Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisviks fremtid i FFK

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til:

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:

Trist Raymond håpet og se deg fast på vingen,dette svekker laget på og utenfor banen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Om han går til Sparta så er det etter min mening bra for Raymond Kvisvik, bra for FFK og bra for Sparta.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Om han går til Sarpsborg/Sparta (hva de nå vil bli kalt), så mener jeg det er bra for Raymond og bra for Sarpsborg/Sparta. FFK skal nok klare seg, men vi mister mer enn vi blir kvitt, for å si det sånn. En liten bit magi forsvinner ut av laget. Cry

Hater hat!

Landslagsspiller

Lagt til:

Når jeg skriver at det er bra for FFK så mener jeg at det er ok å bli kvitt en spiller som har høy lønn og ikke er fast i startoppstillingen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

Det argumentet er det selvfølgelig vanskelig å argumentere mot. Wink En annen diskusjon er om han burde ha fått mer tillit. Faktum er jo at han ikke har det, og dét er det lite noen av oss kan gjøre noe med, dessverre.

Hater hat!

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av paco

Trist Raymond håpet og se deg fast på vingen,dette svekker laget på og utenfor banen

Skiftet mening? Les Stadheim tråden..

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:

Fra Demokraten: "Etter det SA erfarer kan det være aktuelt å hente Raymond Kvisvik til Sarpsborg Sparta allerede i høst samtidig som han også får langtidskontrakt med klubben. Det skal være dialog mellom Sarpsborg Sparta og FFK om sistnevnte er villig til å slippe ham allerede nå."

Greit at han forsvinner etter sesongen, men å slippe han allerede nå mens vi fortsatt kjemper om medalje (og fortsatt plass i 2. div for ffk2) vil i mine øyne være en stor feil av klubben. Greit at han ikke kommer til å spille alle kampene, men han er fortsatt en spiller som kan komme inn fra benken og avgjøre kamper og også starte enkelte kamper og spille knallbra.

Behold han ihvertfall ut sesongen. Sparta klarer aldri i verden skaffe frem så mye penger at det vil være lønnsomt for FFK å la han gå nå.

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rey

Behold han ihvertfall ut sesongen. Sparta klarer aldri i verden skaffe frem så mye penger at det vil være lønnsomt for FFK å la han gå nå.

Spillerinvest har penger til spillerkjøp, men klubben har ikke like mye penger til å betale lønninger. Derfor er en Kvisvik sorti viktig for å kunne hente inn nye spillere. Dette handler ikke bare om kjøp/salg av spillere, men også mye om drift.

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av paco

Skiftet mening? Les Stadheim tråden..

ja jeg har skiftet mening akkurat som jeg har gjort med flere spillere,slaktet Ramberg i fjor men synes han har overrasket meg i år,Raymond er bedre trent i år og han er tydligvis også ganske viktig for spillergruppen

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

FFK slipper ikke "Super-Ray"

FFK ønsker ikke å slippe Raymond Kvisvik til Sarpsborg Sparta nå.

http://www.sa.no/sport/article3709236.ece

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Det var godt. Behold han ut sesongen så kan ha gå til FFK2 etter sesongenSmile

Trur han blir viktig utover..

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Kjemper videre om Kvisvik

Never ending story Foot in mouth

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Syns faktisk Raymond har spilt såppas bra de gangene han har spilt i det siste at jeg syns FFK bør gi han 3 år, prestasjonsbasert sp han holder motivasjionen oppe...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bob Page

Syns faktisk Raymond har spilt såppas bra de gangene han har spilt i det siste at jeg syns FFK bør gi han 3 år, prestasjonsbasert sp han holder motivasjionen oppe...

Kødder du???

3 år er lenge det. Gi han 1 år til.. Det får holde

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til:

Sitter å håper på at Kvisvik innser at den eneste klubben han kan få en 3-årskontrakt er Sparta, og at han aksepterer en ettårskontrakt i desperasjon etter å unngå å spille i drittbyen Sarp.Tongue out

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

syns vi kan gi han en to års kontrakt jeg. han viseer hele tiden hvor viktig han er for laget,  jeg har ikke vært så ille fan av kvisvik siden han kom til byen. men så lenge han kan gi angrepet vårt en helt ny dimensjon så syns jeg han skal bli her hos oss,

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av scheien

syns vi kan gi han en to års kontrakt jeg. han viseer hele tiden hvor viktig han er for laget,  jeg har ikke vært så ille fan av kvisvik siden han kom til byen. men så lenge han kan gi angrepet vårt en helt ny dimensjon så syns jeg han skal bli her hos oss,

Du er sikker på at han kan det om 2 år også eller??

