Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: LøvHam - Fredrikstad: 26.09

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Det er riktig, men det aldri for sent å begynne. Wink

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til:

Nop, kan jo snu igjenn.

Det jeg har lagt merke til er at vi tidligere i sesongen har hatt spillemsige overtak men ikke scoret mål.

Mye av dette syntes jeg så i starten av sesongen i fjord også.

Det som da skjer er at bakre firer og keeper blir usikre, da de vet at en liten feil er det kjørt.

I de siste kampene har ikke laget hatt det drivet mot mål, og også skapt lite, i tillegg syntes jeg de har spilt i overkant feigt og uten glød.

Optemisten mot løvham sier 1-2

realisten sier 1-1

Men er red for 3-1

Spillere gjør redselen min til skamme, stå på og vinn :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: ffkmufc

Opprinnelig postet av Plankekæll

Og Tippeligaens FFK klarer ikke å slå Follo engang.

Forskjell på ett feilskjær og mange tap og uavgjorte mot dårligere motstand eller?

Vi burde cruisa igjennom adecco, ferdig snakka!

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Anne

Er det egentlig noen av spillerene på laget som egentlig er bra nok ??

Ser her inne at de fleste får pepper og ikke er gode nok.

Ramberg er meget god når det er beveglse i laget, ingen er gode uten bevegelser rundt seg.

Vi skal også tenke på at FFK er Adecoligaens Rosenborg.

Du har helt rett !!!

Det er ingen bevegelse i laget. Spillet er for statisk og forutsigbart, til tross for at man har raske og kreative spillere som Celso, Lala, Odi osv.

Ansvaret for spillersystemet ligger vel hos trenere ??

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkmufc

Og det klarte ikke Rosenborg heller...

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ymer

Og det klarte ikke Rosenborg heller...

Er vel det han mente med Tippeligaens FFK :-)

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:

Forskjell på ett feilskjær og mange tap og uavgjorte mot dårligere motstand eller?

Vi burde cruisa igjennom adecco, ferdig snakka!

Nei, det er ikke ferdigsnakka... FFK var en totalt skakkjørt klubb ved årsskiftet, kaos i spillergruppa, administrasjon, styret og økonomi. Hvis det var noen som trodde vi skulle cruise gjennom Adeccoen når vi måtte bygge et lag opp på nytt, er disse i beste fall naive.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Nei, det er ikke ferdigsnakka... FFK var en totalt skakkjørt klubb ved årsskiftet, kaos i spillergruppa, administrasjon, styret og økonomi. Hvis det var noen som trodde vi skulle cruise gjennom Adeccoen når vi måtte bygge et lag opp på nytt, er disse i beste fall naive.

Ti poeng til Supreme. De som trodde dette kom til å bli lett burde senest våknet og kjent kaffelukta etter kampene mot Særp og Mjøndalen i april. Jeg har i hele år tenkt at rykker vi opp, så skiter jeg i hvorvidt vi har imponert noen som helst.

Ser at folk snakker om Follo-RBK, den kampen illustrerer for meg først og fremst én ting: Innsats slår kvalitet! Det er ingen tvil om at FFK har flere skikkelig gode spillere. Men når motstanderne har større innsats i mange kamper, så blir det ikke lett å slå dem. Selv om vi hadde fått en drøss med millioner og spilt høstsesongen med John Carew og Steffen Iversen på topp, måtte laget vært innstilt på å jobbe hardt for hver eneste seier, for motstanderne jobber hardt.

Ergo, det er ikke ferdigsnakka - som Supreme ganske riktig påpeker.

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Etter at FFK våknet i våres burde dette vært enkel match, men neida. Innsatsvilje og moral forsvinner igjen og FFK spiller dårligere og dårligere. Med det laget burde FFK kruset seg igjennom adecco. Spillerne fikk viljen sin. Ny trener. Nå får de faen meg vise at de fortjener og tre på seg den vakreste drakta og jobbe, som guttene i Follo gjorde.

Kanskje Aune greier og hoste opp et spille mønster de siste kampene og. Det hadde nok hjulpet...

Heia FFK

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Det må vel være lettere for spillerene å gi alt hvis de vet hva de skal gjøre?

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av Erikk
Det er jo der feilen ligger for h....e. Snakka med en hjelpetrener i adeccoligaen og vedkommende sa at FFK er det letteste laget å knuse taktisk. Han mente at det er ingen på benken som vet hva det dreier seg om. Det likner på et lite spilleropprør.

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08

Lagt til:

også er vi i gang med konspirasjons teoriene igjen ser jeg....

skulle nesten tro de fleste her inne lider av paranioa og er manisk depressive  !!!

metallica 14 april yiihaaa

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av 1947modell
Det er jo der feilen ligger for h....e. Snakka med en hjelpetrener i adeccoligaen og vedkommende sa at FFK er det letteste laget å knuse taktisk. Han mente at det er ingen på benken som vet hva det dreier seg om. Det likner på et lite spilleropprør.

Er nok ikke uenighet i at laget og de enkelte spillerne må vite hva de skal gjøre for å spille sammen som et lag.

Men skjønner ikke helt hva en samtale med en hjelpetrener i et annet adecoliga lag skal ha med et spilleroppgjør og gjøre, om det ikke er hjelpetreneren i FFK du har snakket med. Men betviler det vil bli sagt fra den siden.

