Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem skal ut og hvem vil vi ha inn 2010?

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til:

Med hvilke penger?

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av endre

Med hvilke penger?

Sier noe der.Men er lov å håpe at de har noe planer.er ikke alt vi supportere vet.hehe

You'll Never Walk Alone

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til:

Ikke akkurat en knallspiller, men kan vel muligens ha bruk for han hvis rajo forsvinner: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=578827

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09

Lagt til:

Opprinnelig postet av Flemastro

Ikke akkurat en knallspiller, men kan vel muligens ha bruk for han hvis rajo forsvinner: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=578827

Bare han får bort den forbanna barten. Esj.

2010: The new era begins.

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til:

Kanskje det er noe å hente her :

http://www.f-b.no/article/20100119/SPORTEN/100119841/1220/NYHET

You`ll never walk alone...

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til:
Endret:
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Sikkert andre enn meg som kan utfylle mer her enn meg. Men sikkert noe som er verdt å se nærmere på.. Vet selv ikke så mye om disse unge spillerne, det meste baserer seg på litt god gammeldags googling.

Hvilke spillertyper vi trenger, og hva vi har råd til er en helt annen diskusjon.

Martin Thømt Jensen, 19-årig midtstopper har vel trent litt for Stabæk sent i høst. 19 kamper i adecco i fjor.

Aleksander Bachke angrepsspiller på 18 år, vært innom G15, G16 og G17 landslag i alle fall. Spilte dog bare 8 kamper i adecco 2009.

Krister Wehmberg har G18-kamper, og over 20 kamper for G19. Midtstopper han også så vidt jeg vet. 23 kamper i adecco i fjor. 17 år.

Kristian Bjerke er keeper, og har blitt tatt ut av Eggen til G17-troppen nå. Fått veldig mye skryt av Eggen opp igjennom årene ser det ut til. 17 år.

Marius Henriksen er 20 år, og har blant annet blitt invitert til prøvespill for Zenit. Har vært der borte tidligere også. Angrep/midtbane i følge mossfk.no.

Milos Crnogorac er også keeper, invitert for å vise seg fram for Sunderland nå. Har vel vært på G15 landslag i alle fall.

Bedriftsspiller

Ble medlem: 19 okt 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Kan vel kanskje hente Markus tilbake nå da?

Det hadde vel ganske mange her inne likt tenker jeg :-)

Regner med at han ikke vil være med Moss ned i andre...??

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09

Lagt til:

Tror dere at det er 100% sikkert at Nordlie er trener når sesongen starter? Jeg bare lurer

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Balto

Tror dere at det er 100% sikkert at Nordlie er trener når sesongen starter? Jeg bare lurer

Nope. I og med at det nye styret fortsatt ikke har svart på det spørsmålet som har kommet flere ganger er det ikke avgjort. De har nok hatt hovedfokus på å få oversikt over penga. Hadde han vært sikkert hadde de besvart spørsmålene med at han har tillitt.

Så er nok fortsatt 50/50

It's only one united. Leeds United

Landslagsspiller

Lagt til:

Men de må få tak i penger så vi får henta spillere.Når vi må utsette kampen mot særp for at vi ikke kan stille lag så sier det seg selv at detta funker ikke.hehe

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Jeg tror det er 100% sikkert at han IKKE er trener når sesongen starter. Wink

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av kjell-H

Men de må få tak i penger så vi får henta spillere.Når vi må utsette kampen mot særp for at vi ikke kan stille lag så sier det seg selv at detta funker ikke.hehe

Såvidt jeg vet koster det ingenting å få 8-10 spillere tilbake fra skade...

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Plankekæll

Nei det er sant.Men vi må ha bredere stall.Det er jo bankers at det blir fler skade under sesongen og da må de ha spillere nok.El er du ikke enig?

You'll Never Walk Alone

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Nei, men vi må ha backup, for skader/utestenginger pga kort kommer iløpet av sesongen, og da har vi ikke bred nok stall til å kanskje ikke holde plassen i adecco en gang...

FFK og Sarp 08 i Tippeligaen 2011
--
facebook.com/FreddyGPaulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:

Jeg tror det er 100% sikkert at han IKKE er trener når sesongen starter. Wink

Hvordan kan du være det Keiko?

Heia FFK

Landslagsspiller

Lagt til:

Hvordan kan Keiko være hva da??

Regner med at du stiller spørsmålet til meg, og hvordan jeg kan vite det. Svaret på det må vel være at jeg ikke vet det, men at jeg tror det er umulig for både trener og klubb å fortsette slik det er nå.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:
Endret:
Endret av: Supreme NTM

Hvordan kan Keiko være hva da??

Regner med at du stiller spørsmålet til meg, og hvordan jeg kan vite det. Svaret på det må vel være at jeg ikke vet det, men at jeg tror det er umulig for både trener og klubb å fortsette slik det er nå.

Altså er du ikke 100 % sikker. Det der er vel omtrent definisjonen på en selvmotsigelse. Laughing

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Gardar Jóhannsson har i hvert fall funnet seg en ny klubb nå. Hansa Rostock!

Knøttespiller
Ble medlem: 06 sep 09

Lagt til:

Men de må få tak i penger så vi får henta spillere.

Dere må få tak i penger så dere får betalt penger til alle dere skylder. Helt sinnsykt at dere kan snakke om spillersigneringer nå,hvertfall spillere som krever mer enn et par hundre tusen i årslønn..

Evig blå

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06

Lagt til:

Dere må få tak i penger så dere får betalt penger til alle dere skylder. Helt sinnsykt at dere kan snakke om spillersigneringer nå,hvertfall spillere som krever mer enn et par hundre tusen i årslønn..

[/quote]

Som sagt i en annen tråd, ta deg en bolle a Noik Cool

We'll be back!!

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Noik

Men de må få tak i penger så vi får henta spillere.

Herregud Noik, kan du ikke forpeste S08 forumet med grininga di istedet? Vi bryr oss vel fint lite hva DU sier for noe? Slapp av, jeg tror FFK og S08 har kommet til en løsning angående pengene deres. Ta deg en BOLLE!

Hvordan er det mulig å r*vkjøre en klubb så hardt i løpet av ett år, Henriksen?

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Noik

Hvorfor det? Det forhandles fram en plan med kreditorene. Så lenge man forholder seg til den så er det vel greit å ha to tanker i hodet på en gang.

Failure has a name - Tom Nordlie

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til:

Jeg kjenner ikke Eide annet enn at han spilte for FFK jr. i fjor men en spiller som hele tiden driver og bytter klubber slik han har gjort må ha et egoproblem. klubbfølelse må jo være helt fraværende.

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08

Lagt til:

En konge; Tore Pedersen!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25