Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK har fått bud på Tarik

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Opprinnelig postet av JipJap

for å være ærlig, så stoler jeg mer på at spillerinvest bruker pengene på forsterkninger enn at ffk gjør det.

Uten tvil! FFK har store hull å tette i regnskapet, planlegger en kjempe emisjon og kommer garantert ikke til å bruke alle pengene de eventuelt måtte tjene på et Tarik salg til å forsterke laget!

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av JipJap

for å være ærlig, så stoler jeg mer på at spillerinvest bruker pengene på forsterkninger enn at ffk gjør det.

Spillerinvest har ikke noe annet formål enn å kjøpe og selge spillere, så jeg er nok ikke overrasket hvis det stemmer.

Det burde ikke komme som noen overraskelse på noen at FFK har hatt en litt tyngre økonomi enn vi har ønsket. Det er selvsagt synd hvis FFK ikke kan re-investere hele summen i nye spillere, men hvis det er andre områder deler av pengene brukes på - da er det nok en grunn til det.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av denialsander

Lese først. Deretter forstå. Deretter skrive svar... Paco skrev 40 mill om Edu, IKKE Mikel...  

Ja ja, blir litt feil iblandt . Men at Tarik ikke rekker Edu til knærne? Litt drøyt? Edu ble solgt for 40 mille til en BL2-klubb med mer penger enn vett....

Jeg mener jo også at 40 mille for Tarik nok er i overkant av hva man kan vente, men det er jo flere klubber i Europa enn Hoffenheim med mer penger enn vett, så man vet aldri...

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
[quote=HotDream]
Opprinnelig postet av denialsander

Lese først. Deretter forstå. Deretter skrive svar... Paco skrev 40 mill om Edu, IKKE Mikel...  

Ja ja, blir litt feil iblandt . Men at Tarik ikke rekker Edu til knærne? Litt drøyt? Edu ble solgt for 40 mille til en BL2-klubb med mer penger enn vett....

Jeg mener jo også at 40 mille for Tarik nok er i overkant av hva man kan vente, men det er jo flere klubber i Europa enn Hoffenheim med mer penger enn vett, så man vet aldri...

[/quoteSå du mener at Tarik er for god for en klubb som Hoffenheim,hvilken liga mener du Tarik kunne spilt i nå idag da?

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av paco

Så du mener at Tarik er for god for en klubb som Hoffenheim,hvilken liga mener du Tarik kunne spilt i nå idag da?

Har jeg sagt det? Hvor? Jeg sa at Hoffenheim har mer penger enn vett som betalte 40 mille for Edu...

Hvis Tarik ikke får tilbud fra noe annet enn Bundesliga 2, så tror jeg ikke han forsvinner i år... Blir ikke mye utvikling av å spille i tysk andredivisjon.
Tja, hvor kunne han spillt? Holland? Belgia? Bundesliga 1? Portugal? Frankrike?  Mange ligaer å velge på... Pick one

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25