Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Strømmen - FFK: Søn 08. Aug 18:00

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

I følge Demokraten er Tegstrøm er tilbake i full trening denne uken, men TF tror at søndagens kamp kommer for tidelig for han i forhold til å spille denne kampen. Vi får håpe at han rekker kampen mot Sarpsborg.

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

I følge Demokraten er Tegstrøm er tilbake i full trening denne uken, men TF tror at søndagens kamp kommer for tidelig for han i forhold til å spille denne kampen. Vi får håpe at han rekker kampen mot Sarpsborg.

Gjør vi..?

---------------------------

You`ll never walk alone...

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Gjør vi..?

Ja. Vi trenger alle mann alle, men så får trenerteamet bestemme om han er god nok til å spille Cool

Landslagsspiller

Lagt til:

Gjør vi..?

Sundt med konkurranse, nå virker det som at Borges og Askar har klippekort på spissplassene, er ikke tvil om at de trenger å  bli utfordret.

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Greit å legge til at de eldre kan og bør gi litt trygghet til de yngre spillere også. Og jo mer trygghet et lag har, jo mer fotball spiller de. Så blir Tegstrøm frisk er han velkommen :-)

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07

Lagt til:

Gjør vi..?

Sundt med konkurranse, nå virker det som at Borges og Askar har klippekort på spissplassene, er ikke tvil om at de trenger å  bli utfordret.

Så du mener at Borges og Askar gjør en dårlig jobb?  Hva med Ophaug og Martinsen?

SUPRAS FREDRIKSTAD

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

har vi ikke spillere der da som kan sette Ophaug og Martinsen på benken ?

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D

Juniorspiller

Ble medlem: 12 mai 09

Lagt til:

Jeg kan ikke forstå annet enn at Gil og Gamboa er ment som erstattere for Vidar og Ophaug. Ophaug er det absolutt svakeste leddet i 11'ern, og Martinsen er bedre som stopper enn bekk.

På tide at kapteinen får smake benk og prøve Rajo og Vidar, evt Rajo og Gil som stoppere med Gamboa/Shabani på høyre bekk. Synes egentlig Shabani fortjener å starte nå.  Så sant Gil, Rajo og Vidar er tilgjenglige bør Ophaug sitte.

Bør Rajo spares for å være klar til S******** kampen hjemme, håper jeg på Vidar og Gil.

Er egentlig veldig trist å si det, men jeg er lei av å se på hvor ofte Ophaug blir avkledd i duellstyrke, på fart, og på plasseringsevne.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Enig i at Ophaug virker å være over toppen, og det var vel dette vi var redde for da FFK signerte ham på 4-årskontrakt (!), men samtidig har jeg ikke trua på at Gilmak er ment å være hans erstatter. Gilmak er hentet som defensiv midtbanespiller, og det er der jeg tror han kommer til å spille. Gamboa går selvsagt rett inn på høyrebacken, uten tvil vårt svakeste punkt

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Ytterst vanskelig å sette opp en 11er. Noe som kun kan tolkes som positivt!

Selvskrevne kort er per dags dato Staw, Piiroja, Wallace, Thomassen og Borges. Foruten de er det rimelig åpent. Gamboa skal gå rett inn på hbacken, med shabani som et godt 2 valg. Ettersom både Hansi og Thomassen er i storform ønsker jeg de videre på midtbanen og prøve Gilmak som spillende midtstopper (ja, hentet som defensiv midtbane-men kan også spille stopper). Ophaug er sammen med Vidar vårt svakeste ledd i nåværende 11er. Raio bør også konsentrere seg om jobben sin og slutte med alle de tåpelige langballene. Var svak mot moss!

Valencia har vært god i siste, men Lala virket meget spennende. Som en bedre utgave av Amin, hvor bl.a. teknikk og tyngdeoverføring var på et høyere nivå. Rafn ønsker jeg at vi bygge opp videre, men greit å veksle på ham og Andersson grunnet slitasje. På topp er Borges selvskreven. Spørsmålet er om Odi bør få sjansen fra start fremfor Askar. Det sier litt om bredden i troppen nå hvis vi kan vrake Askar fra start, en av de viktigste spillerne i vårsesongen....

Kanskje?

Staw

Gamboa  Piiroja  Gilmak  Wallace

Lala  Ramberg  Thomassen  Rafn

Borges

Odi

Benk: masalin, shabani, ophaug, valencia, andersson, mulac, askar. i tillegg har vi martinsen, becken og tegan! hjelpes for en tropp!

