Husk meg
Brukernavn
Passord

3. runde NM: FFK - Ranheim

Knøttespiller
Ble medlem: 18 jun 09

Lagt til:

Trodde aldri jeg skulle blitt så lettet som jeg ble på 3-3 scoringen mot et 2.divisjonslag!

---------------------------

Den personen som ga Svein E. Edvardsen dommerlisens skulle aldri satt sin fot i et kontor som omhandlet fotball...

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Opprinnelig postet av sklitakling

Har ihvertfall sett hva som har skjedd i fjor høst og i våres.

Ramberg har gjort  tilsammen 90 gode minutter. Og PAC prøver riktignok.

Ellers sitter sklitaklinga akkurat der den skal !

Du kan jo forklare meg hva som skjer hvis du gidder.

Ramberg, tilsammen 90 gode minutter? hæ?

Ramberg  har jo den definitivt  beste spilleforståelsen på laget, og er glimtvis genial (les:svært sjeldent).

Men han har en ekstrem usikkerhet og beslutningsvegring i spillet sitt. Og denne usikkerheten brer seg til de andre spillerne. I tillegg ser det ofte  ut som han  er redd for ballen. Han er også ofte helt usynlig. Det holder ikke være god i 15 minutter kun på hjemmekamper.

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:

10 - 10 i Kristiansand nå..

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til:

Skulle likt å tatt pulsmåling på sørlendingene nå Cool

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til:

Trudde aldri at FFK skulle vinne når de lå under med 1-3.

Må bare si at det var en meget god opphenting, selv om de spilte mot et 2 div. lag.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av thorsen

Og har Edvartsen vært så ræva som Brevik skal ha det til?

Edvartsen var forferdelig dårlig. MIstet helt grep om kampen.

Og kampen var egentlig kjedelig, men ble spennende etter at FFK startet opphentingen. :)

Heroisk kjemper av Ranheim. Nesten så man synes synd på dem, men bare nesten. Deilig å være videre. :D

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til:

15-15 i Kristiansand, 14 straffer, 1 bom pr. lag. Nærmer det seg dårlig keeperspill? : D

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til:

Og der var Start ute av cupen!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:

Der ble det avgjort! Mathisen bomma for Start! Haugen scora for Løv-Ham!

Visstnok veldig fortjent seier til Løv-Ham..

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: hasse33

utrolig i Kristiansand 15 -16  måtte være mange gode straffeskytere på både Løv Ham og Start. På totalt 30 straffer er det kun 3 bom!!!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

16-15 til Løv-Ham etter straffer!!! HOHO!

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til:

Dæven døtte, detta var ille. Har aldri vært så drittforbanna etter en fotballkamp noen gang. Kjente det på meg før kampen når jeg så Ramberg og Edvardsen at detta skulle bli vondt for sjela. Årnæ sæ resultatmessig, men veien til seieren var grusom.

Yell

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03

Lagt til:

En lidelse å se FFK i dag. Rett og slett drit dårlig. Eneste lyspunkt er at vi er videre. Ranheim var så slitne på sluttet at de avsluttet 10 mann. Den ene midtstopperen ble satt opp som spiss fordi han ikke orket mer, og i 2. ekstraomg. gikk han av. Utrolig at vi kun klarer å vinne mot et utkjørt lag.

Marching on together!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:

Herregud, akkurat kommet hjem fra stadion. Om ikke annet kan man hvertfall si at det er den kansje mest spennende kampen jeg har sett på stadion på en god stund. Satt allerede og tenkte ut innlegget fra helvete som skulle postes ved hjemkomst, da det plutselig stod 3-3.

Til de som lurte, edvardsen var akkurat så jævlig dårlig som Brevik skulle ha det til. Fy faen for skammelig dømming.

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av JonAG

En lidelse å se FFK i dag. Rett og slett drit dårlig. Eneste lyspunkt er at vi er videre. Ranheim var så slitne på sluttet at de avsluttet 10 mann. Den ene midtstopperen ble satt opp som spiss fordi han ikke orket mer, og i 2. ekstraomg. gikk han av. Utrolig at vi kun klarer å vinne mot et utkjørt lag.

Helt enig. Ranheim kjempet heroisk til det 89.min. Da var de totalt sluttkjørt.

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Når trekkes 4 runde? Og når spilles den?

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04

Lagt til:
Endret:
Endret av: schpa84

Det var en morsom opplevelse å gå på kamp i dag. Når vi lå under 1-3 tok jeg det for gitt at vi var ute av cupen. Det er lenge siden jeg har blitt så glad for en scoring, som 3-3 målet i denne kampen. Det vekte gamle følelser til liv igjen. Savner den utrolige gleden over målene som vi opplevde de første årene etter opprykket. Jeg må si at det er lenge siden jeg har følt det på den måten. Bedre en verdens beste orgasme!

Rød hvit til jeg dør:)

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Memyselfandi

Dæven døtte, detta var ille. Har aldri vært så drittforbanna etter en fotballkamp noen gang. Kjente det på meg før kampen når jeg så Ramberg og Edvardsen at detta skulle bli vondt for sjela. Årnæ sæ resultatmessig, men veien til seieren var grusom.

Yell

Kan du ikke heller bare glede deg over at det ble seier til slutt?

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Når trekkes 4 runde? Og når spilles den?

Imorgen kl 12 visst direkte på tv2sport. 3 runde burde også ha vært trekt, og først opp av hatten spiller hjemme...

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Endret:
Endret av: Patrioten

Gøy, å se at Raymond har såpass kondis at han holder i 120, minutter, selv om det var mot et 2.divsjonslag.

Han hadde forrøvrig flere målgivende pasninger, cornere inkludert

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Gøy, å se at Raymond har såpass kondis at han holder i 120, minutter, selv om det var mot et 2.divsjonslag.

Han hadde forrøvrig flere målgivende pasninger, cornere inkludert

Han hadde én (1) målgivende i statistikken. Innlegg til Barsom.

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til:
Endret:
Endret av: Memyselfandi

Opprinnelig postet av schpa84

Yell

Kan du ikke heller bare glede deg over at det ble seier til slutt?

Joda, kommer nok til å gjøre det etterhvert, men denne kampen her var for min del en kamp til ettertanke. Hva er det som ikke stemmer med FFK for tiden? Og et lite apropos; en orgasme ER bedre, mener nå jeg da.

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Raymond Kvisvik slo inn med sin presise venstrefot, Rajo Piiroja headet videre, og måltyven Andreas Tegström stanget ballen i mål. Dette i følge Dagbladet.

Kan vel denne pasningen for en målgivende også vel?

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Endret av: Holters

Joda, kommer nok til å gjøre det etterhvert, men denne kampen her var for min del en kamp til ettertanke. Hva er det som ikke stemmer med FFK for tiden? Og et lite apropos; en orgasme ER bedre, mener nå jeg da.

Synes ikke jeg, ingenting slår den følelsen når FFK scorer slike avgjørende mål helt på tampen, vinner cupgull eller fotballkamper. Husker at eksen prøvde å klå på meg hver gang det var fotballekstra på tv og han fikk aldri noen særlig respons. Ingenting er deiligere enn FFK-seier eller viktigere!

Landslagsspiller

Lagt til:

Man får dessverre ikke målgivende for dette. Men selvsagt var Kvisviks innlegg avgjørende. Hadde det vært ishockey derimot hadde han fått assist. I fotball er det mannen som er nest sist på ballen som får assist, i dette tilfellet Piiroja. Smile

Fra Dagbladet forresten:

FFK snudde 1-3 til 5-3 på et kvarter

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25