Hvem vil vi ha ?
Opprinnelig postet av Lex
Er det slik at FFK ikke kan annsette en ny trener neste år heller pga at de lot Tom gå for at det var "innskrenkninger". Om de annsetter en ny trener innen inneværende år og de 2 neste år kommer de til og måtte betale nok en million til Tom Norlie? Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Eneste mulighet er og bruke en av våre egene... Da har vi et problem. Da kan vi sette i gang med kronerulling.
Det har jeg også hørt, men jeg vet ikke om dette gjelder neste år . Hvis det er tilfelle, ser det ganske så mørkt ut spør du meg
---------------------------
erfo
kongsvinger sin svenske trener er jo ledig, for han har sagt: Jeg blir ikke med ned...
Det at han rykket ned med kongsviner bør ikke bety at han er dårlig. ellers ville jeg ønsket KTE tilbake.
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Heia FFK
Tror du får ønsket ditt oppfylt Keiko. Hørte senest i sta at Eggen bare venter på og komme i gang. Kan være rykter, men jeg tror ikke det. Den som lever får se :-)
spennende da ;)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Tror du får ønsket ditt oppfylt Keiko. Hørte senest i sta at Eggen bare venter på og komme i gang. Kan være rykter, men jeg tror ikke det. Den som lever får se :-)Da er TFA ferdig. Jeg vet du er tidlig ute med det meste så nå er det bare å sitte og vente på bekreftelse. WOW !!
Opprinnelig postet av 1947modell
Har TFA trukket seg? Eller har han fått fyken? Spennende hvis det stemmer med Eggen. Hvem blir i så tilfelle Eggens assistent?Opprinnelig postet av Lex
Tror du får ønsket ditt oppfylt Keiko. Hørte senest i sta at Eggen bare venter på og komme i gang. Kan være rykter, men jeg tror ikke det. Den som lever får se :-)Da er TFA ferdig. Jeg vet du er tidlig ute med det meste så nå er det bare å sitte og vente på bekreftelse. WOW !!
Opprinnelig postet av Ståle
..
Jeg aner virkelig ikke noe som helst om hva de driver med i administrasjonen om dagen. Sitter livredde på kontoret og venter på neste lønnsutbetaling?
Forrige sesong var det så mye oppmerksomhet rundt admininistrasjonen, at det vel er et uttalt mål med minst mulig grunn til fokus på styr og stell denne sesongen? Forrige sesongs lekasjer fra styrerommet er det også blitt stille på.
Svaberget for alltid!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Hvilke andre lag forsterka seg mer enn oss i sommer?
Og hvilke andre klubber som nesten er konkurs har råd til å si nei til 3 mill for Thomassen, mens de sier at Nordlie får sparken kun av økonomiske årsaker?
Hvilke forsterkninger er det du tenker på? Da vi erstettet toppscoreren vår (Andersson) med Thorvaldsson? Eller er det Wallace ut og Gamboa inn du tenker på?
Ah, nei, du tenker selvsasgt på Gilmak. Beklager at jeg ikke skjønte det med en gang.
"I'll decide when you retire ... "
- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes
Du glemte den gamle storspilleren Roger Risholt....
En kjempeforsterkning! Eeeeh.... 
Roger har da vært ålreit han. Ikke så god som forrige gang han var i FFK, men av de bedre på laget. Jeg glemte ham i farten. Tilgi meg, for jeg har syndet.
Roger kom vel dessuten gratis og har bare kontrakt ut sesongen.
Summa summarum har vi brukt mindre penger på å hente spillere enn vi har fått for spillersalg (Wallace), og de spillerne vi har hentet har mindre i lønn enn de som har dratt. Det har vært nødvendig, og jeg vil ikke kalle det en demonstrasjon av kjøpekraft.
Opprinnelig postet av Tøfflus
Roger har da vært ålreit han. Ikke så god som forrige gang han var i FFK, men av de bedre på laget. Jeg glemte ham i farten. Tilgi meg, for jeg har syndet.
Roger kom vel dessuten gratis og har bare kontrakt ut sesongen.
Summa summarum har vi brukt mindre penger på å hente spillere enn vi har fått for spillersalg (Wallace), og de spillerne vi har hentet har mindre i lønn enn de som har dratt. Det har vært nødvendig, og jeg vil ikke kalle det en demonstrasjon av kjøpekraft.
Hvilke andre klubber i Adecco kunne henta di spillerene du nevner der? Tenker på Risholt og Thorvaldsson.
Og hvilke andre klubber har det nettverket FFK har til å hente spillere? Som Gamboa..
Opprinnelig postet av Tøfflus
Hvilke andre lag forsterka seg mer enn oss i sommer?
Og hvilke andre klubber som nesten er konkurs har råd til å si nei til 3 mill for Thomassen, mens de sier at Nordlie får sparken kun av økonomiske årsaker?
Hvilke forsterkninger er det du tenker på? Da vi erstettet toppscoreren vår (Andersson) med Thorvaldsson? Eller er det Wallace ut og Gamboa inn du tenker på?
Ah, nei, du tenker selvsasgt på Gilmak. Beklager at jeg ikke skjønte det med en gang.
Gamboa, Risholt og Thorvaldsson blei henta som forsterkninger ja. Om de slo til er en annen sak...
Hvilke andre klubber i Adecco kunne henta di spillerene du nevner der? Tenker på Risholt og Thorvaldsson.
Og hvilke andre klubber har det nettverket FFK har til å hente spillere? Som Gamboa..