Heller ikke uenig i at lange baller og bare det er enkelt å knuse taktisk, spesielt når det ikke er noen på topp som greier ta i mot ballen, eventuelt sende den videre. Eller oppsillene ikke har adresse.

Hva de på benken har greie på skal jeg ikke utale meg om, regner uansett at de er bedre en meg der :-) Eller kanskje ikke :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:
Endret:
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av lordofwhat

skulle nesten tro de fleste her inne lider av paranioa og er manisk depressive  !!!

Det var vell litt å overdrive?Kunne spart deg for den komentaren.

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Tipper det kommer flere kommentarer i ren frustrasjon etter kampen på søndag...

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til:

Hva er riktig start tidspunkt? På sida her står det at kampen begynner kl 16, men på både Løvham og FFK sine sider står det kl 18. Hva er riktig?

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Morgaine

Hva er riktig start tidspunkt? På sida her står det at kampen begynner kl 16, men på både Løvham og FFK sine sider står det kl 18. Hva er riktig?

18. Kampene ut sesongen var ikke oppdatert her ennå (alle stod oppført til 16, slik de var opprinnelig berammet).

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Det å tillegge andre psykiske diagnoser er en folkesport i Norges land. Særlig de man er uenig med. Men det er mye ryktespredning - derfra til paranoia er det dog et stykke.

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Er nok langt ifra manisk depressiv. Men må ærlig innrømme at det er ganske tungt å se FFK underprestere spillemessig, da det kan bli til de grader dyrkjøpt å ikke rykke opp. Så du må ha det fint som knapt bryr deg..

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Anne

Er nok ikke uenighet i at laget og de enkelte spillerne må vite hva de skal gjøre for å spille sammen som et lag.

Men skjønner ikke helt hva en samtale med en hjelpetrener i et annet adecoliga lag skal ha med et spilleroppgjør og gjøre, om det ikke er hjelpetreneren i FFK du har snakket med. Men betviler det vil bli sagt fra den siden.

Heller ikke uenig i at lange baller og bare det er enkelt å knuse taktisk, spesielt når det ikke er noen på topp som greier ta i mot ballen, eventuelt sende den videre. Eller oppsillene ikke har adresse.

Hva de på benken har greie på skal jeg ikke utale meg om, regner uansett at de er bedre en meg der :-) Eller kanskje ikke :-)

Prater med hvem jeg vil får jeg håpe. Les litt bedre. Det var det taktiske til FFK som var lett å bryte ned. ADECCO.

Landslagsspiller

Lagt til:

også er vi i gang med konspirasjons teoriene igjen ser jeg....

Konspirasjonsteorier kan til tider virke helbredende for oss som tydeligvis lider av manisk depresjon. Det meste som er kommet tidlig ut har til sisst vist seg å ha troverdighet. Jmf. Grønhagen, Norli, Aune , gymlærer etc.

Anser meg ferdig med denne saken.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: kanogvetalt

Prater med hvem jeg vil får jeg håpe. Les litt bedre. Det var det taktiske til FFK som var lett å bryte ned. ADECCO.

Du har nok et poeng. FFK har alltid vært et spillende lag, og deres måte å lykkes er i å spille ut motstanderne. Det spillet er det mulig å krige i senk. Spesielt når spillet ikke funker 100 % pga manglende selvtillit, utålmodighet, og manglende relasjoner på banen. Likefullt er det den eneste måten de kan vinne kamper på. Går man ut bare for å krige så er alle andre lag i Adecco like gode.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Er det ?? Vet ikke helt jeg. Nesten sluttet å stikke innom, hovedsaklig på grunn av syke syke konspirasjonsteorier og folk som sutrer over alt og alle i "trøstefylla" etter kjipe kamper 

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Er det ?? Vet ikke helt jeg. Nesten sluttet å stikke innom, hovedsaklig på grunn av syke syke konspirasjonsteorier og folk som sutrer over alt og alle i "trøstefylla" etter kjipe kamper 

Akkurat. Er så utroooolig lei det samme hylekoret hver gang, virker som en umulig jobb å bygge opp en klubb med så mange brønnpissere og selverklærte fotballguruer... Jeg skjemmes. Eggen, Drillo, Grønhagen, Nordlie, Aune... alle disse er evneveike idioter som hvilken som helst annen trener lett hadde overgått, er det mulig å være så blåøyd hver jævla gang? Ja vel noe av problemet ligger hos Aune, men jeg vil si det er ett element som er et ti ganger større hinder for FFK til å etablere seg i toppen. Er man oppegående skjønner man fort hva dette elementet er...

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07

Lagt til:

Akkurat. Er så utroooolig lei det samme hylekoret hver gang, virker som en umulig jobb å bygge opp en klubb med så mange brønnpissere og selverklærte fotballguruer... Jeg skjemmes. Eggen, Drillo, Grønhagen, Nordlie, Aune... alle disse er evneveike idioter som hvilken som helst annen trener lett hadde overgått, er det mulig å være så blåøyd hver jævla gang? Ja vel noe av problemet ligger hos Aune, men jeg vil si det er ett element som er et ti ganger større hinder for FFK til å etablere seg i toppen. Er man oppegående skjønner man fort hva dette elementet er...

[/quote] Hvilket element? Supporterne? Så hvis vi bare slutter å klage her inne eller på stadion så kommer Aune til å ha en taktikk og gutta spille festfotball? Særlig.

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25