Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK har ikke fått oppgjør for Rami

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til:

Kjære Eguren, hva i avtalen har FFK fortalt om?

Det eneste de har sagt er at ikke alle pengene er betalt, eller står det i avtalen at man aldri kan utale seg om overgangen?

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av Eguren

ÄR BAJEN skyldiga pengar och brutit mot deadline så stäm inför tinget då. INTE BRYTA MOT INGÅNGNA AVTAL för att få mediepress.

Om mediepress er det eneste virkemiddeles som får Bajen til å betale hva de skylder så hvorfor ikke. Jeg tipper at det ikke vil ha noe å si for FFK at de bryter en klausul om å ikke si noe om ovegangen. Hadde Bajen betalt hva de faktisk skylder, hadde ikke ffk gått ut i media, værre er det ikke?

Det virker som om de har prøvd å ordne opp med Hammarby først, da det ikke fungerte kontakta di NFF og muligens Uefa.

Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.

- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Gud hjelpe meg, dette var da en voldsom diskusjon om veldig lite? Den ene veggen stanger i den andre...

Hater hat!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til:

Opprinnelig postet av Magnum

Gud hjelpe meg, dette var da en voldsom diskusjon om veldig lite? Den ene veggen stanger i den andre...

noen av oss har alt for lite å gjøre her vi sitterCool

http://twitter.com/FFKprasempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Skjønner det. Og der er visst ikke kulturforskjellene så store heller. Wink

Hater hat!

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Magnum

noen av oss har alt for lite å gjøre her vi sitterCool

Kunne jo vært inntresang og vite om FFK gjør opp for seg, Lurer på om de da slipper det til pressenSmileInnocent

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25