Før kampen: Brann - FFK (1. serierunde) (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Opprinnelig postet av chrjos
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Kom igjen folkens å bli med på tur til Bergen!!! Guttane trenger masse hjelp fra oss! Labert salg av billetter så lang
Blir vel veldig vanskelig med tanke på jobb og skole.
Samme her. Er det noen som vet hvilken pub som viser Brann-FFK i Oslo? Vet at den går på tv, men kunne tenkt meg å se den på en pub med andre supportere som bor i hovedstaden.
---------------------------
FFK for alltid!
Opprinnelig postet av RuneT
Samme her. Er det noen som vet hvilken pub som viser Brann-FFK i Oslo? Vet at den går på tv, men kunne tenkt meg å se den på en pub med andre supportere som bor i hovedstaden.
Highbury er nevnt i en tråd lengre nede her i hvert fall.
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av RuneT
Highbury er nevnt i en tråd lengre nede her i hvert fall.
De sender kampen bare hvis den ikke kræsjer med Premier League. Sånn var det sist jeg dro dit etter å ha ringt de og spurt om de sendte FFK. Den gangen fikk jeg bare med meg andre halvdel av kampen..
Men takk for tipset!
FFK for alltid!
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Gashi & Co, vennligst tren på halvslappe skudd som dumper litt i bakken. Så har vi Tarik som hissig veps foran målet for å snappe opp "returen" til Opdal.
Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Ganske utrolig av kommentatorene å henge ut Tore Reginiussen for å oppheve offsiden når det er Opdal som på settes i gapestokken. Flaut av kommentatorene...
.
Reagerte sterkt på det samme.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
I dag er været grått, trist, og det snør sidelengs...
Ikke verdens beste vær med tanke på matta til søndag.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Ganske utrolig av kommentatorene å henge ut Tore Reginiussen for å oppheve offsiden når det er Opdal som på settes i gapestokken. Flaut av kommentatorene...
.
Reagerte sterkt på det samme.
Er ikke helt enig i det. Opdal blir usikker med det tafatte forsvaret som er bak i der. Er det noen som har hørt om markering av kæll ?? Sjansene til Montenegro skulle ikke oppstått i det hele tatt hvis spillerne gjorde jobben sin, så Opdal skal neigu ikke ha all skyld alene. Jeg legger heller ikke ut skylda bare på TR heller, hvor er Riise, Hangeland blant annet ?? De spilte ikke godt de heller, mildt sagt.
Begynner å føle at seriestarten nærmer seg nå 
.....men vi bør vel være godt forberedt på en blåmandag 
Brann hadde 11 - 2 - 0 på hjemmebane i 2007. Selv om FFK klarte 2-2 i fjor, så kan vi vel ikke forvente poeng i denne kampen?
Jeg forventet faktisk en lavere odds på Brann enn bookmakerene har?
Odds from selected Bookies
| Bookmaker | Home | Draw | Away | Payout | ACU | Odds Updated | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| bwin | 1,45 | 4,25 | 6,25 | 92 % | 1 | 09 Mar 2008 09:55:18 | |
| NordicBet.com | 1,50 | 4,00 | 6,75 | 94 % | 1 | 25 Mar 2008 09:36:19 | |
| Average | 1,48 | 4,13 | 6,50 | 93 % | |||
| Lowest | 1,45 | 4,00 | 6,25 | 92 % | |||
| Highest | 1,50 | 4,25 | 6,75 | 94 % | |||
| Probability | 63 % | 23 % | 14 % | ||||
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Plankehaugen har sendt tilbake 350 billetter av de 800 som de fikk fra Brann. 450 supportere er altså støtten FFK for fra de 4000 medlemmene Plankehaugen, kan vel ikke akkurat si det er så imponerende, eller?
