Manchester United 2010/11
Opprinnelig postet av Tøfflus
Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan dette tafatte Schalke-laget kunne score sju mål på to kamper mot Inter.
Det sier vel litt om Inter i år. Under Mourinho slapp de fem mål mindre enn neste lag i serien. I årets serie har selv Chievo på 13. plass sluppet inn færre mål enn Inter. De skiller riktignok åtte poeng mellom Milan og Inter, men de har scoret like mye mål. Forskjellen ligger i at Milan har sluppet inn femten mål mindre.
Ja, Inter har jo nærmest klappet sammen etter at Mourinho dro. Fra fem strake seriemesterskap, det siste paret med Champions League-trofeet, til å få bank av Tottenham og Schalke i CL og være akterutseilt av rivalen i serien.
---------------------------
"Football eh? Bloody hell!"
- Sir Alex Ferguson
Edit: hmmm.. feil tråd.
Rykter som svirrer nå angående Neuer, Modric, van der vaart og bale! Hvis glazers åpner lommeboka som han har sagt, united vinner PL og muligens CL, samtidig som Tottenham ikke kvalifiserer seg til CL engang så er jo muligheten der for at det skjer!
Neuer
Rafael/ny Vidic Ferdinand Evra
Valencia/Nani Modric Van der vaart Bale
Rooney Hernandez
Syng hvis du skal stå i plankehaugen for faan!
støtter Zoran!
Opprinnelig postet av morten95
Rykter som svirrer nå angående Neuer, Modric, van der vaart og bale! Hvis glazers åpner lommeboka som han har sagt, united vinner PL og muligens CL, samtidig som Tottenham ikke kvalifiserer seg til CL engang så er jo muligheten der for at det skjer!
Tror neppe United henter tre spillere fra Tottenham. Et salg av Bale alene er vel nok til at de slipper å si ja til andre salg på en god, god stund. Det jeg ikke skjønner er hvorfor ingen andre klubber var mer interessert i van der Vaart da Real Madrid ville kvitte seg med han. Er vel sammen med Hernandez årets kjøp i Premier League.
Neuer er ikke aktuell, i følge ham selv. Han vil bli i Tyskland, og da er det mest sannsynlig Bayern München neste. Tror nok Ferguson kommer til å gå for Stekelenburg til slutt.
- Sir Alex Ferguson
Arsenal - Manchester United 1-0:
Greit, United har ikke vært fabelaktige på bortebane denne sesongen. Likevel, prestasjonen som ble levert mot Arsenal i går var skuffende. "Vi" lot Arsenal slippe gjennom midtbanen i for stor grad, særlig i første omgang, ikke i like stor grad etter Arsenals mål. Framover var det kun glimtvis bra, et virkelig massivt trøkk ble det aldri.
Attpåtil var det flaks at ikke vi havnet under allerede før pause. Det er vanskelig å si hva kapteinen tenkte da han gikk opp med armen, jeg tror helst det var et forsøk på å hoppe opp og stusse med hodet, men der skulle Arsenal ha straffe. Når det er sagt - situasjonen hvor United fikk frispark på 20 meter i andre omgang skulle også vært straffe. Når man hopper opp fra innenfor 16-meteren, tar ballen med hånda i det man passerer streken, men lander med føttene utenfor, da er det straffe. Stempling i knehasene, slik Owen ble utsatt for noen minutter før slutt, er også straffe. Så Chris Foy klarte i hvert fall å kompensere ...
Nå må vi ha poeng mot Chelsea, hvis ikke overtar russerne serieledelsen på målforskjell. De gjenværende kampene for Uniteds del utenom Chelsea er Blackburn borte og Blackpool hjemme, begge lag med kniven på strupen. Chelsea, derimot, har Newcastle og Everton som begge er trygt plassert midt på tabellen med nada å spille for ...
Er det rart jeg drikker?
