Husk meg
Brukernavn
Passord

Overganger i Tippeligaen

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Moldes nye spiss løper 100 meteren på 11 sekunder Joshua Gatt (19) kan bli en pine for Tippeliga-forsvarerne. http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/moldes-nye-spiss-loeper-100-meteren-paa-11-sekunder-3386616.html

Landslagsspiller

Lagt til:

Noen som husker hvor rask Brian West var?

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Moldes nye spiss løper 100 meteren på 11 sekunder Joshua Gatt (19) kan bli en pine for Tippeliga-forsvarerne. http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/moldes-nye-spiss-loeper-100-meteren-paa-11-sekunder-3386616.html

Han er sikkert rask ja, men hjelper det vist han løper uten ball ? som Leonardsen, best uten !!

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Fotballspillere blir sjeldent målt på 100m. Er ytterst sjeldent en fotballspiller løper 100m i ett strekk. Husker ikke tiden til West, men han ble som de fleste andre målt på 40m. Hvis denne Gatt er treg de første 20 meterene er han ingen trussel. Men for all del, hvis du løper 100m på 11 sek er du uansett rask. Tviler på at han løper på 11 blank. Er vel heller 11.99.

---------------------------

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Celtic avbryter arbeidet med en Huseklepp-overgang, melder Sky Sports.

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:

Kristian Strandhagen fikk ikke forlenget sin kontrakt med Molde etter sist sesong. Nå er han ønsket i Kristiansund. Strandhagen var en av de aller beste norske spillerne da han spilte sammen med andre kontraktsløse spillere mot Sverige og Finland.http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=23389&title=Strandhagen_Kristiansund-aktuell

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99

Stabæk henter gabonesisk toppscorer fra Island

Og samtidig gir de Marius Helle tilbake til Bryne....

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Tor Hogne Aarøy i Japan sammen med en annen spiss på hele 161cm. Med andre ord over 40 cm forskjell. Laughing

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3074646.ece

Er ikke rart at rbk ikke får solgt spillere, de krever for mye for spillerne. Og det siste året, har det ikke vært sån at spiller i rbk som går til utlandet har gått pga bosmann reglen? som demidov ? trur rbk har tapt mye penger på det.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Jeg tror flere norske klubber har vært trege med å ta inn over seg at det i større grad enn for tre-fire år siden er kjøpers marked i europeisk fotball (kanskje bortsett fra helt på toppnivå). At en spiller er blant Tippeligaens beste kvalifiserer ikke lenger for overgangssummer på godt over 20 millioner. Når RBK da snakker om å kreve 30 for Annan er det klart Sevilla nøler - de kan sannsynligvis få en like god spiller et annet sted, for mindre penger.

Vi så det samme med Tromsø i Reginiussen-overgangen, og Brann risikerer det samme med Huseklepp. Jeg håper bare at ikke vi går i samme fella angående Borges. Har han en god vårsesong er vi pent nødt til å få tegnet ny kontrakt med ham, ellers sitter vi igjen med vekslepenger og gode minner.

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Erikk

Jippi :-)  Jeg tenker og prøver å finne en større drittsekk enn han i tippeligen de siste 10 årene, jeg finner ingen kan dere hjelpe meg?

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Jeg sliter med å finne en bedre spiller i tippeligaen ever. Førts og fremst derfor jeg er glad for å slippe å ham i år.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Erikk

Jippi :-)  Jeg tenker og prøver å finne en større drittsekk enn han i tippeligen de siste 10 årene, jeg finner ingen kan dere hjelpe meg?

Bernt Hulsker ??

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Eirik Bakke.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Hei takk for svar, Bakke, Hulsker, Riseth med fler ble vurdert, det samme med han som slo ned Barsom i Hamar. Men jeg mener likevel at Annan er den verste, og er sjeleglad for at han ikke skal spille i Norge neste sesong.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88