Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik Elyounoussi (22) vender hjem

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

humm.. to ledige stoler! En til Torjussen?

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til:

JAAAAADDDAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------------

Svaberget for alltid!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Tårene trilla da Tarik kom....  gledes tårer

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Trodde ikke julaften var den 7 januar. Sitter her og feller tårer. Dette blir BRA ! TAKK Brynilsen Cool

Venter nå på å bli skyllet over med sure og missunnelige kommentarer fra nabobyen...

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av kratos

Venter nå på å bli skyllet over med sure og missunnelige kommentarer fra nabobyen...

Du mener tettstedet man kan kjøre forbi når man skal til Sverige?

For øvrig utrolig godt å se Tarik i riktig drakt igjen...

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:
Dæven...unskyld at jeg banner...men.....DETTE VAR STERKT...JEG FRØS PÅ RYGGEN NÅR HAN TARIK ENTRET ROMMET.......beklager caps......gratulerer alle sammen,og kred til Holters for å være først ute med info:)))))))))))

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Som jeg skrev i overgangsrykte-tråden, dette er en utrolig bra nyhet. Må nok feire litt i kveld ja!

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Her skal det ronkes

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Hærlig nyhet.Velkommen hjem til fredrikstad!

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til:
Tenk at det fremdeles finnes klubbspillere! Noen ikke bare tenker på hvor lommeboka blir fortest full! Tarik fortjener tidenes hyllest på Stadion! Dette er helt unikt!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

"- Aune skal ha mye av æren for at jeg er her" -Tarik

Aune har fått mye kjeft i år så nå er det på tide med litt ros også. Fantastisk signering og en minst like god nyhet fra sjefen sjøl, Svein J.

Med Aune, Amundsen(Hvis han fortsetter), Johannessen og Jonsson som styrer skuta er jeg ikke det minste bekymret for klubbens fremtid. Maken til kompetanse og samarbeid tror det er lenge siden FFK har hatt. Her trekker alle i samme rettning i motsettning til tidligere år.

Alt i alt kunne vi vel ikke hatt en bedre start på helgenWink

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Åh hellige ku for en deilig nyhet!

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: Greaker

Opprinnelig postet av ffkmufc

Her skal det ronkes

ok? hehehe

Velkommen hjem Tarik ... Laughing

R G

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Ebenfalk2

Lanserer herved kallenavnet T10 for Tarik nr 10.. Samme som CR7. Vi har vår T10!! tar copyright på den ;)

Selv om T-10 er en russisk tung stridsvogn/tanks

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:

T-10 høres mer ut som tidligere RBK spiller Tettey (nå Rennes spiller) - så jeg foretrekker Tarik Smile

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

Eller Tarek, som han til evig tid kommer til å hete på fredrikstaddialekt.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Surmulinga fra nabo"byen" lot seg ikke vente på nei : http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5437990.ece#origo_response

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av kratos

Surmulinga fra nabo"byen" lot seg ikke vente på nei : http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5437990.ece#origo_response

Mye mindreverdighetskomplekser som kommer frem i noen av de innlegga der ja.

Landslagsspiller

Lagt til:

Syns det er bedre å heve seg over slik enn å gå inn og skrive "dere er bitre" og annet skvalder om mindreverdighetskomplekser på sa.no ... Jeg nøyer meg med å være glad for at det har blitt lagt penger i potten slik at Tarik kunne hentes hjem. Jeg stoler fullt og helt på at det sittende styret ikke lar seg rive med på noen kjøpefest med klubbens egne penger nå, og da er innskutte Tarik-penger fra Værste en bonus. En j**lig velsmakende bonus Cool

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:

Kosten sa jo på pressekonferansen at hans mål for kommende sesong var at de ikke skulle ha røde tall på bunnlinjen og at de derfor hadde budsjettert deretter. Tariks overgang endret ikke på dette. Så hvor mye Værste har spyttet inn eller hva slags avtale de har gjort med Herenveen må uansett være positivt for klubbens økonomiske situasjon siden klubben tydeligvis har råd (jfr budsjett) til Tarik. Værste ved Brynildsen sa jo at de gikk inn i dette med tanke på langsiktighet. Dvs at de ser vel en gevinst på sikt på den ene eller andre måten. Enten i form av prosenter ved videresalg eller vet at FFK gir drahjelp for Værste til å fylle de ledige lokalene/tomtene på Værste. FFK i tippeligaen (samt ny bro) er vel til stor nytte også forretningsmessig for Værste-området.

Landslagsspiller

Lagt til:

Apropos den nye brua, jeg lurer fælt på hvor mye den egentlig kommer til å lette trafikken ... det pleier jo ikke akkurat gå fort mellom småbåthavna og der brua kommer ...

(unnskyld avsporingen)

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Dette var morro!!!  Laughing

Fikk melding om dette på jobben i dag(særp) og måtte selvfølgelig meddele budskapet til 08-fansen..

Gleder meg virkelig til å se Borges og Tarik sammen på topp..

Velkommen hjem igjen Tarik!!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Regnet med at Tarik ville velge FFK, dere husker vel at jeg veddet en del kroner på det?

Deilig at Tarik er klar og ikke minst at Værste stiller opp, uten de hadde nok ikke Tarik spilt for oss.

Så nå er nok Terje Høli ferdig som FFKs snille onkel.

Den nye onkelen framover blir nok Jon Brynildsen.

Spennende.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25