- Sir Alex Ferguson
De gjenværende kampene for Uniteds del utenom Chelsea er Blackburn borte og Blackpool hjemme, begge lag med kniven på strupen. Chelsea, derimot, har Newcastle og Everton som begge er trygt plassert midt på tabellen med nada å spille for ...
Er det rart jeg drikker?
Tja.. Ulempen med å møte lag i sumpa synes jeg et godt stykke på vei er overdrevet.
Blackburn har vært horribelt svake lenge nå. De har lenge vært fullt klar over at flere poeng nok er nødvendig, men likevel tapt en haug med kamper. Før den knepne seieren mot Bolton hadde de ikke vunnet en fotballkamp siden 23. januar. (7 tap, og 4 uavgjort). For meg høres det ut som en ønskedrøm å møte et så svakt lag i innspurten.
Blackpool er langt på vei samme historien, vant en kamp i februar. Har etter det 5 tap, og 3 uavgjort. Kniven på strupen har de hatt lenge. At de to nevnte lagene skal forandre seg så voldsomt de to siste kampene tviler jeg på, men man vet vel aldri. Personlig kan jeg knapt tenke meg to gunstigere motstandere i innspurten i alle fall. To svake fotballag fullstendig ute av form. At de ikke takler å ha kniven på strupen har de langt på vei bevist allerede. Kan det bli stort bedre?
Everton er i alle fall et betydelig bedre fotballag enn Blackburn og Blackpool. Everton har vel i tillegg Europa League å spille for. Betydelig mer enn nada for de, vil jeg si. Newcastle er jeg enig med, de har lite/ingenting å spille for. Men, de er i alle fall på papiret et betydelig bedre fotballag enn de to førstnevnte.
Når i tillegg United møter Chelsea hjemme tror jeg nok dette seriegullet havner komfortabelt i Manchester. Jeg setter i alle fall ikke mine penger på noe annet.
Opprinnelig postet av Knuty
Tja.. Ulempen med å møte lag i sumpa synes jeg et godt stykke på vei er overdrevet.
Blackburn har vært horribelt svake lenge nå. De har lenge vært fullt klar over at flere poeng nok er nødvendig, men likevel tapt en haug med kamper. Før den knepne seieren mot Bolton hadde de ikke vunnet en fotballkamp siden 23. januar. (7 tap, og 4 uavgjort). For meg høres det ut som en ønskedrøm å møte et så svakt lag i innspurten.
Blackpool er langt på vei samme historien, vant en kamp i februar. Har etter det 5 tap, og 3 uavgjort. Kniven på strupen har de hatt lenge. At de to nevnte lagene skal forandre seg så voldsomt de to siste kampene tviler jeg på, men man vet vel aldri. Personlig kan jeg knapt tenke meg to gunstigere motstandere i innspurten i alle fall. To svake fotballag fullstendig ute av form. At de ikke takler å ha kniven på strupen har de langt på vei bevist allerede. Kan det bli stort bedre?
Everton er i alle fall et betydelig bedre fotballag enn Blackburn og Blackpool. Everton har vel i tillegg Europa League å spille for. Betydelig mer enn nada for de, vil jeg si. Newcastle er jeg enig med, de har lite/ingenting å spille for. Men, de er i alle fall på papiret et betydelig bedre fotballag enn de to førstnevnte.
Når i tillegg United møter Chelsea hjemme tror jeg nok dette seriegullet havner komfortabelt i Manchester. Jeg setter i alle fall ikke mine penger på noe annet.
Tja, at Everton har EL å spille for er nok å ta hardt i. Det vil være et mirakel om de klarer det, siden det krever femteplass. England har tre plasser i EL til høsten (en eventuell fair play-plass ikke inkludert, men England får neppe denne i år), og de går til Birmingham (ligacupvinner), Man City eller Stoke (FA-cupvinner) samt laget som blir nummer fem. Det står mellom Liverpool og Tottenham slik jeg ser det.
