Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: LøvHam - Fredrikstad: 26.09

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Dette var deilig! Vi var det beste laget i 90 minutter,  produserte riktignok ikke mye, men fikk krangla inn seiersmålet før det ble kritisk sent i kampen. Dette var jaggu digg!

Dette skal feires med en aldri så liten whisky.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Deilig, meget deilig !!!!Laughing

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

herlig!!

god kamp av FFK! veldig fornøyd iogmed at flaksefeen slo til igjen på sarpsborg stadion!

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

Herlig innstilling og mye bra kriging i dag. Flott, guttær!

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Fantastisk deilig med 3 poeng i dag! Ikke er jeg flau av guttæne heller, for en gangs skyld. Wink

Hater hat!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:

Nydelig å se litt offensiv struktur igjen, nå fikk jeg trua på opprykket tilbake! Dæven så viktig denne seieren var.Laughing 

It is proof of a bad cause when it is applauded by the mob. Seneca

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Bra innsats, tildels mye godt spill, og et nydelig resultat!!! Laughing

Faens særpingær som måtte vinne 1-0 etter et sjølmål fem minutter før slutt. DET irriterer meg grenseløst! 

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10

Lagt til:
Gutta hadde en herlig moral idag.....og de fortjente disse poenga...veldig viktig etter den fæle innsatsen mot Alta:))

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Woooooohooooo :-) :-) :-)

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Sulla

Nydelig å se litt offensiv struktur igjen, nå fikk jeg trua på opprykket tilbake! Dæven så viktig denne seieren var.Laughing 

Denne seieren var 100% nødvendig for å henge med i toppen. Uavgjort eller tap og vi hadde brått vært avhengig av hjelp for å rykke opp. Dødskjedelig 1 omgang og tildels 2 omgang, men mye bedre enn både mot Glimt og Alta og det aller viktigste, 3 poeng Cool

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Deilig å se at spillerene jobber for hverandre. Med slik innstas som i dag, rykker vi opp.

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10

Lagt til:
YES, så deilig med 3 poeng i dag :) Håper det fortsetter sånn fremover, da tror jeg på opprykk igjen

Landslagsspiller

Lagt til:
Var det noen som fikk med seg hvem som hadde sjansen som gitt rett utenfor etter 75-80 minutter?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten
Var det noen som fikk med seg hvem som hadde sjansen som gitt rett utenfor etter 75-80 minutter?

Fra F-B:

Opprinnelig postet av FB
19:32 Einar: 
Thomassen kommer litt skrått inn i feltet, og skyter like utenfor mål.

Landslagsspiller

Lagt til:

Takk.

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til:
Synes Vidar fortjener ros idag. Bryter mye foran, sterk i duellspillet er frisk og involvert mye, i tillegg til å bli matcvinner. Synes også Rafn gjør et bra innhopp, blir farligere fra kant når han kommer inn. Sentral midtbane fungerer også, innsats og løpsvilje, færre feilpasninger enn på lenge.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: ffk1903

Opprinnelig postet av kratos
Uavgjort eller tap og vi hadde brått vært avhengig av hjelp for å rykke opp.

Neeeida, om vi vinner de tre siste kampene så rykker vi uansett opp. Enten da som i de tre siste seriekampene og vi havner på topp to, eller tre siste som i de tre kvalifiseringskampene som venter etterpå. Mye skal gå galt om vi skal være avhengig av andre for å rykke opp nå. Da må vi havne på sjetteplass, og med ni poeng ned dit, så tror jeg sjansene er små :o)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjo
Synes Vidar fortjener ros idag. Bryter mye foran, sterk i duellspillet er frisk og involvert mye, i tillegg til å bli matcvinner. Synes også Rafn gjør et bra innhopp, blir farligere fra kant når han kommer inn. Sentral midtbane fungerer også, innsats og løpsvilje, færre feilpasninger enn på lenge.

Enig i dette. Særlig Rafn var meget positiv. Det var hans raid som førte til corneren Vidar scoret på, det var et glimrende helhjertet initiativ.

Vidar var god, men han var daff med ball. Så ham ganske ofte stå stille med ball eller noen skritt framover, for så å spille hjem til Ophaug eller Raio. Synes venstresiden var mye mer livlig når vi startet fra egen halvdel. Dog skal Vidar ha ros, han tråkket til i duellene bedre enn på lenge.

Det eneste klare minuset jeg vil komme med i dag er at våre nølte for mye med å forsøke skudd. Man må ikke komme i fart på en perfekt tilrettelagt ball på 18 meter hver gang for å prøve skudd ...

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

ffksupporter.nets spillerbørs: Løvham - FFK

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Skjønner ikke hvordan Brevik kan si at det har vært en kjedelig kamp, rent underholdningsmessig har dette vært noe av det bedre av FFK. Kanskje det bare er standarden min som har flata ut?

Breviken er vant til hockey han vet du. Der skjer det mye mer enn i en fotballkamp som oftest.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av stjernengutt

Skjønner ikke hvordan Brevik kan si at det har vært en kjedelig kamp, rent underholdningsmessig har dette vært noe av det bedre av FFK. Kanskje det bare er standarden min som har flata ut?

Breviken er vant til hockey han vet du. Der skjer det mye mer enn i en fotballkamp som oftest.

Brevig er vant til innebandy og der skjer det jaggu ikke mye !!Cool

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25