Husk meg
Brukernavn
Passord

Bredside fra Henriksen

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Willy Renè

Høres det så ille ut det her da ?

Og når det gjelder Henriksen, så blir han slaktet for ordene at han beklaget at saken ikke kom på hans bord.

Det virker som enkelte gjør allt man kan for å spre negativitet, gjøre en fjær til en hel hønsegard.

Alle vet hva som står i f-b.no, men er det noen som vet hva Henriksen sa?

Er enig med willy renè - her er det noen som elsker å ta mannen i stedenfor ballen.  Personlig kjenner jeg ikke Henriksen vet ikke mer enn det som kommer i pressen og på dette forumet.
MEN opplever at noen her inne tolker absolutt alt i værste ,mening. Synes det er helt ok at en er kritisk til hvordan en person har håndtert en sak - men derfra til hele tiden komme med etterslengere mot personer en ikke liker trynet på er for dumt og jeg opplever de som utrolig dårlige supportere.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til:

Er det noe som er en ikke-sak så er det denne saken.

Det er faktisk Henriksen selv som lager denne saken, hadde han snakket med Jensen før han uttalte seg ville avisen fått den legitime forklaringen på det hele, og vi hadde sluppet å bli fremtstilt som amatører. 
Eller mener han at han ville vurdert det Jensen nå sier annerledes?

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av rød og hvit

Alle vet hva som står i f-b.no, men er det noen som vet hva Henriksen sa?

Så du mener at Henriksen gang på gang blir feilsitert av f-b.no?

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Er det noe som er en ikke-sak så er det denne saken.

Det er faktisk Henriksen selv som lager denne saken, hadde han snakket med Jensen før han uttalte seg ville avisen fått den legitime forklaringen på det hele, og vi hadde sluppet å bli fremtstilt som amatører. 
Eller mener han at han ville vurdert det Jensen nå sier annerledes?

Er det noen av oss her på forumet, eller er det noen i fb-no som i det hele tatt vet hele saksgangen her ? Det tror ikke jeg, og jeg synes heller ikke at FFK-ledelsen skal legge noe jobb i å fremlegge mer enn de har gjort i den hensikt å forsøke å roe kritiske "supportere".

At denne saken skal bli en gjenganger på forumet og diskuteres opp og ned og opp i mente er for meg en gåte. Dette er nærmest en ikke sak.

Man kan like gjerne sette seg ned å diskutere lengden på pavens skjegg.

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Landslagsspiller

Lagt til:

At denne saken skal bli en gjenganger på forumet og diskuteres opp og ned og opp i mente er for meg en gåte. Dette er nærmest en ikke sak.

Enig i at det ikke betyr noe spesielt direkte ovenfor oss supportere, annet enn at det er pinelig.
Men fordi vi nesten utelukkende får negative saker hengende på oss, gjør vi det blant annet vanskeligere å skaffe gode sponsorer. Klubbens omdømme blir rett og slett dårligere. Det tok bare minutter før VG også hev seg på, for å fortelle Norge at FFK ikke ville ha Thione, uten å forklare hvorfor. Det er klønete, og når man opptrer klønete gang på gang i avisen sier det noe om hvordan det lederskapet vi ikke ser utføres.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

her på forumet, eller er det noen i fb-no som i det hele tatt vet hele saksgangen her ? Det tror ikke jeg, og jeg synes heller ikke at FFK-ledelsen skal legge noe jobb i å fremlegge mer enn de har gjort i den hensikt å forsøke å roe kritiske "supportere".

Selvsagt blir han delvis dømt, etter hva han sier i media, men samtidig sitter jeg på mye annen info også Willy, dette gjør at jeg nok dømmer han tøfferer enn jeg ellers ville ha gjort. Men, hva skal publikum dømme han etter? Det er jo i media han er synlig for den gemene hop, og sannelig gjør han sitt for å ta seg dårlig ut.

. En uttalelse som; "sett i etterpåklokskapes ånd, så er det mulig vi gjorde en feilvurdering",  ville ha vært så mye bedre for lagbyggingen i klubben. Ok at Henriksen mener det han sier, men en sjef skal ALLTID stå bak sine ansatte i slike saker, og bære ansvaret sammen med dem, så får oppgjøret taes på kammerset.  Med sin uttalelse fraskriver han seg fullstendig ansvar, dette gjør han i enhver situasjon, samtidig som han skal ta æren for alt positivt.

