Hva nå?
Dessuten siktet jeg til at du må se på flere èn en av Lyns sesonger, for å bevise at det går bra med et lag som nesten bare består av talenter.
---------------------------
Rød hvit til jeg dør:)
@ tgtgtgtg: Syns du RBK spilte ræva under Hareide?
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Bare tenkte å tilegge noe siden du er så opptatt av trenere som gjør det bra over tid. Hareide var vel ikke ansatt i RBK så veldig lenge, før han sa ja til jobben som landslagstrener. Han har vært en god klubbtrener, men synes ikke at han har overbevist da han aldri trent en klubb for en lang periode. Kan hende jeg tar feil, men tror ikke han er så god som trener lenger. Han virker veldig negativt innstillt til det meste
Akkurat det er jeg egentlig enig i. Hareide har en veldig, veldig god CV som klubbtrener, men er han motivert lenger?
Synes han virker både sliten og lei - spesielt mot slutten av karrieren som landslagstrener - og tror ikke det er mye som tyder på at han skulle være topp motivert for en jobb i FFK. Ett aber ved hans CV er at han stort sett har kommet til dekket bord i de klubbene han har tatt seriegull, klubber med et uforløst potensial, og som allerede var i toppkampen.
En motivert Hareide tror jeg kunne ha vært en god trener - uansett hvilken klubb det måtte være i - men er motivasjonen til stedet?
Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."
Skal nok ikke se bort ifra at han kunne vært motivert til dette..
Noe av grunnen til at han virket sliten og lei som landslagstrener vil jeg tro muligens var fordi landslaget ikke gjorde det så bra som han hadde trodd, og håpet på.. Men hva vet vel jeg, hadde vært morro og la han prøve om Grønis tar sekken og går...
Grunnen til at landslaget ikke har gjort det bra, er vel nettopp at Hareide var en dårlig trener. Synes han fremsto ofte som sliten, kjeftete og ikke engasjerende. Tror ikke det er noe FFK trenger nå
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25