Etter kamp: LSK - FFK 1-2 (23. serierunde)
Ifølge www.fredrikstadfk.no så knakk Jan Tore Ophaug kneskålen. Han er sendt til sykehus og skal opereres senere i kveld/natt.
Leser dette på Kanari-forumet:
Dette har ikke noe med kampen å gjøre, men jeg orker ikke lage en egen tråd om det.
Jeg ble vitne til et oppgjør mellom casuals fra LSK og det jeg antar er casuals fra Fredrikstad før kampen i dag. Dette skjedde utenfor LSK-Shopen. Selve dansen varte bare i ca. 1 minutt. Av det jeg kunne se var det ingen som ble alvorlig skadet, men noen blodige ansikter så jeg hvertfall.
Ikke bra hvis det er folk fra Fredrikstad som har vært med på dette...
Opprinnelig postet av solano2
Ikke bra hvis det er folk fra Fredrikstad som har vært med på dette...
Overrasker meg ikke, har fryktet en stygg sak i forbindelse med sånt legge. Liker ikke utviklingen "vi" har på den fronten, men det er en diskusjon som bør tas et helt annet sted.
Iflg Dagbladet er Ophaug ute et halvt år. Svinet Bjørkøy.
Opprinnelig postet av dracula
Morsomt at noen forsvarer dommer´n ang. det gule kortet til Wallace.
Forsvarer absolutt ikke dommeren, han var tragisk igjennom hele kampen! Jeg syns det bare var helt utrolig tett og unødvendig og sparke ballen lenger inn på banen, når han så lett kunne sparke den ut, som alle ved sine fulle fem ville gjort!
---------------------------
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Opprinnelig postet av Thygesen
Ifølge www.fredrikstadfk.no så knakk Jan Tore Ophaug kneskålen. Han er sendt til sykehus og skal opereres senere i kveld/natt.
Han er trolig ute minst et halvt år...
www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1549
Edit: Ser at Dagbladet har fått bekreftet dette nå. :)
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av MLarsen
Iflg Dagbladet er Ophaug ute et halvt år. Svinet Bjørkøy.
Nå må du slappe av da... Rent uhell slik jeg ser det.
At dommeren er ei forbanna h..e er jeg derimot enig i...
Opprinnelig postet av solano2
Vet man noe mer om smellen til Wallace?
Skal ikke være alvorlig. Hadde vært klar til neste kamp om det ikke var for karantenen han må sone.
Gjør det ekstra deilig å lese sutringen til Riseth og co, en liten bonus etter en deeeeilig seier.
Moro med 3 poeng idag!!
Brenne kan bli der han er, jeg vil aldri er ha han tilbake hit!!!
Everton var meget god idag. Syns også Gardar jobber godt på topp.
Men synd med skadene og korta vi fikk idag..
fy faen, makan til syting fra lillestrøm ass.. og grunnen til Gashis gule kort var jo utrolig teit da!!
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
ffksupporter.net:
Heroisk innsats beseieret neandertalfotballen
Muligens noe subjektiv, men skitt au. 
Opprinnelig postet av Holters
ffksupporter.net:
Heroisk innsats beseieret neandertalfotballenMuligens noe subjektiv, men skitt au.
gjør ingenting ;)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Gashi <3 Må si jeg koste meg når han ble intervjua
Spissparet scorer mål, glimrenede. God innsats fra alle ffkere og et genialt intervju med Gashi etter kampen!
Dagens svakeste er dommeren, det at lsk-spillerne takler tøft og stygt er egentlig ikke noe de bør lastes for, ene og alene dommer sin feil når det kommer 5 taklinger med knottene først uten at det reageres i løpet av de første minuttene er lista lagt. At Vidar Riseth bekrefter for alle at han er mindre lur med sine uttalelser etter kampen sjokkerer ikke, men er mer overrasket over å høre Erland Johnsen, trodde det var litt mer i hue på ham. NFF bør reagere på at han gikk tilbake på benken etter at han var bortvist. Vært moro å sett hvor mange meter gashi løp idag, jobbet veldig bra.
Øhlund og Everton bør absolutt signeres permanent!
Akkurat kommet meg hjem nå og hvilken herlig dag det var! Fy faen som jeg ønsker LSK langt faen i vold nedover divisjonene!
Casualsfolka traff jeg på et stykke fra stadion. Hørtes ikke ut som de var fra Fredrikstad egentlig og de visste heller ikke helt hvor stadion var. Delte seg inn i grupper på fem og fem og lusket avgårde og trodde de var kule. Selvsagt var dere det. Dere var "kjempetøffe" forbanna tapere... Så ut som en gjeng som hadde falt ut av skolen og funnet et samhold hvor de følte seg velkommen. Ikke ulikt sataniske grupper som vel også søker de utelatte fra samfunnet når det gjelder rekruttering. Samme det - så lenge de sloss mot hverandre skal de få lov til å fortsette for min del.
Hovedtribunen på Åråsen må være tidenes dølleste gjeng. Først etter 70 minutter kunne man høre lyd fra dem. Helt greit oppmøte fra Fredrikstad og ikke ueffent lydnivå igjennom kampen heller!