En av mine kollegaer er selvfølgelig bergenser (dem er overalt..). Han er rimelig sikker på Brann-seier søndag. Går og lurer på noe hyss mot han hvis FFK vinner. Gidder ikke hvis Brann vinner, da blir jeg bare en dårlig taper. Vil heller være en dårlig vinner. Noen som har noen tips til hva jeg kan finne på, FFK-sang på stereo`n er vel et must? Skal bare sette han på plass på en hyggelig måte.
Men alt dette er vel å tro på julenissen. Er fornøyd med uavgjort jeg.........
Opprinnelig postet av Patrioten
Plankehaugen har sendt tilbake 350 billetter av de 800 som de fikk fra Brann. 450 supportere er altså støtten FFK for fra de 4000 medlemmene Plankehaugen, kan vel ikke akkurat si det er så imponerende, eller?
Jeg synes faktisk det er ganske bra. Husk at kampen går kl 20 en søndag kveld og siden det ikke går fly som man rekker hjem samme kveld, så blir det tilnærmet umulig for alle som går på skole eller har jobb.
Hvordan er dette i forhold til tidligere års FFK-support i Bergen?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Plankehaugen har sendt tilbake 350 billetter av de 800 som de fikk fra Brann. 450 supportere er altså støtten FFK for fra de 4000 medlemmene Plankehaugen, kan vel ikke akkurat si det er så imponerende, eller?Jeg står for ni av billettene!
Har du lest forumets retningslinjer?
Du regna vel ikke med at det reiste over 800 ?? Det var vel ca. 500 i fjor, så 450 er sånn i nærheten. Jeg hadde gjerne sett at det hadde vært flere 1000 FFK-supportere jeg selvfølgelig, men sånn er det nå en gang bare.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Du regna vel ikke med at det reiste over 800 ?? Det var vel ca. 500 i fjor, så 450 er sånn i nærheten. Jeg hadde gjerne sett at det hadde vært flere 1000 FFK-supportere jeg selvfølgelig, men sånn er det nå en gang bare.
Har ikke Plankehaugen 4000 medlemer, da kunne man vel håpe på 800 tok turen til Bergen.
Har ikke Plankehaugen 4000 medlemer, da kunne man vel håpe på 800 tok turen til Bergen.
Hvor mange av de 4000 tror du reiser på tur vanligvis ?? Er du med noen gang ?? Kan ikke huske å ha sett deg ofte.
Hvor mange av de 4000 tror du reiser på tur vanligvis ?? Er du med noen gang ?? Kan ikke huske å ha sett deg ofte.
Er kanskje 10-20%? Og jeg er en av de medlemene som svikter. Må, legge meg flat der.
Er kanskje 10-20%? Og jeg er en av de medlemene som svikter. Må, legge meg flat der.
10% er nok mer riktig. Du har i hvertfall en god unnskyldning til å ikke dra på tur i hvertfall.
Mod: Redigerte de tre siste innleggene grunnet siteringsonani fra enkelte.
hadde det vært en lørdags kamp, så hadde vi nok brukt kvota vår. men det er ikke alle som vil ta seg fri hver gang ffk spiller borte mot de lagene som ligger mer enn 6 timers kjøretur unna.
skulle gjerne vært der selv. men jeg var i england i påska å brukte opp alle pengene mine der.
10% er nok mer riktig. Du har i hvertfall en god unnskyldning til å ikke dra på tur i hvertfall.
Mod: Redigerte de tre siste innleggene grunnet siteringsonani fra enkelte.
Det går bra
FFK-treneren tror på Brann
Hva skiller årets FFK fra laget du ledet til seriestart for et drøyt år siden?
Håper på dette laget mot Brann:
Staw
Ophaug-Gerrbrand-Piiroja-Wallace
Kvisvik-Gashi-Wehrman-Barsom
Tarik-Gardar
Raio sto over Landskampen for Estland pga skade. Får håpe han blir klar til søndag.. Virker sånn ifølge f-b hvertfall. =)
http://www.f-b.no/article/20080328/FFK/699866219/1009/AKTUELT
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25