Husk meg
Brukernavn
Passord

Tippeligaen 2011

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av solano2

Alle der oppe har vel proffkontrakter? Betyr vel ikke at de lever av det for det? Tongue out

Alle som spiller i tippeligaen (vet ikke om det gjelder også for adecco) må ha proffkontrakt, PAC hadde kun semiproff (hva nå det vil si) en stund, men etter det jeg har skjønt, er lønningene satt så lavt i 08 at spillerene må ta seg jobb utenom fotballen så at fetteren til Tarik har fått proffkontrakt behøver ikke å bety at han tjener så mye mer enn de andre spillerene...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Det er verdt å merke seg at der man for én uke siden kunne tro at VIF var på full fart inn i medaljekampen, har de nå kastet bort muligheten ved å bare ta ett poeng på to hjemmekamper, mot to av lagene foran seg. De kan selvsagt ikke avskrives, siden avstandene er små, men dersom nå Molde vinner i dag er veien opp ganske lang for VIF. De har riktignok fortsatt to utsatte kamper som venter (hjemme mot Tromsø og borte mot Odd), men de fremstår ikke så sterke at de er noen opplagt gullkandidat.

Dagens hovedkamp kan bli en godbit. To landslagshelter fra 90-åra møtes som trenere i nordvest-oppgjøret. Molde hadde en god juni måned (fire seire, ett tap), mens Aalesund hadde 2-1-1 i samme måned. Tapet kom mot Rosenborg. Jeg holder nok Molde som favoritter her.

RBK-S08 bør være en grei H, siden smurfene mangler Jørgensen og Hoås (dog mangler RBK Prica, som er deres mest effektive spiss).

Start-Sogndal er veldig viktig for Start. Taper de denne, ligger de helt sist etter halvspilt sesong. Det er neppe godt for selvtilliten.

Brann-Stabæk er nok kampen med høyest underholdningspotensiale. Brann har mer å fare med offensivt enn defensivt, og mot et Stabæk-lag som er både kontringsvillige og dyktige på det, kan det bli tut&kjør. 3-3, noen?

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:
Skulle ikke forundre meg om S08 vinner i Trondheim. Typisk :( ellers så er Molde Aalesund åpen for hva som helst. 3-3. I morgen derimot er jeg nærvøs.

Heia FFK

Landslagsspiller

Lagt til:

Sarpsborg vinner neppe i Trondheim. Ligger under med to mål allerede.

Start leder også sin ekstremt viktige kamp mot Sogndal. Tipper Start får en etterlengtet seier her.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Bjørnar Holmvik må forøvrig stå over mot oss

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av niggle

Bjørnar Holmvik må forøvrig stå over mot oss

Er det andre som er i faresonen på Brann?

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

3-0 til RBK Cool

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av kratos

Alle der oppe har vel proffkontrakter? Betyr vel ikke at de lever av det for det? Tongue out

Alle som spiller i tippeligaen (vet ikke om det gjelder også for adecco) må ha proffkontrakt, PAC hadde kun semiproff (hva nå det vil si) en stund, men etter det jeg har skjønt, er lønningene satt så lavt i 08 at spillerene må ta seg jobb utenom fotballen så at fetteren til Tarik har fått proffkontrakt behøver ikke å bety at han tjener så mye mer enn de andre spillerene...

det jeg har fått med meg, så har har 08 spillerene amatør kontrakt. De har ihverfall 50% spiller og 50 % vanlig jobb. Bortsett fra han meto, som har 100% proffkontrakt, men han blir jo ikke brukt.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Dette blir stygt for sarpsborg. 4-0 til Rosenborg nå, med nesten en halvtime igjen å spille. Sarpsborg har forøvrig nå sluppet inn flest mål i Tippeligaen, 31 på 15 kamper.

Landslagsspiller

Lagt til:

1-1 i Kristiansand får neppe noen av lagene til å ta fram den fineste safta ... heldigvis for dem tapte både Odd og Viking også.

Når jeg ser hvor stusselige Start og Odd faktisk er, blir det enda surere å tenke på at vi for ikke lenge siden tapte mot begge to. Huff.

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Søndagen avsluttes med at Molde fullt fortjent beseirer Ålesund. Jeg tror (sikkert i likhet med ganske mange etterhvert) at Molde meget vel kan finne på å ta seriegull i år.

Landslagsspiller

Lagt til:

Skjelbred til Hamburg? TV2 spekulerer i syv millioner, som ikke er verst for en spiller med kontrakt kun ut sesongen.

Landslagsspiller

Lagt til:

Enda en utskiftning på midten hos RBK? Da er det snart duket for å avskrive dem som gullkandidater. Ikke at Skjelbred i seg selv er uerstattelig, men han er vel den eneste på RBKs midtbane som brukes i samme rolle denne sesongen som den forrige. Det arbeidet Jönsson har lagt ned i å bygge nye relasjoner på midten, blir således satt et nytt steg tilbake dersom Ciljan drar.

- Sir Alex Ferguson

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08

Lagt til:

i tilegg til at det er en type som jobber knallhardt i hver eneste kamp han spiller og når du mister en sånn "motor" så svekkes laget kanskje til og med litt ekstra .. 

gazzkammer unt testikkelknauzer

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av lordofwhat

i tilegg til at det er en type som jobber knallhardt i hver eneste kamp han spiller og når du mister en sånn "motor" så svekkes laget kanskje til og med litt ekstra .. 

... og sist, men ikke minst; mange knuste ungpikehjerter vil utebli fra Lerkendal resten av sesongen, dermed går billettinntektene ned.  Cool

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

VIF selger Nouri til Start.

--

Ellers sier Hoftun til VG at de ikke slipper Skjelbred før de har en erstatter klar.

Landslagsspiller

Lagt til:
hørte i sta at utenlandske klubber er interessert i Borges. Han jeg snakket med tror han går nå i sommer. Synd:(

Heia FFK

Landslagsspiller

Lagt til:

da burde klubben ha en ny klar på blokkaWink

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lex
hørte i sta at utenlandske klubber er interessert i Borges. Han jeg snakket med tror han går nå i sommer. Synd:(

Kom det som noen overraskelse på deg? Det har jo stått i avisene i lang tid et blandt annet danske klubber følger han.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Lex

Kom det som noen overraskelse på deg? Det har jo stått i avisene i lang tid et blandt annet danske klubber følger han.

Sorry, glemte et ord. Det er nye utenlandske klubber som er interesser i Borges.

Heia FFK

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

ja jeg har sagt det.. borges kan bli sett i RBK drakt

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Tøfflus

Dette gjør kanskje at Borges er mindre aktuell for RBK?

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article204770.ece

PS: ODD-VIF og Stabæk-Godset har nå fått dato. De spilles kvartfinalehelgen i august:

- Sir Alex Ferguson

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88