og vi framstår som et kokoslag. Håpløst hvordan vi har drevet på etter pause.

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til:
Sogndal, Viking, Start.. Alle ser ut til å ta 3p. Liker ikke på noen måte, når man begynner å se nedover på tabellen i steden for oppover...

cupmester 06, uten tromme

Landslagsspiller

Lagt til:

Latterlig av dommer å bare gå fem sekunder over de fire minimum i tillegg der. Start drøyde vanvittig på overtid. Bare episoden hvor de måtte ta hjørnespark på nytt tok 20 sek.

Men nok om det. Vi stinket etter pause. Samtlige. De første 45 var greie nok, men de siste 45 var katastrofale. Huff.

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Faen meg flaut!!!!! er det MULIG!!!!!!!

Får vi et totalt ufortjent straffe etterfulgt av 0-1 ledelse, også klarer vi å rote det bort så JÆVLIIIIIIG.

Nok engang er gode gamle Fredrikstad FK som en forbanna veldedighetsorganisasjon som skal hjelpe lag i "nød"..

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Lagt til:

Ja, vi er Tippeligaens svar på Tottenham.

- Sir Alex Ferguson

A-lagspiller
Ble medlem: 28 aug 06

Lagt til:

"er du sint" får TFA spørsmål om på intervjuet... svaret er: "Det er helt rett"...

Godt at han er sint han óg... "mangel på disiplin" blir også trukket frem..

Jeg vil likevel trekke frem noe positivt; Vi kjemper fortsatt etter mye motgang - vi har viljen tilstede og tror og håper at med større rutine i laget vil vi unngå slike "tullekamper" som dette.

Personlig syntes jeg også at etzaz var positiv i første omgang - og må gjerne få starte neste kamp også. Lasse fortsetter å stå bra - mener at han ikke kan klandres for mer enn det siste målet (om han skal kunne klandres) da en redning der bare hadde blitt sett på som et mirakel.

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av Tøfflus

Ja, vi er Tippeligaens svar på Tottenham.

Det er sååååå forbanna irriterende. Men jeg synes vi var mer tørste med 10 mann enn 11. Vet ikke om det er verdt tårer eller latter. Hva skjer med forsvaret som gang på gang lar Årst stå helt åpen? Hvor var spillerne? Eneste gangen jeg la merke til Tveter var når han kom inn på banen. Liker Hussain altså, litt mer i kampform og noen kamper på baken så kommer han til å sette mange fine spill i gang fremover ser jeg for meg.

Og Staw står bra synes jeg. Reddet oss også på slutten fra 4-2 tap.

Uansett, bare sååå oppgitt nå. 8. plass på tabellen da, ikke så alt for galt, men Bygda ligger over oss. Huff.

2010 er året vårt!

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

4 poeng nedover til nedrykk. FFK så idag ut som en nedrykk-kandidat. Rutinerte spillere som Riiroja og Ramberg begynner å svikte. Unggutta må stå opp. Fryktelig å se Piiroja og Ramberg idag.

NÅ MÅ DET BLI EN SEIER MOT ODD PÅ SØNDAG!Yell

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Spillerne bør virkelig ta seg en prat sammen og spørre hverandre hva pokker de driver med!

Møkka spill i 2omgang.

Aune ta å gi gutta straffe runder på treninga for det fortjener de virkelig nå!

Så Aune var driit forbannet på askar.Idag synes jeg synd på Aune for det kan ikke være lett å være trener når spillerne tydligvis ikke spiller sånn han vil ha det!

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:
Vi vil oppleve kamper som dette iår....vi vil prestere på toppnivå..og gi oss alle sammen 'gåsehud'....og vi vil oppleve som idag,at ingenting stemmer. Det er få dager til neste kamp,hvor Odd har hatt mye lengre pause-da de ikke spilte idag. Men........alle disse gule kortene.....de skal vi virkelig få betale dyrt for utover i sesongen,desverre. Pleier sjelden kommentere dommeren...men dårligere er det lenge siden jeg har sett i TL.....men ingen unskylding for tapet altså:) Stå på ,nullstill..og kom fryktelig tilbake på søndag:)))

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Lurer på hva som skjer idag.. Til neste kamp (om jeg tenker riktig) mister vi Askar og Martinsen til neste kamp.. Dommern var ræva.. Neste gang han kommer til Fredrikstad håper jeg han får gjennomgå.. Nå venter en vanskelig kamp på Søndag mot Odd.. Uff...

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Lurer på hva som skjer idag.. Til neste kamp (om jeg tenker riktig) mister vi Askar og Martinsen til neste kamp.. Dommern var ræva.. Neste gang han kommer til Fredrikstad håper jeg han får gjennomgå.. Nå venter en vanskelig kamp på Søndag mot Odd.. Uff...

Askar må stå over, men må Martinsen det? Ble jeg usikker.

2010 er året vårt!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av niggle

Alle FFK'ere er vel glad i Raio Piroja. Men jeg begynner faktisk å tvile på om vi burde fornye kontrakten hans. Synes han blir svakere og svakere..

Helt enig. 

Han bør vi kvitte oss med i sommer hvis vi skal få noen kroner for han. Når han blir plassert som spiss på slutten er vi dømt til å tape.

Landslagsspiller

Lagt til:

Martinsen hadde før kampen idag 1 rødt kort og to gule.. Fikk sitt 3 idag..

15.05.2010

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Neste kamp mangler vi følgende spillere:

Martinsen, Askar, Valencia og Borges.

Landslagsspiller

Lagt til:

Det er til å grine av..

