Husk meg
Brukernavn
Passord

Slaget om Østfold - Søn. 15. august kl. 16:00

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:
Og skryte Hoås opp i skyene etter 3 kamper mot Molde, Haugesund og Sogndal er etter min mening helt utrolig. Vi får se utover, også blir nok forsvars rekkene mer obs på han. Han har så mye hælspark at han ikke lenger kan sentre en vanlig pasning ;)

---------------------------

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

Det største problemet jeg har med Hoås er at han skal alltid i uansett hvilket som helst intrevju skal han ha frem hvor mye det e bedre i 08 enn i FFK, Han og Thrulsen skal stadig vekk slenge et eller annet. Voks opp det er 4 år siden han spillte i klubben.

Jeg greier bare ikke å like han.

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10

Lagt til:
Jeg tipper det er litt bitter kløe også at Hoås blomstrer som en solsikke i august i Sarp. Det hjelper sikkert heller ikke at han nevnes i landslagssammenheng og blir fremhevet i media :) Vi her oppe er uansett veldig glade for at vi fikk arve ham. Takkfordet!

Ford eller Fiat?

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06

Lagt til:

Hoås er som klubben han spiller i, dvs tittel løs, hva har han og vise til, ikke en dritt, han har hatt 3 kamper nå hvor fokuset er større en i adeccoligaen, dvs han viser noen finter her og der og en fjør blir til ti høns.

Han svinger værre en huskene i en barnehage og han er ikke god i 90 min og i værtfall ikke en hel sesong.

Dere sarpinger her inne kan tro vi er sjalu og hva dere vil, men jeg er glad klubben kvittet seg med han og det var IKKE  uten grunn dem gjorde det !!!

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10

Lagt til:

Jeg klarer ikke og engasjere meg i det med tittler skal jeg være helt ærlig. Det er mye artigere og vinne fotballkamper, og det gjør vi. Vi har faktisk drevet med det en tid i Sarp nå.

Jeg er nok ikke en EKTE fotballsuporter for jeg klarer ikke og ergre meg hverken over tomme seter på tribunen eller hvilke titler vi mangler. Gleden jeg finner i dette handler kun om og vinne fotballkamper eller og tape dem hvis vi spiller bra. Det må vi jo regne med vi vil gjøre.

Ford eller Fiat?

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Det var surt og se Tarik og Brenne i LSK, det var surt og se Ringberg i HamKam, men at Hoås gjør det bra Sarp er helt ok. FFK var ikke rett tid og rett plass for ham da han var her og mer enn det bryr det meg ærlig talt ikke....

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25