Kamptråd: Strømmen - FFK: Søn 08. Aug 18:00
I følge Demokraten er Tegstrøm er tilbake i full trening denne uken, men TF tror at søndagens kamp kommer for tidelig for han i forhold til å spille denne kampen. Vi får håpe at han rekker kampen mot Sarpsborg.
Opprinnelig postet av Patrioten
Gjør vi..?I følge Demokraten er Tegstrøm er tilbake i full trening denne uken, men TF tror at søndagens kamp kommer for tidelig for han i forhold til å spille denne kampen. Vi får håpe at han rekker kampen mot Sarpsborg.
---------------------------
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Gjør vi..?I følge Demokraten er Tegstrøm er tilbake i full trening denne uken, men TF tror at søndagens kamp kommer for tidelig for han i forhold til å spille denne kampen. Vi får håpe at han rekker kampen mot Sarpsborg.
Ja. Vi trenger alle mann alle, men så får trenerteamet bestemme om han er god nok til å spille 
Sundt med konkurranse, nå virker det som at Borges og Askar har klippekort på spissplassene, er ikke tvil om at de trenger å bli utfordret.
Greit å legge til at de eldre kan og bør gi litt trygghet til de yngre spillere også. Og jo mer trygghet et lag har, jo mer fotball spiller de. Så blir Tegstrøm frisk er han velkommen :-)
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Sundt med konkurranse, nå virker det som at Borges og Askar har klippekort på spissplassene, er ikke tvil om at de trenger å bli utfordret.
Så du mener at Borges og Askar gjør en dårlig jobb? Hva med Ophaug og Martinsen?
SUPRAS FREDRIKSTAD
har vi ikke spillere der da som kan sette Ophaug og Martinsen på benken ?
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Jeg kan ikke forstå annet enn at Gil og Gamboa er ment som erstattere for Vidar og Ophaug. Ophaug er det absolutt svakeste leddet i 11'ern, og Martinsen er bedre som stopper enn bekk.
På tide at kapteinen får smake benk og prøve Rajo og Vidar, evt Rajo og Gil som stoppere med Gamboa/Shabani på høyre bekk. Synes egentlig Shabani fortjener å starte nå. Så sant Gil, Rajo og Vidar er tilgjenglige bør Ophaug sitte.
Bør Rajo spares for å være klar til S******** kampen hjemme, håper jeg på Vidar og Gil.
Er egentlig veldig trist å si det, men jeg er lei av å se på hvor ofte Ophaug blir avkledd i duellstyrke, på fart, og på plasseringsevne.
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Ytterst vanskelig å sette opp en 11er. Noe som kun kan tolkes som positivt!
Selvskrevne kort er per dags dato Staw, Piiroja, Wallace, Thomassen og Borges. Foruten de er det rimelig åpent. Gamboa skal gå rett inn på hbacken, med shabani som et godt 2 valg. Ettersom både Hansi og Thomassen er i storform ønsker jeg de videre på midtbanen og prøve Gilmak som spillende midtstopper (ja, hentet som defensiv midtbane-men kan også spille stopper). Ophaug er sammen med Vidar vårt svakeste ledd i nåværende 11er. Raio bør også konsentrere seg om jobben sin og slutte med alle de tåpelige langballene. Var svak mot moss!
Valencia har vært god i siste, men Lala virket meget spennende. Som en bedre utgave av Amin, hvor bl.a. teknikk og tyngdeoverføring var på et høyere nivå. Rafn ønsker jeg at vi bygge opp videre, men greit å veksle på ham og Andersson grunnet slitasje. På topp er Borges selvskreven. Spørsmålet er om Odi bør få sjansen fra start fremfor Askar. Det sier litt om bredden i troppen nå hvis vi kan vrake Askar fra start, en av de viktigste spillerne i vårsesongen....
Kanskje?
Staw
Gamboa Piiroja Gilmak Wallace
Lala Ramberg Thomassen Rafn
Borges
Odi
Benk: masalin, shabani, ophaug, valencia, andersson, mulac, askar. i tillegg har vi martinsen, becken og tegan! hjelpes for en tropp!
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Og elvestad selvsagt! gudbevares
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Opprinnelig postet av bateman
Og elvestad selvsagt! gudbevares
Som desverre har fått kyssesyken (som du sikkert vet). Får håpe han ikke er ute altfor lenge, selv om veien til førsteelleveren uansett er lang for gutten nå..
Opprinnelig postet av bateman
Kanskje?
Staw
Gamboa Piiroja Gilmak Wallace
Lala Ramberg Thomassen Rafn
Borges
Odi
Denne lagoppstillingen var ikke dum.Den kunne ha vært genial egentlig.Nå skal det sies at jeg er fan av Odi og har veldig trua på og la de yngre få spille mer.
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Synes desverre Martinsen kommer for kort i forhold til Ophaug, så vil se Gamboa bytte plass med han. Og kontra det å bruke Gilmak i den bakre firer, ville jeg se hvordan midtbanen vår hadde blitt om vi brukte han som en def. midt. Tror det kunne gitt oss en ny dybde i spillet vårt, og mye mer trygghet, sett ut at han fungerer der da!
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Staw
Gamboa Piiroja opphaug/shabani Wallace
Gilmak
Lala/Valencia Thomassen Rafn
Borges
Odi/tegan
men kunne ha vært intresangt med denne formasjonen
ffksupporter.net har ristet av seg mossekampen og gjør seg klar for å ta rotta på Strømmen for tredje gang i år.
Før kamp Strømmen - FFK: FFK-ekspressen dundrer videre
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Opprinnelig postet av Per Egil
ffksupporter.net har ristet av seg mossekampen og gjør seg klar for å ta rotta på Strømmen for tredje gang i år.
Før kamp Strømmen - FFK: FFK-ekspressen dundrer videre
Morsomt bilde dere hadde laget 
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
15.05.2010
18.08.2010
Takker 
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Opprinnelig postet av Per Egil
Takker
Men en ting: Dere har skrevet Sandnes Ulf og brukt Sandnes Ulf sitt lag 
15.05.2010
18.08.2010
Det er alltid et eller annet jeg klarer å overse. Overskriften er endret nå. Men laget er Strømmen.
Ja så det jeg også, fort gjort det vettu 
15.05.2010
18.08.2010
cupmester 06, uten tromme
Nettavisen tipper at vi vinner i dag.
Strømmen - Fredrikstad
Etter fem kamper uten tap kom ""uslåelige" Strømmen fort ned på jorda etter 0-2 mot Follo og 1-5 for Sogndal i de to siste. - Det var klasseforskjell. Dette er det bare å glemme, sa spissen Andreas Moen til Strommen-IF.no etter tapet i Sogndal.
Fredrikstad er vel det eneste laget i Adeccoligaen som holder samme klasse som Sogndal for tiden. 4-1-0 på de fem siste er sterkt, og laget spiller med stor trygghet. Man sløste med sjansene mot Moss sist, og måtte ta til takke med 1-1.
Fredrikstads nye gutter Gilmak Queiroz Da Silva og Cristian Gamboa er nå spilleberettiget og vil trolig få litt spilletid etter hvert, men kanskje ikke så snart som i dag.
Fredrikstad skal vinne dette på en normal dag. Etter sjansesløseriet sist har man trolig fokus på å sette sjansene man helt sikkert vil skape mange av i dag, og Strømmen skal være et nummer for små for et Fredrikstad i form. B i kamp 11.
Spendt på denne kampen, siden Strømmen har 5-1-1 hjemme.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25