Tom Freddy trekker seg?
Opprinnelig postet av Lemmy
Eller så bør du slutte å være så negativ, lese teksten og se at det ikke står et ord om at de har vært på bowling.
Hva tenker du forresten at treningsdagen i dag bør ha bestått av etter 0-0 borte mot Nybergsund i går? Håper du kan svare meg helt konkret på dette spørsmålet, Patrioten.
Nå skal jeg forandre holdningen min framover og kutte ut all den negativiten jeg har spydd ut.
Negativitet hjelper ingen og gjør ting bare verre, det er en slags gift til tankene våres.
Positive tanker, gjør alt mye lettere og kan forandre og gjøre ting bedre.
Opprinnelig postet av Patrioten
Nå skal jeg forandre holdningen min framover og kutte ut all den negativiten jeg har spydd ut.
Negativitet hjelper ingen og gjør ting bare verre, det er en slags gift til tankene våres.
Vi tror det ikke før vi får se det.
Da håper jeg du, jeg og andre fortsetter sånn! Godt å lese Patrioten, ting blir så mye mer gøy hvis man er litt positiv. Jo flere positive Fredrikstadfolk, jo flere folk på kampene, jo bedre stemning osv. Og så slipper spillere som spiller dårlig å få masse piss etter seg hele tiden, det hjelper kun motstanderen!
En for alle og alle for en! 
Nå skal jeg forandre holdningen min framover og kutte ut all den negativiten jeg har spydd ut.Negativitet hjelper ingen og gjør ting bare verre, det er en slags gift til tankene våres.
Tror vel kanskje helvette fryser til is før det skjer
---------------------------
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
Det er ikke lett dette, jobber hardt med seg selv nå.
Men, jeg får kanskje ta det pent til å begynne med¨.
Selv om vi møtte Strømmen, som ikke var det helt store laget og som skal slås.
Så er det hverdageskapene som man lett kan gå undervurderingsfella og tro at kampene skal vinnes før de er spilt.
Men i går synes jeg vi spilte bra i 1,omgang og produserte flere gode sjanser som lett kunne gjort at vi kunne ledet med flere mål til pause og kanskje avgjort kampen etter de første 45.minuttene, men vi var uheldige med avslutningene våres og da måtte vi avgjøre det i 2.omgang.
Tenker vi hele kampen, med alle sjansene vi hadde, burde vi vel vunnet med 4, eller 5-0?
Og noe annet positivt, er vel at Strømmen ikke hadde noen farlige sjanser og at vi holdt nullen igjen.
Dette var forrørig, Lasses og lages tredje kamp uten å slippe inn mål. Og vi står fortsatt med kun et tap.
Jeg tror vendepunktet kom spillemessig onsdag mot Nybergsund, for da fungerte forsvaret bra og vi skapte flere store sjanser, som kunne endt flere mål. Bare så synd at de hadde en god keeper.
Så nå sitter i hvertfall forsvarsspillet og at vi har en god keeper, som skaper trygghet for hele laget. Det er den viktigste lagdelen for laget og da tør spillerne slippe seg mer løs og da kommer sjansene også, noe vi har sett i de siste kampene mot både Nybergsund og mot Strømmen i går. Fint å se at kælkingen forsvinner og at vi spiller langs bakken igjen.
Og det er nok ikke lenge til at kommer til å score flere mål fram over også.
Joda, dette går riktige veien. Nå ligger vi 3.plass og bare tre poeng opp til toppen.
Me kommer snart til å toppa heila driten
Lenge siden jeg har vært så positiv
Bravo Patrioten! 
Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Vi må gi Tom Freddy skryt idag! Han var _veldig_ aktiv på siden, stod ved linjen og var MED laget sitt. Kjempe bra å se! Ble utrolig glad av å se dette her, samtidig som han er engasjert (trampet i bakken flere ganger). Hehe..
Og at han lot Odi starte; synes det er et stort skritt!
EDIT: Skrivefeil.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Han skal ha skryt for at han fikk ut "Svenskespissene" og at laget har spilt bedre de 3 siste kampene enn hva som var tilfelle de 4 første. Bra at Odi fikk en mulighet til å vise seg frem, og jeg håper vi får se mer "nytt" i cupkampen også.
Opprinnelig postet av Erikk
Han skal ha skryt for at han fikk ut "Svenskespissene"
Skal han ha skryt for at Tegan er skada?
Noen andre som så hvor irritert TFA ble når Odi jogget i greit tempo når han ble byttet?? Han stod nærmest å hoppet og ba ham GÅ istedet for å løpe
Fikk en god klem når han kom ut da
Veldig fornøyd med coachinga igår!
Opprinnelig postet av Gardarson
Noen andre som så hvor irritert TFA ble når Odi jogget i greit tempo når han ble byttet?? Han stod nærmest å hoppet og ba ham GÅ istedet for å løpe
Fikk en god klem når han kom ut da
Veldig fornøyd med coachinga igår!
Hehe jeg så det faktisk.
Coachinga likte jeg virkelig godt. Har sansen for den Aune som viste seg igår, en som er veldig engasjert og TØR å gjøre omrokkeringer på lagoppstillingen fra start. Stå på sier jeg bare!
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25