15.05.2010

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: RG

Vi er blitt et grise lag, så mye kort som det deles ut nå er nesten litt i overkant synes jeg.

Nå bør det gjøres grep og finne frem til finspillet og drite i dem forbanna korta.

TFA kan ikke vedkjenne seg slikt i fremtiden !!

http://www.f-b.no/ffk/ingen-i-fredrikstad-drakt-skal-opptre-sann-1.6309122

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

Hva skjedde egentlig med Askar? Det virka ikke som Tv2 klarte å fange det på tape.

Start spiller latterlig, dommern er enda latterligere, men den andreomgangen vi spiller er faen meg det latterligste.

En må bare glemme det som har skjedd og se fremover, skylde på været eller noe.

Men dommeren på slutten der..... generellt sett egentlig.... herregud.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Elendig kamp. 1. omgang er på det jevne, selv om vi har flaks som går til pause med ledelse etter et straffespark som aldri skulle vært blåst. Selv om vi har ganske bra aggressivitet og vilje før pause, er vi likevel ustrukturerte og uorganiserte i begge ender. Midtforsvaret er rufsete kampen igjennom, og det samme er Vidar Martinsen (som jeg aldri trodde kom til å fullføre denne kampen). Joachim Thomassen eneste som får godkjent, selv om han er heldig som unngår utvisning mot slutten av kampen. I 2. omgang griper Start sjansen når vi slurver gang på gang. Derfra og ut tar frustrasjonen overhånd og spillet blir regelrett håpløst. Igjen er det tilfeldigheter (en corner som går rett i mål) som gir oss scoring, og plutselig er vi urettferdig nok inne i kampen igjen mot slutten.

Det positive: til tross for en del stygge og enkle feil, synes jeg Etzaz Hussain viser så mye kvalitet at han allerede har bevist at han bør gis regelmessig tillit fra start. En spiller å satse på, og som bør passe bra sammen med Jabbie. I disse to har vi en utrolig spennende sentral midtbaneduo!

Synes for øvrig det var i overkant høy gambling av Aune å sette innpå Gamboa de siste ti minuttene, da både Askar og Martinsen allerede var ute med karantene mot Odd. Gamboa ville også vært ute i den kampen hvis han hadde fått gult her, og med dagens kampbilde og Gamboas historikk med gule kort, synes jeg nesten det var unødvendig risiko å ta. Hadde hjertet i halsen da Gamboa sklitaklet i sluttminuttene. Da måtte vi brukt Ophaug på høyreback i neste kamp...

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Årsverste defensivt. Grusomt å se på Horn, Piiroja og Martinsen, samtlige spilte til 1 på børsen i 2omgang...Vi trenger en klassestopper...Ophaug forsvinner garantert etter sesongen, og Raio er iferd med å spille seg ut av FFK. Horn er en cowboy og på ingen måte den "Gerrbrand" vi trenger. Uenig i de som beskriver han som årets spiller i FFK. Det er Tarik, Gamboa eller Thomassen. Vi har ikke komplementære ferdigheter på stopperplass, noe som gjør at det blir direkte "cowboy" defensivt.

Noe positivt er det dog. Hussain er et gigatalent! Flott innsats, internasjonal ballfølelse og pasningskvalitet. Et klart førstevalg på sentral midtbane i dagens FFK.Men med kun avdankede Ramberg og uprøvde Elvestad i bakhånd håper jeg fremdeles på en "Folkets spiller" av ypperste kvalitet på sentral midtbane. Jabbie er jo også suspendert annenhver kamp slik han slenger labbene sine rundt....

Når det gjelder Adecco signeringene Ruud Tveter og Hansen så holder de ikke TL nivå - ennå. Jeg tror begge to vil ha godt av 1 sesong i TL før de får vist sitt virkelige jeg. Jabbie, Hussain og Rafn vil heller ikke bli dårligere.

Nå er tabellsituasjonen slik at jeg ønsker 3 poeng mot primært for å unngå snakk om nedrykksstrid. Viking og Sondal vant idag, RBK og Enga vil garantert klatre mange plasser. Odd som ligger 4p bak vil være en nøkkelkamp.

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:

Er enig i mye av det du skriver, men vi er det laget som slipper inn lite mål og da !! Surprised

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til:

Horn startet som lagets beste, og det virket som han da løftet hele laget med seg. Nå i det siste har det gått tråere med Horn, og også tråere med laget. Vi mangler nok også en Borges mer enn jeg trodde vi skulle gjøre. Dessuten skjønner jeg ikke helt taktikken. Det virker som at de ser på spillermateriale og bestemmer seg for å prøve en taktikk med to raske bakromsspisser og sier før kamp at de skal spille en kontringsfotball. Har de ikke lært av drillo? Skal man spille kontringsfotball må man da ha et oppspiltspunkt slik at man kan løfte opp laget! Man klarer jo ikke slå direkte i bakrom fra egen 16!

Synd det ble en utvist da Elvestad kom inn. Syns han fortjener å prøve seg ordentlig med 11 mot 11. Syns fortsatt han er meget spennende spiller og en ballanserende spillertype jeg har sansen for.

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:
Jeg vil si det er rødt kort til Aune nok en gang. Vi vinner ikke kampene med 10 mannpå banen fra start. Når en av våre dårligste er på banen i nesten full kamp for 5. kamp på rad, så kan vi ikke regne med resultaer. Vi var bedre med 10 mann etter ..... ble byttet ut. Nå må noen ta grep. Er vel mer eller mindre uten styring.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25