Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Strømmen - FFK: Søn 08. Aug 18:00

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Erikk
Hvilke kamper i år har Anderson vært god når vi kun har med kampene han har spilt fra start?
Ingen...

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:
Med andre ord passer han best som superinnbytter?

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Mannen har opplagt et holdningsproblem.

Han går jo ut og sier at han bevisst sparer seg på trening for å gi alt i kampene. Problemet er bare at han trener dårlig (hans eget utsagn) og spiller dårlige kamper. Han virker i dårlig fysisk forfatning, er tung i rumpa og generelt uinteressert og umotivert. De eneste gangene han virker interessert er når han har ballen foran seg og kan fyre løs på halvvolley (evt helvolley).

For min del kan han ryke og reise, og jeg håper Odd Grenland henter han. Men når det er sagt håper jeg han storspiller for FFK den tiden han er her, og jeg heier på han like mye som alle andre under kampene. Men jeg liker ikke dårlig innstilling og dårlig innsats. 

Landslagsspiller

Lagt til:

Ja, eller i en annen klubb...?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Han går jo ut og sier at han bevisst sparer seg på trening for å gi alt i kampene. Problemet er bare at han trener dårlig (hans eget utsagn) og spiller dårlige kamper. 

Det henger jo sammen. Det er på trening grunnlaget for gode kamper blir lagt. Andersson er ikke så god at han kan spare seg på trening. Det ser vi jo i kamp etter kamp...

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ymer

Han går jo ut og sier at han bevisst sparer seg på trening for å gi alt i kampene. Problemet er bare at han trener dårlig (hans eget utsagn) og spiller dårlige kamper. 

Det henger jo sammen. Det er på trening grunnlaget for gode kamper blir lagt. Andersson er ikke så god at han kan spare seg på trening. Det ser vi jo i kamp etter kamp...

Har jeg sagt noe annet? Jeg kunne sikkert skrevet "gi alt i kampene". Det var ironi - han gir ikke alt i kampene. Enten det, eller så har han ikke mer å gi pga sløvt treningsgrunnlag. Ikke vet jeg. Det jeg vet er at det han gjør er for dårlig i forhold til hva vi har lov til å forvente av han. Han skal liksom være vår høyt betalte "stjernespiller", men det synes ikke.

For min del kan vi gjerne bruke Lala og Rafn istedet. De er unge og tjener en brøkdel av Andersson. 

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Ymer

Har jeg sagt noe annet? Jeg kunne sikkert skrevet "gi alt i kampene". Det var ironi - han gir ikke alt i kampene. Enten det, eller så har han ikke mer å gi pga sløvt treningsgrunnlag. Ikke vet jeg. Det jeg vet er at det han gjør er for dårlig i forhold til hva vi har lov til å forvente av han. Han skal liksom være vår høyt betalte "stjernespiller", men det synes ikke.

For min del kan vi gjerne bruke Lala og Rafn istedet. De er unge og tjener en brøkdel av Andersson. 

Har jeg sagt at at du sa noe annet?  Vi er vel igrunnen enige, eller?
  Når Andersson sier han sparer seg på trening for å kunne gi alt i kampene så har Andersson ikke forstått hva som kreves av en toppidrettsmann. God treningsmoral er viktig for å prestere. Bare det å tenke tanken på å spare seg blir helt feil. Umoralsk er det også, i og med at spilleren faktisk får lønn for å trene og spille. Ingen tror vel at spillere får millionlønn for å jobbe 90 minutter hver helg? Når du da i tillegg ikke jobber i de 90 minuttene "alle" kan se deg da er det kanskje på tide å revurdere hele forholdet mellom klubb og spiller..?

Enig med deg angående Simen og Lala også: La de spille, stort potensiale!

Landslagsspiller

Lagt til:

Vi er helt enige slik jeg ser det. Både når det gjelder Andersson, Lala og Rafn.

Det virket bare for meg at du måtte belære meg at dårlige treninger og dårlige kamper henger sammen. Slike ting forstår jeg helt utmerket selv. 

Hvis det ikke var intensjonen beklager jeg. 

Landslagsspiller

Lagt til:

Vi er helt enige slik jeg ser det. Både når det gjelder Andersson, Lala og Rafn.

Det virket bare for meg at du måtte belære meg at dårlige treninger og dårlige kamper henger sammen. Slike ting forstår jeg helt utmerket selv. 

Hvis det ikke var intensjonen beklager jeg. 

Var ikke meningen å belære deg. Jeg bare spant videre på det du skrev.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Han går jo ut og sier at han bevisst sparer seg på trening for å gi alt i kampene.

Dette vet du at er feil Plankekæll. Han sa det etter at han hadde vært skada, og at han ikke tok noen sjanser før han var helt frisk. Han var også ute i avis/radio og sa at han var feilsitert på at han ikke ga alt på trening.

Greit du ikke liker han asså, men greit å bruke argumenter med rot i virkeligheten.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av ffkmufc

Han går jo ut og sier at han bevisst sparer seg på trening for å gi alt i kampene.

Dette vet du at er feil Plankekæll. Han sa det etter at han hadde vært skada, og at han ikke tok noen sjanser før han var helt frisk. Han var også ute i avis/radio og sa at han var feilsitert på at han ikke ga alt på trening.

Greit du ikke liker han asså, men greit å bruke argumenter med rot i virkeligheten.

Ok. Jeg kan godt trekke meg på dette ang trening/skade osv.

MEN - hva er feil med mannen da? Han presterer laaangt unna forventet nivå. Den fysiske formen er i tillegg ikke-eksisterende. Det har den forsåvidt vært hele sesongen. Jeg har heller ingen problemer med personen Andersson, kun spilleren Andersson.

Den første setningen ang "holdningsproblem" står jeg fast ved. Han har et fryktelig negativt kroppsspråk ute på banen, han løper lite og går ikke i dueller. 

Da må jeg spørre - hva er feil?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Enig med deg i at det kan virke som han har ett holdningsproblem. Men hva det feiler han kan jeg bare spekulere i, jeg har ikke fasiten på det.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25