Husk meg
Brukernavn
Passord

Shabaan ønsker seg til Stockholm og Hammarby

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til:
Når det gjelder shaaban så er han en meget god målvakt men missforstå meg rett og vet at ca all kommer til å sende drapstrussler nå, men shaaban har store svakheter slik jeg ser det fra tribunen.

Når det gjelder kommunikasjon med laget og styre forsvaret synes jeg shaaban har store svakheter som gjør at motstanderen for lett kommer til sjanser. Her rydder ofte shaaban opp selv, men det burde ikke være nødvendig.

En god målvakt er en målvakt som klarer å styre laget slik at motstanderen ikke kommer til sjanser eller tvinger de til å gjøre en dårlig avslutting.

Thomas Myhre er en slik god målvakt, han dirigere og styrer laget meget bra når han er på sitt beste noe vi også så i de få kampene han spilte for FFK.

Med tanke på at Shaaban har sagt at han vil bort så mener jeg selg med en gang hvis man kan. Gi de unge muligheten til å utvikle seg å lære seg spillet. Det kan faktisk komme meget fort og jeg tror ikke at FFK blir noe særlig mye dårligere en uten shaaban. Det virker for meg at Staw og Bråthen er bedre en shaaban når det kommer til å styre forsvaret og er i en fase av livet slik at de plukker opp ting lettere.

Så da er det bare å sette i gang å henge meg ut

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Ahm, personlig synes jeg en av Shaabans styrker er kommunikasjonen med forsvarsfireren. Svakhetene er derimotrimelig klare: Han er feig (dårlig?) i feltarbeidet og svak på langskudd (! av alle ting).

Men jeg er enig i at Thomas Myhre fremstod som en bedre og mer autoritær keeper i løpet av de få kampene han hadde for Fredrikstad.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Vi mister en profil ved å selge Shaban. Jeg skjønner de som er bekymret for at keeperne våre er unge.

Men hvorfor beholde en spiller som vil vekk ?:    --- Når vi får masse penger for ham

--- Når vi ha 2 stk U-21 landslagskeepere

For å få frem et lokalt lag med egne spillere må vi tørre å bruke dem. Den som intet våger, intet vinner. Vi har ikke noe å være redd for når det gjelder Staw/Bråten, det er bare å begynne å bruke dem.

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza

FFK vurderer å senke prisen på Rami Shaaban

Stemmer dette så er det jo klart at FFK vil ha ham ut og satse på unggutta. Syns det er et helt riktig valg av FFK iom i år er den perfekte sesongen for Staw/Bråten til å bli varme i trøya i FFK-buret. Bare de ikke blir så desperate at de lar han tilslutt gå gratis...

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Landslagsspiller

Lagt til:

Tenk om vi hadde solgt Shaban i sommer, slik Morgan befalte, da hadde vi fått nesten 12 millioner for ham. Synd de øvrige nektet et salg. Nå ser det ut som om vi dumpe prisen for å slippe til Staw/Bråten.

Landslagsspiller

Lagt til:
Det er vel i bunn og grunn det samme innholdet som i artikkelen fra aftonbladet som Costanza trakk frem.... Så det litt seint.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Shadar

Tenk om vi hadde solgt Shaban i sommer, slik Morgan befalte, da hadde vi fått nesten 12 millioner for ham. Synd de øvrige nektet et salg. Nå ser det ut som om vi dumpe prisen for å slippe til Staw/Bråten.

12 mill. ?? Hvor har du fått det tallet i fra ??

Landslagsspiller

Lagt til:
uoffisielt.. kanskje det var nærmere 11, i allefall over 10 mill.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av Shadar
uoffisielt.. kanskje det var nærmere 11, i allefall over 10 mill.

Du er ikke sikker nei, kanskje vi skal si 8 ?? Det er nok nærmere sannheten.

Har lett fram hva som sto om dette. http://www.f-b.no/article/20070907/FFK/70906012/1009/AKTUELT

Landslagsspiller

Lagt til:
Nå har Hammarby lånt ut Eguren til Villareal for 3 millioner svenske kroner, så da har de antakelig midler nok til å kjøpe fri Rami Shaaban: ffksupporter.net / aftonbladet.se

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

I følge www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/allsvenskan/607820.html sier de noe annet.

Trots det kan man inte göra klart med Rami Shaaban.
Men trots det är det inte säkert att Hammarby kan värva Rami Shaaban.
- Han ska också finansieras och pengar in underlättar alltid, men det här är ingen försäljning, säger Hammarbys informationschef Urban Rybrink till fotbollskanalen.se.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Vel, hvis det stemmer at de allerede er enig med Shaaban om kontraktsbetingelsene så bør de jo ha den finansieringen i orden. Det har jo bare vært pengene for å kjøpe ham fri fra kontrakten de har manglet, og det har neppe stått om mer enn 2-3 mill i hva FFK forlanger og Bajen kan tilby.

