Husk meg
Brukernavn
Passord

3. runde NM: FFK - Ranheim

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av schpa84

Det var en morsom opplevelse å gå på kamp i dag. Når vi lå under 1-3 tok jeg det for gitt at vi var ute av cupen. Det er lenge siden jeg har blitt så glad for en scoring, som 3-3 målet i denne kampen. Det vekte gamle følelser til liv igjen. Savner den utrolige gleden over målene som vi opplevde de første årene etter opprykket. Jeg må si at det er lenge siden jeg har følt det på den måten. Bedre en verdens beste orgasme!

Det er fryktelig deilig å komme tilbake etter å ha ligget under, spesielt når det teller. Jeg glømmer aldri følelsene under og etter semifinalen mot Start i 2006 - det var forøvrig min siste kamp på gamle Stadion.

Men det skal ikke være nødvendig å oppleve noe som i det hele tatt ligner på det i en cupkamp mot et 2. divisjonslag! Da er det noe seriøst gærnt!

Og uansett så deilig på alle måter fotball kan være, så mener jeg fortsatt at sex er bedre. Wink

---------------------------

Hater hat!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til:

Ikke helt sikker. Dersom jeg fikk valget mellom sex eller FFK-seier er det  ingen tvil om hva jeg ville valgt. Det gjør vel meg til en ekte fotballidiot! 

Rød hvit til jeg dør:)

Bedriftsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Eventuelt har du ikke hatt partnere som var flinke nok... Laughing

Before you embark on a journey of revenge, dig two graves.
- Confucius

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av schpa84

Ikke helt sikker. Dersom jeg fikk valget mellom sex eller FFK-seier er det  ingen tvil om hva jeg ville valgt. Det gjør vel meg til en ekte fotballidiot! 

Sier vel litt om sexlivet ditt kanskje!!!   Wink hehe .  Fra spøk til alvor!!  Tror vi skal være fornøyd med at vi går videre!!  Ikke lett å møte lag lenger nede i systemet. Ligger litt i pappen det. Det ser vel man når man klarer å hente opp 1 - 3 til 3 - 3 på noen få minutter. Skjønte vel alvoret når de gikk opp til 1 - 3 . Bør ikke være sånn. Men vi gikk ihvertfall videre :-)

Husk at det skjer og har skjedd mye rundt klubben våres også!!  Sikkert ikke lett for alle å hå hodet på rett sted!!  Synd at det er så mye rot i klubben. Men håper det snart blir fred og ro :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av klausGUMP

Eventuelt har du ikke hatt partnere som var flinke nok... Laughing

Sier mer noe om hva som er viktig for meg:) Alt til sin tidSmile( og ingenting i veien med mitt sexliv). Er bare det at FFK betyr alt for meg! Nå føler jeg det skle litt ut her 

Rød hvit til jeg dør:)

Bedriftsspiller

Ble medlem: 25 aug 08

Lagt til:

HEHE. Sitter dere  foran pc en og skriver D**TT?!!

Dra på stadion og støt laget i steden!

Til dem som ikke var po stadion.

Peleshi

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:

Det jeg husker best fra denne kvelden på stadion - var de utrolig spennende sluttminuttene av ordinær tid. Lenge siden en kamp har vært så spennende på stadion. Velger å ikke si noe om kvaliteten på spillet nå, og heller gledes over avansement i cupen. Et annet pluss var at man fikk mer undeholdning (120 min) for penga. Det som var lite hyggelig var alle de som man hørte rope ukvemsord og sjikanerte våre spillere. Såkalte supportere som benyttet enhver anledning til å rope høyt og kraftig på enkelte av våre spillere. Det var såpass få mennesker på stadion i dag, så spillerne selv kan ikke ha unngått å høre det. Tror ikke det motiverer til lysende spill. Virker som det alltid er en kameratgjeng (gjerne middelandrende) på tre-fire stykker og hvor en av disse alltid må tøffe seg og slenge dritt for deretter å få anerkjennende nikk og latter fra kompisene sine. Synes det var veldig moro da en av disse kjefterne fikk nok da Ranheim scora 3-1 målet og gikk demonstrativt ut av stadion (og snudde seg for å se om de andre fulgte etter - noe de ikke gjorde) og forsvant uten å komme tilbake - og gikk glipp av opphentingen og seieren. Her er de yngre supporterne mer forståelsesfulle og støtter istedet for å støte bort. Takk til Plankehaugen som bidro til stemning og positiv roping.

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av aavdst

Det jeg husker best fra denne kvelden på stadion - var de utrolig spennende sluttminuttene av ordinær tid. Lenge siden en kamp har vært så spennende på stadion. Velger å ikke si noe om kvaliteten på spillet nå, og heller gledes over avansement i cupen. Et annet pluss var at man fikk mer undeholdning (120 min) for penga. Det som var lite hyggelig var alle de som man hørte rope ukvemsord og sjikanerte våre spillere. Såkalte supportere som benyttet enhver anledning til å rope høyt og kraftig på enkelte av våre spillere. Det var såpass få mennesker på stadion i dag, så spillerne selv kan ikke ha unngått å høre det. Tror ikke det motiverer til lysende spill. Virker som det alltid er en kameratgjeng (gjerne middelandrende) på tre-fire stykker og hvor en av disse alltid må tøffe seg og slenge dritt for deretter å få anerkjennende nikk og latter fra kompisene sine. Synes det var veldig moro da en av disse kjefterne fikk nok da Ranheim scora 3-1 målet og gikk demonstrativt ut av stadion (og snudde seg for å se om de andre fulgte etter - noe de ikke gjorde) og forsvant uten å komme tilbake - og gikk glipp av opphentingen og seieren. Her er de yngre supporterne mer forståelsesfulle og støtter istedet for å støte bort. Takk til Plankehaugen som bidro til stemning og positiv roping.

Enig med deg her, det er så mange tragiske supportere på stadion.

Herregud, det er bare en lek :) fatter egentlig ikke  at folk skal synke så dypt og bruke så kraftige munnhuggeri mot egne spillere.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:

Enig i dette, herre så mye negativt piss disse såkalt "kule" gubbene skal lire av seg for å få sine sekunder med annerkjennelse. Jeg ytrer mye piss selv i løpet av en slik kamp, men holder det på et lydnivå som kan høres av meg og fattern, og ikke ut på banen, for spillerne blir neppe bedre av å høre " faen for en gjeng udugelige sauepulere, adecco neste år!"

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25