Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisviks fremtid i FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til:

Kan ikke dere her inne la han få litt fred. Husk at han har familie og ansvar for et lit barn. Ikke legg mer ved på bålet. Det er ikke hyggelig lesing med disse innlegga. Noen er litt vel sarkastiske og det oser en liten umdertone av " jeg kosær meg ". Så kutt ut denne delen av tråden og la oss konsentrere oss om hva trådstarter mente, nemlig det sportslige.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Fortsatt håp om Kvisvik

Llite trolig at han spiller før i 2009 i Sarpsborg Sparta

Jon Andersen har fortsatt god tro på at Raymond Kvisvik blir Sarpsborg Sparta-spiller, men kanskje ikke før i 2009.

http://www.demokraten.no/ffk/article3672891.ece

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Fortsatt håp om Kvisvik

Llite trolig at han spiller før i 2009 i Sarpsborg Sparta

Jon Andersen har fortsatt god tro på at Raymond Kvisvik blir Sarpsborg Sparta-spiller, men kanskje ikke før i 2009.

http://www.demokraten.no/ffk/article3672891.ece

Her er jeg egoistisk, og håper ingen andre er villige til å gi han en 3 års kontrakt. Ikke 2 engang, så kanskje Raymond tar til fornuften og godtar en 1 årskontrakt med FFK.  Og selvfølgelig att FFK ser verdien i å ha Raymond i minst en sesong til.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Har et lite håp om det jeg også, men tror ikke det er veldig sannsynlig siden han mest sannsynlig ikke er førstevalg og må innfinne seg med å være "superinnbytter" og bare få ettårskontrakt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av bjorn

Har et lite håp om det jeg også, men tror ikke det er veldig sannsynlig siden han mest sannsynlig ikke er førstevalg og må innfinne seg med å være "superinnbytter" og bare få ettårskontrakt.

Det er vel like godt for han å gjøre dette enn og event. trappe ned.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:

Regner med særpingane klarer å sope sammen noe penger å komme opp med noe bedre, men jeg tviler på vikarligaen er noe arena for Kvisvik, masse humpete baner og "slossing", men mulig jeg tar feil der...

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av bjorn

Regner med særpingane klarer å sope sammen noe penger å komme opp med noe bedre, men jeg tviler på vikarligaen er noe arena for Kvisvik, masse humpete baner og "slossing", men mulig jeg tar feil der...

Det er i såfall å trappe ned bjorn Wink

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Det blir vel Greåker på Kvisvik Undecided

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av benksliter`n

Det blir vel Greåker på Kvisvik Undecided

Hadde ikke forundra meg. Han har jo sagt at han vil ende karriera si der. Kanskje vi får se Greåker i 2.div. ??

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

hvorfor gjøre så mye ut av han var der. Bakke var på løv/ham

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:

Hørte interjuet direkte på radio sarpsborg. Raymond virket i godt humør. Sa bl.a at han var FFK-spiller ut sesongen...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Kvisvik til LSK?

Hadde jo vært flott om de nok en gang hentet en spiller som var misfornøyd og ute av form for et par millioner.

Tror uansett de gjør en stor tabbe ved å hente inn disse, det ender med at de om et par år må bygge opp et nytt lag når disse gamlingene en etter en i løpet av kort tid legger opp.

Landslagsspiller

Lagt til:

Er det vanlig å få noen kr i leie for spillere? Eller overtar leiende klubb kun lønnsforpliktelser?

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av stjernengutt

Er det vanlig å få noen kr i leie for spillere? Eller overtar leiende klubb kun lønnsforpliktelser?

Må ærlig innrømmet at jeg kun leste et startinnlegg på vgd om saken og limte inn linken. Er det snakk om lån så blir dårlig med overgangssum i hvert fall. Men investorene kan jo lette litt på pengesekken om lønna til Kvisvik blir betalt av LSK får vi håpe.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av FFK1903

Opprinnelig postet av stjernengutt

Må ærlig innrømmet at jeg kun leste et startinnlegg på vgd om saken og limte inn linken. Er det snakk om lån så blir dårlig med overgangssum i hvert fall. Men investorene kan jo lette litt på pengesekken om lønna til Kvisvik blir betalt av LSK får vi håpe.

Ja, i følge troverdige kilder, skulle Fjørtoft være interessert i å låne bl.a. Kvisvik og Stensaas som kunne gå rett inn med rutine og som kunne prestere fra dag 1.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:

Hvorfor skulle vi låne Kvisvik til LSK? Det er jo ren idioti, ikke noe vits i å hjelpe dem.

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.

Landslagsspiller

Lagt til:

Bill.mrk: Spillere leies ut og inn

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3678632.ece tror at både Raymond Kvisvik og Ståle Stensaas' navn har stått på LSK-blokka.   

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til:

Kvisvik med jernmennene Grodås og Johnsen som sjefer? Har på følelsen at det hadde endt med full kræsj etter første trening. Lsk droppet jo den gamle helten Pål Johnsen før sesongen, han hadde fortsatt et bra blikk og en glimmrende pasningsfot men ble ansett som for gammel og treg...

Håper ikke ffk låner ham bort, trenger ham ut sesongen ihvertfall,barsom må jo snart stå over annenhver kamp og hvis ramberg har tenkt til å ha flere kamper som mot stabekk er det greit å ha andre alternativer.

Landslagsspiller

Lagt til:

Per Morten Haugen, sportslig administrator i Fredrikstad Fotballklubb, nekter for at en utlånsavtale med Lillestrøm er aktuelt.

- Skal Lillestrøm få Kvisvik, er et salg den eneste løsningen, sier Haugen til Sarpsborg Arbeiderblad.

Haugen tror ikke Kvisvik forlater FFK med det første.

- Jeg har ikke fått noen signaler som indikerer det, sier Haugen til http://www.sa.no/sport/ssf/article3679901.ece

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av TheDude

Lsk droppet jo den gamle helten Pål Johnsen før sesongen, han hadde fortsatt et bra blikk og en glimmrende pasningsfot men ble ansett som for gammel og treg...

Pål Strand heter han.

De ville heller ha verdensklassespilleren Jon Midttun Lie.

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til:

seff, strand var det, kom ikke på etternavn og tok en råsjans, blanda sikkert med en gammel hockeyspiller eller no...

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Patrioten

Vil til Sarpsborg

http://www.sarpsborgavisa.no/apps/pbcs.dll/article

Håper han ender i særp ja. Når han nå først skal forlate oss, hadde jeg hatet å se han i ett annet tippeligalag, så særp, hent Raymond.

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

Landslagsspiller

Lagt til:

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25