Nei gi han en 1 års kontrakt, er han motivert og fortsatt viktig for laget etter det kan han få ett år til..

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Kvisviks farvel

Raymond Kvisvik var Branns frelser da han kom til klubben i 1998. Østfoldingen var det også da han returnerte fra Austria Wien forfjor. Nå er han borte, underlig nok solgt midt i sesongen til Fredrikstad, og da er Brann i ferd med å glippe taket i kampen om gullet. Hvis Brann-ledelsen i lang tid har vært klar over denne overgangen, hvorfor hadde de ikke en god nok erstatter på plass umiddelbart? Trond Fredrik Ludvigsen er ikke av samme kaliber, mens Peter Waagan Moen først er på plass etter sesongen.

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/article1089955.ece

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Kvisviks farvel

Raymond Kvisvik var Branns frelser da han kom til klubben i 1998. Østfoldingen var det også da han returnerte fra Austria Wien forfjor. Nå er han borte, underlig nok solgt midt i sesongen til Fredrikstad, og da er Brann i ferd med å glippe taket i kampen om gullet. Hvis Brann-ledelsen i lang tid har vært klar over denne overgangen, hvorfor hadde de ikke en god nok erstatter på plass umiddelbart? Trond Fredrik Ludvigsen er ikke av samme kaliber, mens Peter Waagan Moen først er på plass etter sesongen.

http://www.aftenposten.no/meninger/kommentarer/article1089955.ece

Er vi iferd med å gjøre samme tabben? Raymond må bli!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Sprøyt. Vi har allerede en fullgod erstatter i Barsom... Desuten har vi spilt masse bra kamper i år som vi har vunnet uten Raymond på banen...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Bob Page

Sprøyt. Vi har allerede en fullgod erstatter i Barsom... Desuten har vi spilt masse bra kamper i år som vi har vunnet uten Raymond på banen...

En Raymond i form kan ikke erstattes av Barsom. Dessuten så er det ikke snakk om "enten Barsom eller Raymond". De har ihvertfall ikke spilt på samme plass på laget i år... Skal 2 spillere settes opp mot hverandre så bør du sammenligne 2 som spiller på/kjemper om samme plass på laget.

At vi har spillt mange bra kamper uten Raymond i år stemmer nok, men per spillte minutt har Raymond bidratt med mye. Dessuten så er Raymond, ifølge mange som har bedre peiling enn deg og meg, viktig som bidragsyter også utenfor banen.

Raymond er i form nå og vil være utrolig viktig å ha i en hektisk serieinnspurt.

Sprøyt (som du skriver) er et ord som virker arrogant å bruke om andres meninger,,,,,, En idè å nedgradere troen på egen fortreffelighet? 

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av HotDream
Skal 2 spillere settes opp mot hverandre så bør du sammenligne 2 som spiller på/kjemper om samme plass på laget.

Hehe. Er du seriøs? Kom igjen, si det, skjult kamera, ikke sant? Du kan umulig mene det der seriøst?

Det er jo nettopp på grunn av Barsom at Kvisvik ikke får spille på venstrekanten!

Men han får jo sjansen i kveld.

Har du lest forumets retningslinjer?

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av HotDream
Dessuten så er Raymond, ifølge mange som har bedre peiling enn deg og meg, viktig som bidragsyter også utenfor banen.

Akkurat det begynner å bli det siste punktet hvor han bidrar også, hører mer og mer sjeldent om hans egenskaper på banen. Det er mer ofte at egenskapene utenfor banen blir nevnt, og selv der så begynner kanskje glansbilde å falme med tanke på en viss "båttur" og stadig klaging til media om liten spilletid, etc. Uprofesjonalitet er neppe noe som bidrar til spillergruppen positivt.

Nok om det, han har slått litt tilbake etter noen dårlige kamper, men vi får nok aldri se Kvisvik på sitt beste igjen.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Holters

Det er jo nettopp på grunn av Barsom at Kvisvik ikke får spille på venstrekanten!

Men han får jo sjansen i kveld.

Mulig det, men nå er det ikke Barsom som har blitt satt ut når Kvisvik har spillt.... Kvisvik har blitt brukt på høyre. Der har ikke Barsom spillt i en kamp. Eller er det også feil?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25