Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik Elyounoussi (22) vender hjem

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av Patrioten

Så nå er nok Terje Høli ferdig som FFKs snille onkel.

Hva om han faktisk hjelper oss med midtbane spiller?Hvem vet.Jeg er hvertfall takknemlig for den hjelpa Høli og fsi har gitt klubben gjennom åra!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09

Lagt til:

Regnet med at Tarik ville velge FFK, dere husker vel at jeg veddet en del kroner på det?

Deilig at Tarik er klar og ikke minst at Værste stiller opp, uten de hadde nok ikke Tarik spilt for oss.

Så nå er nok Terje Høli ferdig som FFKs snille onkel.

Den nye onkelen framover blir nok Jon Brynildsen.

Spennende.

Uvane med å ha rett?Hehe...Gratulerer med dagen! Brynildsen navnet har igjen fått en positiv klang i Fredrikstad,slik det var da jeg vokste opp! Faren ville vært stolt!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?

Landslagsspiller

Lagt til:

FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?

Mads Hansen tror jeg desverre går til strømgodset.Hør på p1 østfold sendig ikveld og hør hva kvisvik sa.Han nevnte en spiiler det hadde gått rykter om men jeg husker ikke navnet.

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Tarik var nok ikke gratis, noe han selv bekrefter i denne eldre artikkelen på http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10011877

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 nov 10

Lagt til:

Hvem er det som betaler lønna til Tarik? Fredrikstad eller er det midler utenfra?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:
Ganske enkelt utmerket! Hvis man vil, kan man godt vri noe positivt ut av at Herenveen skal ha en unormalt stor andel av neste salgssum også - fordi det kan bety at FFK (m/investorer) ikke er like hissige med å selge Tarik for tidlig en gang til, bare fordi noen mener de trenger å styrke inntektene sine. Nå vil jo ikke FFK tjene like mye neste gang, så velger de kanskje heller å la ham bli, i alle fall til tiden for et salg er den rette for Tarik selv, og ikke bare for lommeboken til FFKs investorer.

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

FY FAEN!!!!!

Jeg løp rundt huset akkurat! Leste det AKKURAT på VG. Så oppdatert er JEG om dagen! None the less; VELKOMMEN TILBAKE, GO' GUTTEN!

DETTE ÅRET BLIR M O R O !!!!!!!!!!!!!

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av aavdst

T-10 høres mer ut som tidligere RBK spiller Tettey (nå Rennes spiller) - så jeg foretrekker Tarik Smile

For min del tenker jeg på både T1 og T2 når du sier T10 hehe

I'll be back....

Svikere henrettes, so justice for all...

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av GurrBass

Dette var morro!!!  Laughing

Fikk melding om dette på jobben i dag(særp) og måtte selvfølgelig meddele budskapet til 08-fansen..

Gleder meg virkelig til å se Borges og Tarik sammen på topp..

Velkommen hjem igjen Tarik!!

Hæh, er Borges klar?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Welhaven

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

FY FAEN!!!!!

Jeg løp rundt huset akkurat! Leste det AKKURAT på VG. Så oppdatert er JEG om dagen! None the less; VELKOMMEN TILBAKE, GO' GUTTEN!

DETTE ÅRET BLIR M O R O !!!!!!!!!!!!!

Konge Alex.Dette er helt rått.Tro meg jeg skreik JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Når jeg så dette idagSmile

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:
Opprinnelig postet av kjell-H

Mads Hansen tror jeg desverre går til strømgodset.Hør på p1 østfold sendig ikveld og hør hva kvisvik sa.Han nevnte en spiiler det hadde gått rykter om men jeg husker ikke navnet.

Ikke vær så sikker på det-at Mads går til Godset. Det vil han ikke sjæl. Gutten vil til FFK,og det står kun om noen kroner......noen kroner=litt for mye kroner for FFK idag-desverre. Jeg tror at dette løser seg,og at Mads spiller i FFK ....en knakande fin gutt,både på og utenfor banen.

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av sarpen

Hæh, er Borges klar?

De fleste vet at han har vært hos oss et par år, og at han fortsatt er under kontrakt. Hvor har du vært i det siste?

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:

Jeg har sett det øyeblikket hvos Tarik tar på seg drakta igjen,sikkert et ti-talls ganger idag....TV2 Nyheter,TV2Sporten,Nrk sporten osv...og jeg må bare si det en gang til: DET ER SÅ VANVITTIG HERLIGWink

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg har sett det øyeblikket hvos Tarik tar på seg drakta igjen,sikkert et ti-talls ganger idag....TV2 Nyheter,TV2Sporten,Nrk sporten osv...og jeg må bare si det en gang til: DET ER SÅ VANVITTIG HERLIGWink

Regner med du har sett denne også - gir meg gåsehud

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3651/372/

Eller denne kavalkaden med Tarik

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3649/372/

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Arrangementssjef, Mediesjef, Billettansvarlig m.m. i FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Kjedelig å tilbringe hele dagen i Oslo og på jobb på en gledens dag som dette.