Det bemerkelsesverdige, etter min mening er ikke at de valgte Amin og Borges, når valget måtte taes. Men at FFK ikke har hatt bedre kjennskap til denne spilleren tidligere, og selv har tatt kontakt med tanke på kjøp, for lenge siden.

Rød.... hvit... og patriot!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Registrerer at Henriksen får kjørt seg etter å ha scoret det ene selvmålet etter det andre i media...

Bør mannen plasseres på et kontor med persienner, låste dører og munnkurv?

Wink

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Jeg trur Henriksen sjøl er med i den klanen som han mener er i mot FFK jeg.

Mannen trur jo han er perfekt.

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til:

Med tanke på Henriksen`s gjentatte feiltrinn i media og annen info som visse andre inkludert meg sitter på, så synes jeg han skal trekke seg. Jeg skal garantert fortsette med kritikken mot han, jeg vil ha han vekk og TKK tilbake.....!!!!

You`ll never walk alone...

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av dracula

Begrunnelse er kort og godt at jeg ikke kan se at TKK gjennom sine blogger e.a ikke bidrar til annet enn selvfølgeligheter.

Det blir tullete. Blir som om man skulle vurdert Henning Bergs kvalifikasjoner som fotballtrener utelukkende på bakgrunn av boka hans.

Opprinnelig postet av dracula

Alder har ingenting å si dersom du er dyktig nok , men du bør ha utviklet endel sosiale antenner og gjensidig respekt.

Hva er bakgrunnen for å si det da? Har du møtt TKK noen gang? Pratet med ham? Har du opplevd at han er en mann uten sosiale antenner eller respekt for andre?

Eller er grunnlaget ditt måten han blir fremstilt i media, at han har et ansikt som kan virke arrogant, eller at han har en direkte væremåte?

God bedring, Dagfinn!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

1. plassen i NM i medieklovneri 2009 går definitivt til vår kjære Runar Henriksen.

Gratulerer så mye, og lykke til i NM i 2010!

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av djpete

Det bemerkelsesverdige, etter min mening er ikke at de valgte Amin og Borges, når valget måtte taes. Men at FFK ikke har hatt bedre kjennskap til denne spilleren tidligere, og selv har tatt kontakt med tanke på kjøp, for lenge siden.

Etter det jeg har forstått var han ikke noe høydare i Sarpsborg - anskje tvert i mot. At han fungerer i Molde sammen med 2 andre senegalesere betyr overhode ikke at han hadde blomstret i FFK.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Etter det jeg har forstått var han ikke noe høydare i Sarpsborg - anskje tvert i mot. At han fungerer i Molde sammen med 2 andre senegalesere betyr overhode ikke at han hadde blomstret i FFK.

Jeg har sett han i 10-12 kamper for Sarpingene. Han har vært ustabil, litt umotivert (?) til tider. Men potensialet var ikke vanskelig å se var skyhøyt! Han kunne tusle rundt på banen store deler av kampene, før han plutselig bestemte seg for å drible av hele motstanderlaget og banke ballen i kassa. Bare en klassespiller gjør noe slikt. I tillegg dro han frekke tunneller, og hadde et herlig driv forbi motstanderne med ballen i bena. Men det ble for mye på kryss og tvers.

At han lykkes i Molde overrasker ikke meg en dritt, det samme hadde han mest sannsynlig gjort i FFK i Gashi-rollen på midtbanen. Han er etter min mening minst to klasser vassere enn Ardian.

Kanskje FFK tok utgangspunkt i en viss treningskamp mellom Sparta og FFK for et par år siden da han spilte dårlig? Hadde ikke forundret meg. Er jo andre her inne som tar den kampen som utgangspunkt.

Men men, spist er spist, og gjort er ikke gjort. Hadde ikke sagt nei takk til både Borges og Makhtar på samme lag.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:

Ingen selvfølge at han hadde blomstret hos oss, men potensialet hans har vært ubestridt! Jeg har venner som følger sarp tett, og de har hele tiden sagt, at han er mer enn god nok for FFK, men at han vel har virket litt umotivert, og selvsagt har spilt med dårligerer medspillere. En spiller som har et så eksepsjonelt høyt nivå inne, burde ha blitt lagt merke til av FFK tidligere.

Rød.... hvit... og patriot!

A-lagspiller

Lagt til:

Håper alle de som jublet når TKK gikk ut døren og Grønnis ble værende, begynner å få opp øynene litt og innse hvilken STOR FEIL det var.

9 kamper igjen : Hovedtrener borte, lettere motløs ass.trener, totalt lammet ledelse og styre og en håndfull spillere som ikke gjør seg verdig verken lønn eller drakt.

