Før kampen: Brann - FFK (1. serierunde) (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
---------------------------
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Han har aboslutt ingen forutsetninger for å kunne klare seg der ute, også mot Brann av alle lag.. Nei og nei!
I underkant av fire timer igjen, er utrolig spent nå! Lader opp med Liverpool mot Everton, før det hele braker løs i Bergen. Kommer mest sannsynlig til å bli en fantastisk kamp, og jeg tror vi får se en del mål- forhåpentligvis flest til FFK. :)
Aller mest spent på å se på venstrekanten vår, om den slår til umiddelbart eller trenger litt tid til å få kjenne på nivået. Er fornøyd om vi klarer å gjennomføre en kamp vi er fornøyde av, så får vi se om det holder til poeng eller ikke. For på en god dag, er faktisk Brann det beste laget i Norge. Det fikk vi bevis på i fjor.
Vil gjerne unngå serieåpning som i fjor, vil ikke ha en kjedelig start på det som kan bli et fantastisk fotballår sett med rød-hvite øyne!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
staw?Braathen?
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Leser på VGD at Brannfansen syns Gashi er ei hore. Noen som har en fjerneste peiling på hvorfor det ? Det var jo da han var i Enga han tok den såkalte "judas-overgangen"...
De har vel like "skærpe" supportere som enkelte av våre? Vi skriker og hyler om horer vi óg - nær sagt uansett overganger og antall millioner som har fosset inn i kassa.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
foresten bra trøkk i kanarifansen idag! bodø-leder over kamma:)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av SirLion
lagde egen tråd jeg, hvor vi følger Tippeligaen
tenkte akkuratt på det.. kan jo ikke ødelegge denne tråden med alle de andre møkka lagene;)
FCK
FFK
brigaderodhvit.com
95min med ekte kjærlighet.
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Hører at Rekdal nevner Gardarsson fra FFK mange ganger som outsider til toppscorer tittel..Men hvem er egentlig Gardarsson?? 
Huff.. Nå har sommerfuglene forvandlet seg tilmåker i magan min... 
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Lykke til alle sammen! Drar straks på jobb, jeg håper de tolv timene ikke blir lengre enn de er, noe et tap vil medføre!
Opprinnelig postet av FFK1903
Sa Gardarsson igjen? Syns han sa navnet riktig nå, reagerte i hvert fall ikke på navnet da jeg hørte halvveis etter.
Lykke til alle sammen! Drar straks på jobb, jeg håper de tolv timene ikke blir lengre enn de er, noe et tap vil medføre!
Han sa Gardarsson i studio i stad da han ble spørt om hvem som ble toppscorer i TL.. Han nevnte Gardar som en outsider! 
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av bateman
hvor er fo-fofana??!!må være skadet ellers utrolig spesielt at han ikke er med i troppen...
Fofana trena med Juniorlaget på lørdag, så han er hvertfall ikke skadet..
Ære være Fredrikstad
Opprinnelig postet av paco
Hva skjer? Kouadio og Kvisvik på benken!!! Ramberg fra start som ving??? Fofana ikke engang på benken??? hva skjer
hvis koadiou og kvisvik skulle starte, måtte vi eventuelt ha benket barsom. det gir jo ingen mening... samtidig er kvisvik småsyk. men helt enig i at koadiou burde starte, eventuelt thomassen
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!
Opprinnelig postet av bateman
hvis koadiou og kvisvik skulle starte, måtte vi eventuelt ha benket barsom. det gir jo ingen mening... samtidig er kvisvik småsyk. men helt enig i at koadiou burde starte, eventuelt thomassen
Ramberg har helt klart mer å bidra med defensivt enn Kouadio og vi får satse på massivt offensivt spill på hjemmebane og heller være litt mer nyktre og forsiktige på bortebane. Det jeg så av Thomassen i sesongoppkjøringa var skuffende.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25