Utenom det - jeg ser selvsagt poenget med at både Blackburn og Blackpool har vært dynge en stund nå. Blackpool er jeg rimelig trygg på at United skal slå, men Blackburn har tross alt en viss kvalitet i laget. De holdt på å kødde det til for City for en uke siden og kan ha våknet.
Når det er sagt: Ingenting hadde smakt bedre enn en knusende seier over rubelhorene fra Londons veste bestkant.
- Sir Alex Ferguson
Tja, at Everton har EL å spille for er nok å ta hardt i. Det vil være et mirakel om de klarer det, siden det krever femteplass. England har tre plasser i EL til høsten (en eventuell fair play-plass ikke inkludert, men England får neppe denne i år), og de går til Birmingham (ligacupvinner), Man City eller Stoke (FA-cupvinner) samt laget som blir nummer fem. Det står mellom Liverpool og Tottenham slik jeg ser det.
Her har jeg bomma ser jeg, legger meg flat på den.
Hvem ligger an til å få fair play-plass i år?
Uansett er det jo gledelig med en spennende innspurt - for det tror jeg det blir, selv om magefølelsen sier United.
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Opprinnelig postet av Knuty
Her har jeg bomma ser jeg, legger meg flat på den.
Hvem ligger an til å få fair play-plass i år?
Uansett er det jo gledelig med en spennende innspurt - for det tror jeg det blir, selv om magefølelsen sier United.
Jeg husket feil, England ligger faktisk an til å få en av de tre fairplay-plassene:
http://www.uefa.com/uefa/socialresponsibility/respect/news/newsid=1586457.html
Fulham får den, siden Chelsea uansett er kvalifisert for Champions League.
http://www.premierleague.com/page/FairPlayTable
Hvis PL-tabellen blir som den er i dag, vil altså Europa League-plassene gå til Liverpool, Birmingham, Fulham og Stoke.
- Sir Alex Ferguson
Nå er jeg sikker på at vi har tatt GULLET
Det tror jeg også.. er også sikker på at Fulham berger plassen! 
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
En helt for nydelig seier. Ett poeng på de to neste kampene bør vel være overkommelig 
- Sir Alex Ferguson
MESTERE GULL GULL GULL GULL GULL GULL GULL GULL
Det ble en del sang, og en del øl, i dag ...
Nydelig ...
- Sir Alex Ferguson
og en billig straffeDet ble en del sang, og en del øl,
nja.. kan diskuteres..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)
Opprinnelig postet av eliot
og en billig straffe
Hvis det er der lista for billige straffer ligger, så skjønner jeg at en del mener United får hjelp av dommerne. Keeper har ikke lov til å felle en motspiller, selv om motspilleren har fått ballen for langt foran seg.
Straffen United fikk mot Liverpool i januar, den var billig. Straffen Chelsea fikk mot United i mars, den var billig. Straffen i går var soleklar. Men i enkeltes øyne er jo alle straffer United får, like billige som den Stabæk fikk mot FFK for et par uker siden ...
Men du dæven, merker fortsatt ettervirkningene av sang og øl. Stemmen er vekk og jeg er trøtt som en strømpe.
- Sir Alex Ferguson
Ferguson bekrefter kjøp av De Gea. Ingen billig mann akkurat.. Sky mener å vite 21 mill euro, pluss eventuelle add-ons..
Synd for Lindegaard, som ikke akkurat var billig han heller. Veien fram til spilletid i United synes lang.
Tror ikke Lindegaard på noe tidspunkt var tiltenkt rollen som førstekeeper. Kuszczak har vært på vei ut lenge, så det var mer eller mindre klart at United trengte to nye keepere innen 2011-12-sesongen starter. De Gea er kvailtet, men han skal fylle veldig store sko. Jer er spent på hvordan han takler overgangen fra Atletico Madrid hvor forventningspresset neppe er i nærheten av like stort.
PS: Du må fikse linken. Klipp bort det som står etter "html" i linken, så fungerer den.
- Sir Alex Ferguson
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88