En utrolig flott nyhet for FFK. Økonomisk fantastisk også. Spilleren skal riktignok ha lønn, men draktsalget vil øke, jeg tipper på et noe høyere tilskuersnitt neste sesong pga. denne signeringen, pluss kanskje flere tv-kamper og hvertfall mye mer interesse fra riksmediene.

PS: Har byttet brukernavn fra Lemmy til General Gardener, men er fortsatt samme person. Wink

General Gardener = tidl. Lemmy

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til:
gode nyheter selvom det var overaskende.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

Fantastisk signering. Dette vill være en positiv effekt som sprer seg rundt.

Alle avis skriver om denne signeringe og det blir masse god reklam for ffk Cool

Go gutten er tilbake og trur han er mer sulten enn noen gang Laughing

Håper på virkelig en god sesong go at vi ligger rundt midt på tabbelen dette året.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

En stor takk og varme tanker sender vi til Jon B. og Værste som har hatt en viktig rolle i det som nå har skjedd.Smile

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Fantastico! Herlig!

Morsomt å se at Kloakkbyen er ille nervøse for våres økonomi i tillegg!

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:
Nå kommer ikke seriestarten tidlig nok :-) Hærlig med Tarik i den vakreste drakta:-)

Heia FFK

Landslagsspiller

Lagt til:

Gøy å lese Aftenposten at Solskjær har ringt flere ganger til Tarik for å få ha til Molde, men heldigvis nytteløst. Solskjær har ikke akkurat hatt en bra start for Molde, i hvertfall ikke i forhold til spilleforsterkninger.

Landslagsspiller

Lagt til:

Før Tarik var klar for FFK, var oddsen 100 på at de ville Tippeligaen.

Men, i dag har oddsen synket ned 40, så det er ikke tvil om at folk har troa nå som Tarik har kommet.

Dette er fra Unibet.

Vinner     (1-3)
  Rosenborg 2,75   1,25
  Vålerenga 3,50   1,40
  Molde 4,50   1,75
  Viking 11,00   3,75
  Odd Grenland 25,00   5,00
  Stabæk 25,00   5,00
  Tromsø 25,00   5,00
  Lillestrøm 30,00   5,50
  Brann 30,00   6,00
  Fredrikstad 40,00   7,00
  Start 40,00   9,00
  Aalesund 75,00   12,50
  Strømsgodset 75,00   12,50
  FK Haugesund 100,0   15,00
  Sogndal 200,0   25,00
  Sarpsborg 08 400,0   50,00

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Per Egil

Eller Tarek, som han til evig tid kommer til å hete på fredrikstaddialekt.

De får kalle ham hva de vil, for oss er han bare Tarek.... Smile

Landslagsspiller

Lagt til:

[quote=Patrioten]

Før Tarik var klar for FFK, var oddsen 100 på at de ville Tippeligaen.

Men, i dag har oddsen synket ned 40, så det er ikke tvil om at folk har troa nå som Tarik har kommet.

Dette er fra Unibet.

Vinner     (1-3)
  Rosenborg 2,75   1,25
  Vålerenga 3,50   1,40
  Molde 4,50   1,75
  Viking 11,00   3,75
  Odd Grenland 25,00   5,00
  Stabæk 25,00   5,00
  Tromsø 25,00   5,00
  Lillestrøm 30,00   5,50
  Brann 30,00   6,00
  Fredrikstad 40,00   7,00
  Start 40,00   9,00
  Aalesund 75,00   12,50
  Strømsgodset 75,00   12,50
  FK Haugesund 100,0   15,00
  Sogndal 200,0   25,00
  Sarpsborg 08 400,0   50,00

[/quote]

Jeg tror lag som Brann,Stabæk,sogndal og særp vil slite helt i bånn i år.Så lenge ikke FFK rykker ned så er jeg happy.Alt over midtpå tabellen får vi ta som et stort bonus.Jeg har virkelig trua på Fredrikstad.Hærlig med tarik tilbake.plus at ffk har vært veldig flinke på overgangs markedet til nå.Fått inn 4 spennende spillere til a-laget og mange nye junior spillere.Jeg tror vi har en tid framover som kan bli kjempe morro.

You'll Never Walk Alone

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25