Dette løser seg nok nå hvis Hammarby fortsatt vil. For alt jeg vet kan de ha begynt å spekulere på å hente ham gratis etter sesongen isteden.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Virker som Hammarby fortsetter med sitt "dirty" taktiske spill, ala kampen her i byen.

Mye snakk om kjøp, og  håp om å "skape" uro eller "fjerne"  andre interessenter.

I krig og kjærlighet er allt tillatt. ( Fotball er vel begge deler)

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza

Vel, hvis det stemmer at de allerede er enig med Shaaban om kontraktsbetingelsene så bør de jo ha den finansieringen i orden. Det har jo bare vært pengene for å kjøpe ham fri fra kontrakten de har manglet, og det har neppe stått om mer enn 2-3 mill i hva FFK forlanger og Bajen kan tilby.

Dette løser seg nok nå hvis Hammarby fortsatt vil. For alt jeg vet kan de ha begynt å spekulere på å hente ham gratis etter sesongen isteden.

Ja frykter at det ender med at han går gratis. Nå finnes det vel flere klubber som er intresert så kanskje Bajen driter på draget.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Fjedjik

Ja frykter at det ender med at han går gratis. Nå finnes det vel flere klubber som er intresert så kanskje Bajen driter på draget.

Sto i avisa i dag at det ikke var flere interessenter foreløpig.

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til:
Trur han mente at hvis bajen er kalde og prøver å avvente til han bli bosman, så kan det komme flere interessenter på banen da..
Selv om det pr dags dato ikke er noen flere som er interessert, så trur jeg med hånden på hjertet at det vil være mange på banen dersom han skal gå som bosmanspiller

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

syns det er synd at rami vil vekk. men siden han vil det, så håper jeg hammarby kjøper han så fort som mulig. det samme syns jeg med jonna.

jeg trur mye av grunn til at vi ikke har fått inn noen spillere er for at vi ikke har penger. selger vi de to bør vi ha penger nok til en v.back. kjøp gjerne en høyre kant å en midtstopper også.

Landslagsspiller

Lagt til:

Det er synd at slike profiler ikke vil være i FFK.

Landslagsspiller

Lagt til:

Rami Shaabans blogg 1

Hej alla Svenska fans!!
Här kommer min första blogg. Trodde aldrig att jag skulle börja med sådant, men jag gillar utmaningar samt nya erfarenheter. Vi får väl se om jag får blodad tand för detta. Är ju trots allt värt ett försök att ge sig in i blogg-världen.

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Det er synd at slike profiler ikke vil være i FFK.

Man kan jo egentlig ikke forventet annet. FFK er et middelmådig Tippeliga-lag, ingen på landslagsnivå ønsker å spille for et slikt lag? I alle fall ikke når man ikke har noen `relasjoner" til klubben.

Synes uansett det ville vært smart å kvittet seg med Shaaban nå. Det er ett lag som rykker ned til året, det medfører at vi uten stor risiko kan satse på en av våre unggutter, noe som ville gitt dem erfaring. Noe som igjen ville medført at de ville vært bedre rustet for neste sesong. Jeg håper og tror at Shaaban vil bli solgt snarest. Mange tenker kanskje da; Er du dum? Man selger jo ikke en svensk landslagsmålvakt?
Nei, kanskje ikke, men med tanke på den fremtiden våre keepere kan ha, er det ikke dumt å la dem prøve seg på øverste nivå i Norge før de runder 25 år. Dette er store talenter, de trenger å spille på øverste nivå for å utvikle seg videre, og i år er en gyllen mulighet, med tanke på at det kun er ett lag som skal ned til adecco. Den sjansen får vi aldri igjen, så la oss nå kjøre på med våre unge keepere!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 06

Lagt til:

- Shaaban klar for Hammarby

Svenske medier melder at Fredrikstad-målvakt Rami Shaaban (32) er klar for Hammarby.

http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1578510.ece

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
det er nok det beste for både ffk og shaaban.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Ja, ingen bombe dette men jeg syns det er lite om vi bare fikk tre mill. svenske ...

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av bjorn
Ja, ingen bombe dette men jeg syns det er lite om vi bare fikk tre mill. svenske ...

Hvor står det at vi får tre mill? Det står vel at HAMMARBY har solgt en spiller og fått tre millioner... 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25