Nå fikk aldri TKK sjansen, så vi vet jo aldri hvordan det ville blitt heller.....Men han skaffet oss Borges, som nesten er det eneste som det oser kvalitet av......men hva skal han gjøre alene når resten stinker  ??

Derfor er jeg ikke i tvil om at TKK hadde ordnet et par spillere til også, som ville styrket laget betraktelig.

Blir spennende å følge fortsettelsen på dette.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Jeg er helt enig med deg i at TKK skulle vært her og Grønhagen skulle vært borte. Jeg tror prisen vi må betale for denne tabba er nedrykk i år.

A-lagspiller

Lagt til:

Det kan fort skje...desverre.

En ting er helt sikkert ! Hvis de tror at det bare snur av seg selv, så er vi dømt ned.

Her må det gjøres tydelige grep, alt fra trenerteam til spillerforsterkninger.

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til:

Det bør KJAPT komme en ny hovedtrener og 2-3 spillere hvor av en disse er høyre-back. Spillerinvenst bør begynne å tenke på konsekvensene av et nedrykk og vurdere hva de kan gjøre for å redde oss.

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09

Lagt til:

Bare for å ha sagt det,jeg også håper TKK kan komme tilbake,Hans tanker om ungdomsarbeid og intrnasjonale kontakter kam bli gull verdt for oss.Men mannen kan tråkke i salaten han også.Hvorfor nevner ingen her inne hans utaleser ang s.Brenne?"Vi skal ikke hente noen tippeligaslitere!Han er ikke god nok for oss!,Hvorfor skulle vi hente en lsk reserve på plassen til norges beste i samme posisjon!Gashi har storspilt i hele år,og blir enda bedre neste år.."

Dette var bare noen av gullkornene som ble servert.Ligger ann til å bli årets idiotutalelser i norsk fotbal!Enda verre blir det når jeg vet at alle andre ville ha Simen,grønis,aune,terje jensen,finansieringa var ordnet  gjennom spillerinvest(dette var nære å skje alt i agust,men lsk forlangte en mil mer enn ffk ville gi).Og Simen seiv var entusiastisk,og ble svært lei seg da det ikke ble noe av.og han og trenerteamet i ffk var sjokerte over ordbruken.Så please stopp denne avgudsdyrkelsen,TKK gjør tabber,og var svært vanskelig å samarbeide med,Ingen andre sporsdirektører ville vel overkjørt Trenerteamets klare ønsker som jeg ga dere et eksempel på her,

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: Ebenfalk2

Gashi har vel underprestert på ett lag som ikke akuratt har hatt medvind. Odd har hatt medvind i hele år, og ingen garanti for at Simen skulle prestere i 4-4-2 og på ett lag i motgang. Se bare på tiden i LSK.

Og Simen passet ikke akuratt inn i den profilen Tor-Kristian Karlsen ville ha på sine spillere. Ung og lovende er vel lenge siden Simen har vært og dessuten har han jo vært her noen år tidligere og er vel ett avsluttet kapitel. Skulle FFK først gått ut og brukt noen millioner er det bedre att de brukes på spillere i Wallace og Borges klassen fremfor å kjøpe inn TL slitere.

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09

Lagt til:

Mange spillere bruker nå ordet skandale når de beskriver at henriksen reiser på ferie rett før vinduet stenger,han gjorde det samme i våres,Dette uten å ha sluttforhandlet kontraktene med de spillerne han lovet skulle bli med videre.Når andre personer  i sportsutvalget ble konfrontert med  dette ble de svar skyldig.Faktum er at ansvaret ikke ble delegert til andre engang.noe som kan være dumt hvis andre kommer på banen for å sikre seg spillere vi vil ha med videre,Ps de som gikk hardest ut er ikke personlig innvolvert i pågående forhandlinger.men ga utrykk for at det må oppvask til hvis de skal orke å være med videre.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Rimelig hårreisende at Henriksen er på ferie når det er siste innspurt av overgangsvinduet ja...

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: FFK pra sempre

Igjen elendig dømmekraft fra våre direktør.
Som GodeGeir sier det skjedde forrige gang også, at han ikke lærte den gang.
Og hva tenker styereleder om dette?

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Er da bare positivt at han er vekk slik at de som er i det sportslige apparatet kan jobbe i fred :-)

Husk, han skulle jo egentlig ikke ha noe med det sportslige å gjøre

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:

Klubben er i krise og sjefen er på ferie!! ??? kanskje det betyr at ting går bedre det nå da:)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25