Først har vi jo i tur og orden sluppet Gashi, Wallace og Andersson ... det er ikke akkurat som de tre nye har kommet som forsterkninger, men som erstatning for dyrere spillere. Dyrere, og i mine øyne også bedre.
Enig i at de er bedre de du nevner der...
Men jeg trur ikke noen andre adecco klubber kunne henta de spillerene vi henta i sommer.
En ting jeg syns er rart er at klubben sa vi skulle satse ungt i år, har vi gjort det?
Det er vel kun Simen Rafn av unggutta som har spilt en del?
Hvis økonomien er så stram, hvorfor henter vi da spillere, framfor å satse på egne "gode" unggutter?
fordi de "gode ungdommene" våre ikke holdt adecco nivå i det heletatt ....
gazzkammer unt testikkelknauzer
Heia FFK
Veit jo det.
Men husker Grønis fikk mye kjeft for at han ikke brukte de samme ungguttene.. De var da i følge noen gode nok for TL.
Nå er de ikke gode nok for adecco..
Jan Rafn er jo ekstremt for bruk av egne unggutter, regna derfor med at vi skulle bruke de i år, framfor å hente eldre spillere utenfra..
Året i adecco skulle jo hjelpe unggutta våre
Heia FFK
Opprinnelig postet av lordofwhat
En kan ikke forvente at en ungutt har et ihopp og deretter funnet for lett da de ikke presterte maks den ene kampen.
Mulig de ikke er gode nok, men eneste måten og bli god nok er å få spilletid, en kan ikke sammenligne tempo i 3. div med adeco eller tippeliga.
Om en spiller skal bli god nok handler om tre ting 1. Talent 2. spilletid 3. tillit. Om en av disse tingene uteblir ja da blir de ikke gode nok noen gang.
Om jeg nevner noen ungutter som ut fra plassene har alder tatt i betraktning som har spilt en del så har vi Simen samt Lasse. Simen 18 og ung på flanken, Lasse 22 og ung som keeper.
Simen har utviklet seg, men jeg hadde gjerne sett han hadde hatt mer spilletid.
Lasse har også utviklet seg, da spesielt i felte og med bena der han har blitt stadig bedre i år, feilene han ahr gjort i år er på andre områder. ( Mange er sikkert uenig med meg) Men han fikk også denne beskjeden av klubben at han hadde en god utvikling, for deretter å bli benket, ergo stopper utviklingen opp.
Lala kom fra sverige, ble skryti mye av derfra, hans første innhopp syntes jeg var posetivt så stoppet det igjenn. Han ble sittende på benken med noen innjopp. Det er slik han fikk tillit.
Gilmak fikk et innhopp mot strømmen der laget hadde falt sammen før han kom inn, deretter ingen spilletid. Dette tok han konsekvensen av og reiste hjem. Ingen her på nette har egentlig fått sett han og kan si om han hadde tatt nivået. Da som midtsopper der han er klart best.
Kan også nevne spillere som Elvestad, Dino, etc
Så jeg sier ganske klart, treneren på laget i dag vil ikke tørre ta en sjangse, han tar ut laget etter skrikingen til suporterene her og i FB.
Om dere mener jeg har rett eller ikke spiller ingen rolle, dette er mine meninger og opservasjoner.
Jan Rafn har vel ikke noe med det og gjøre. Det er meningen hans, og mange andres.
Ok.
Det er min mening også. Men jeg mener døm bør være gode nok før de får sjansen, noe jeg mener de ikke er nå, og heller ikke var i fjor..
Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av lordofwhat
Lasse har også utviklet seg, da spesielt i felte og med bena der han har blitt stadig bedre i år, feilene han ahr gjort i år er på andre områder. ( Mange er sikkert uenig med meg) Men han fikk også denne beskjeden av klubben at han hadde en god utvikling, for deretter å bli benket, ergo stopper utviklingen opp.
Lasse utviklet seg? Når du blir bittelitt bedre ett sted og mye dårligere et annet sted så er ikke det utvikling Anne.
Heia FFK
Jan Rafn har vel ikke noe med det og gjøre. Det er meningen hans, og mange andres.Ok.
Det er min mening også. Men jeg mener døm bør være gode nok før de får sjansen, noe jeg mener de ikke er nå, og heller ikke var i fjor..
De er ikke gode nok nei, enig med deg.
Heia FFK
[/quote]
Lasse utviklet seg? Når du blir bittelitt bedre ett sted og mye dårligere et annet sted så er ikke det utvikling Anne.
[/quote]
Dette har vel kanskje noe med hva og hvrodan en spiller trener, som jeg sier feil han har gjort er på andre ommråder. Mulig de feltene er blitt neglisjert på treningsfeltet, ikke vet jeg. Men om han har blitt så mye dårligere på andre felt så kanskje du kan definere det.
Poenget mit er uansett riktig trening ( trener ) tillit, er noe alle spillere må ha kanskje også et godt ord i blant.
en kan jo spørre seg om hvorfor ikke flere ungutter blir brukt og et av svarene er vel ganske enkelt at det ikke er rom for at man kan bruke tid på å utvikle seg når hele byen står å skriker om at laget må rykke opp... og hvis de ikke rykker opp "så gidder ikke jeg å legge igjen penger for å se en hævv med avdanka proffer som ikke blør for drakta "
da må man ta et valg og når byen skriker på opprykk og kaster ut eder og galle hvis det så mye som blir et poengtap i noen av kampene så er valget allerede tatt .... talentene lider under et kravstort og bortskjemt publikum som har nesa høyt i sky og liten velvilje til å være med å støtte laget (med mindre det går bra da naturligvis)
gazzkammer unt testikkelknauzer
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25