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:

Og elvestad selvsagt! gudbevares

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av bateman

Og elvestad selvsagt! gudbevares

Som desverre har fått kyssesyken (som du sikkert vet). Får håpe han ikke er ute altfor lenge, selv om veien til førsteelleveren uansett er lang for gutten nå..

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av bateman

Kanskje?

Staw

Gamboa  Piiroja  Gilmak  Wallace

Lala  Ramberg  Thomassen  Rafn

Borges

Odi

Denne lagoppstillingen var ikke dum.Den kunne ha vært genial egentlig.Nå skal det sies at jeg er fan av Odi og har veldig trua på og la de yngre få spille mer.

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Synes desverre Martinsen kommer for kort i forhold til Ophaug, så vil se Gamboa bytte plass med han. Og kontra det å bruke Gilmak i den bakre firer, ville jeg se hvordan midtbanen vår hadde blitt om vi brukte han som en def. midt. Tror det kunne gitt oss en ny dybde i spillet vårt, og mye mer trygghet, sett ut at han fungerer der da!

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09

Lagt til:

Staw

Gamboa  Piiroja opphaug/shabani    Wallace

Gilmak 

Lala/Valencia   Thomassen               Rafn

Borges

Odi/tegan

men kunne ha vært intresangt med denne formasjonen

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Vil ha inn en stopper med bedre passningsfot og med litt andre egenskaper enn ophaug. pluss noen av de nye. Staw Gamboa Shabani Raio Wallace Ramberg Thomassen Alex Borges Lala Dino Andersson varierer for mye i prestasjonene og virker til tider helt ut av det. Lala var ett friskt pust. Andersson er perfekt om man skal gjøre en taktisk endring. Alle flere overganger og kontringer. Lala kan utfordre mere en mot en. Dino på topp som en Targetman, Borges som frirolle og Alex som krittspiller. Kan evt bytte ut Ramberg om man skulle trengt en mer balanserende spiller og benytte Gilmak i den rollen.

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:

ffksupporter.net har ristet av seg mossekampen og gjør seg klar for å ta rotta på Strømmen for tredje gang i år.

Før kamp Strømmen - FFK: FFK-ekspressen dundrer videre

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Per Egil

ffksupporter.net har ristet av seg mossekampen og gjør seg klar for å ta rotta på Strømmen for tredje gang i år.

Før kamp Strømmen - FFK: FFK-ekspressen dundrer videre

Morsomt bilde dere hadde laget Wink

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

18.08.2010

Moderator

Lagt til:

Takker Wink

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Per Egil

Takker Wink

Men en ting: Dere har skrevet Sandnes Ulf og brukt Sandnes Ulf sitt lag Wink

15.05.2010

18.08.2010

Moderator

Lagt til:

Det er alltid et eller annet jeg klarer å overse. Overskriften er endret nå. Men laget er Strømmen.

Landslagsspiller

Lagt til:

Ja så det jeg også, fort gjort det vettu Smile

15.05.2010

18.08.2010

Moderator

Lagt til:

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04

Lagt til:
Strømmens greyhoundsweb.no med småvittig før-kamp-sak. --------------------------- Haha, noe av det bedre jeg har lest. Glimrende selvironi og glimt i øyet. Gleder meg til i morgen. Gjelder bare å finne veien, for på Strømmen stadion har jeg ikke vært før.

cupmester 06, uten tromme

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Nettavisen tipper at vi vinner i dag.

Strømmen - Fredrikstad
Etter fem kamper uten tap kom ""uslåelige" Strømmen fort ned på jorda etter 0-2 mot Follo og 1-5 for Sogndal i de to siste. - Det var klasseforskjell. Dette er det bare å glemme, sa spissen Andreas Moen til Strommen-IF.no etter tapet i Sogndal.

Fredrikstad er vel det eneste laget i Adeccoligaen som holder samme klasse som Sogndal for tiden. 4-1-0 på de fem siste er sterkt, og laget spiller med stor trygghet. Man sløste med sjansene mot Moss sist, og måtte ta til takke med 1-1.

Fredrikstads nye gutter Gilmak Queiroz Da Silva og Cristian Gamboa er nå spilleberettiget og vil trolig få litt spilletid etter hvert, men kanskje ikke så snart som i dag.

Fredrikstad skal vinne dette på en normal dag. Etter sjansesløseriet sist har man trolig fokus på å sette sjansene man helt sikkert vil skape mange av i dag, og Strømmen skal være et nummer for små for et Fredrikstad i form. B i kamp 11.

Spendt på denne kampen, siden Strømmen har 5-1-1 hjemme.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25