Selve LSK-laget består av en gjeng søplehuer som aldri skulle fått lov å spille fotball. Det gjør de vel heller ikke. Først sparker de treneren. Så sparker de spillerne. VÅRE spillere! Uten at dommeren slår så veldig hardt ned på det. Jeg regner ikke med at de var stygge hver gang en FFK-spiller var nede - har vel aldri sett så mange lange stopp i spillet i en kamp før. Var vel rundt 15 ganger at en FFK-spiller lå nede i løpet av kampen?
Gikk ei kule varmt mot sluttminuttene som resulterte i brøling fra meg og undrende blikk fra dem rundt meg - men fin måte å få ut aggresjonen på. Og hvilken herlig følelse det var da dommeren blåste og vi for andre gang hadde slått de neadertalende svinepelsen av noen sauebjeller fra stasjonsbyen. En by som for øvrig er så gjennomført stygg at den var mye penere da vi gikk tilbake i mørket. Byforskjønnelsen er i hvert fall lettvint der. De kan bare skru av samtlige gatelys i tillegg!
Herlig med tre poeng. Enda deiligere er det at det er mot LSK. Og når nesten alle resultater går vår vei så er det bare best!
Møtte for øvrig to særdeles blide brasilianere på torget i byen før jeg tok bussen hjem til Hvaler!

He-He,
intervjuet med Riseth, (Griseth) etter kampen; er det noen andre også som synes han hørtes ut som Bør Børson ?
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Rasshølet Riseth burde blitt skånet mot å uttale seg. Husker også han sa noen "få" ord angående TV2 for en stund siden også. En triade som varte i flere minutter men syting og klaging. Måtte Kamma og LSK starte sin egen liga. Fotball driver de i hvert fall ikke med.
Hehe...
Kunne ikke sagt det i nærheten like bra som de to siste innlegga dine FFK1903!
Likte spesielt beskrivelsen din av stedet Lillestrøm og Riseth!
Hehe... Nå blei jeg i ekstra godt humør, noe som vil hjelpe på nattesøvnen. Takk skal du ha!
Mine tanker om kampen
Sinnsykt digg å slå det f***elaget LSK. Det er ikke TILFELDIG at det er mot LSK det blir mye skader og brudd i spillet skjønner'u Riseth... Det er selvforskjyldt det! Det verste er vel at LSK synes antakelig de spiller bra også, at det er slik fotball skal spilles. Finnes ikke noe bedre enn å slå sånne lag!
Er også imponert over at vi greier 3 poeng i dag. Detter er ikke akkurat slike kamper vi har for vane å gjøre det bra i. Er høyt opp her nå!
Soleklart gult til Wallace. Han ser an situasjonen, ser at vi taper ballen, og vipper andreballen inn på banen for å få brudd i spillet. Idiotisk.
Sinnsykt gult kort til Gashi. Han så stygt på dommeren! Herregud... Det var en spiller en gang som ble utvist for å se stygt på dommeren. Noen som husker hvem det var? I England, eller på landslagsnivå tror jeg.
Banens beste.. Tja... Jeg har som vanlig sansen for Rajo jeg.
Opprinnelig postet av Olavesen
Sinnsykt gult kort til Gashi. Han så stygt på dommeren! Herregud... Det var en spiller en gang som ble utvist for å se stygt på dommeren. Noen som husker hvem det var? I England, eller på landslagsnivå tror jeg.
Var det ikke en for Argentina mot England i en VM-kamp for mange år sia? Husker ikke no navn, men...
På LSK-forumet pælmes det stein i glasshus! 
"Makan til usportslig møkkalag har jeg ikke vært vitne til i Norge"
Tror aldri jeg har sett mer hjemmedommer enn igår. LSk fikk holde på med knotter og albuer. Var minst 3-4 ganger jeg så de gule pikkene sparket etter og slo etter FFK spillere etter at dommeren blåste. At dommeren blåste frispark til LSK hver gang de sklei eller falt, gjorde det ikke noe bedre.. Føltes ut som dommeren dømte 90-10 i favør LSk..
Men fy så digg med seier.
Kjøper vi ikke Everton blir jeg jævla skuffa..
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Opprinnelig postet av FFK1903
Hovedtribunen på Åråsen må være tidenes dølleste gjeng. Først etter 70 minutter kunne man høre lyd fra dem. Helt greit oppmøte fra Fredrikstad og ikke ueffent lydnivå igjennom kampen heller!
Synes du skarve 500 fra Plankebyen er bra oppmøte når dere møter LSK på Åråsen og dere kjemper om gullet? Kan forøvrig informere om at Stabæk Support var omtrent like mange som dere på Åråsen, men laget betydelig mye mer liv. Hadde håpet dere skulle være fler og gledet meg til tribunekampen... Men det var kanskje bra at dere var såpass dårlige i går, ettersom vi i KFL hadde årsværste på tribunen.
Kampen vant FFK fullstendig ufortjent, men sånn er fotballen. Er det mulig å ha så mange feige pingler på laget som det FFK har? Men gratulerer med en viktig seier.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25