Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Endret:
Jeg mener jeg leste at Panzer er så godt som klar for Vålerenga. Uansett tror jeg han aldri kommer til å spille for et annet norsk lag.

Her var linken, ja.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Mikael Lustig - svensk U21 landslagsspiller - høyreback.

www.rbnett.no/article/20071030/SPORT02/71030005/1014

RBK var vel frempå og snuste på ham i vinter, men valgt da i stedet å gå for Stoor.

Mikael Lustig fikk nylig «Medelpads Fotbollförbunds Guldsko» for 2007. Prisen deles ut av et regionsforbund tilknyttet det svenske forballforbundet, og Lustig får prisen fordi han «representerer den moderne backtypen som er dyktig både offensivt og defensivt. Han har stor aksjonsradius, er god på hodet, har gode innlegg, er målfarlig og er rask».

Morsomt å lese gamle tråder
www.ffksupporter.net/forum/emne.php - Mikael Lustig
www.ffksupporter.net/forum/emne.php - Spillere ut og inn?

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til:

Stemmer det at Shane Stefanutto skal til Lyn? Berg hevder så i Dagbladet:

http://www.dagbladet.no/sport/2007/11/02/516962.html

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Opprinnelig postet av Funk1
Stemmer det at Shane Stefanutto skal til Lyn? Berg hevder så i Dagbladet:

http://www.dagbladet.no/sport/2007/11/02/516962.html

Det stemmer ja. Stefanutto ble klar for Lyn i tiden det stormet som verst rundt Morgan Andersen (reg Brynildsens uttalelser), og er dermed tapt for FFK. Synd, surt, men sånn er livet. :)

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article1420282.ece

Sier ikke akkurat nei til denne karen heller... veldig bra spiller som helt uforståelig ikke har fått noe særlig med spilletid i Enga. Slike spillere er hete salgsobjekter for fremtiden også.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Plankekæll

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article1420282.ece

Sier ikke akkurat nei til denne karen heller... veldig bra spiller som helt uforståelig ikke har fått noe særlig med spilletid i Enga. Slike spillere er hete salgsobjekter for fremtiden også.

Nei takk!! Ta heller vare på egne talenter, enn å kjøpe andres talenter. Nå må heller kjøpe kanter og backer og helst med rutine.

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Så på TV2 sporten i kveld at Espen Hoff er bossmanspiller etter denne sesongen. Her bør FFK kjenne sin besøkelses tid og tilby ham en fet kontrakt som FFK-spiller. Tror også han vil bli fristet at over 11800 i snitt som vi har hatt i år på tribunen også...

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet

Landslagsspiller

Lagt til:
Hoff har kontrakt med Lyn ut sesongen 2008.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza
Hoff har kontrakt med Lyn ut sesongen 2008.

... uansett er spiller FFK bør kjenne sin besøkelsestid for! Her er det bare å kaste seg inn i kampen. Nøyaktig den spillertypen vi trenger.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
skal vi ha sundgot bør vi passe på så han ikke ender sine dager i hamar

http://keiko99.net

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til:

Klubbene er tidlig ute på markedet!!!  Håper FFK jobber med forsterkninger de også!!! . Redd vi velger på annen hylle  . Sinnsykt mye bra på øverste hylle.  Strømstad, Hæstad, Huseklepp, Strand nilsen, Hoff, Austnes, Storflor, Aubynn osv.

Håper vi satser litt høyt når vi skal forsterke!!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Strømstad, Hæstad, Huseklepp

De tre der har vi ikke nubbesjans på. Dessuten er sentrale midtbanespillere ikke interessant. Hoff på kanten, Sundgot sammen med Tarik på topp + to backer hadde vært fløte! *sikle*

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Hva med å utvikle noen selv? Hvis TL utvides i 2009 så kan vi vel ikke rykke ned i 2008. Bruk denne muligheten til å la egne lokale talenter til å spille...

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til:

Da er de 3 første ute av FFK troppen....vil tro flere vil følge etter...

http://www.f-b.no/article/20071107/FFK/71107011/1009/AKTUELT

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Shadar
Hva med å utvikle noen selv? Hvis TL utvides i 2009 så kan vi vel ikke rykke ned i 2008. Bruk denne muligheten til å la egne lokale talenter til å spille...

Det blir vel slik at iallefall ett lar rykker ned kan jeg tenke meg. Men er ellers veldig enig i det du skriver. Lokale talenter må få prøve seg, og hvis de kan det uten at et tap eller to for mye har noe å si så må vi gi de sjansen synes jeg.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Det blir vel slik at iallefall ett lar rykker ned kan jeg tenke meg. Men er ellers veldig enig i det du skriver. Lokale talenter må få prøve seg, og hvis de kan det uten at et tap eller to for mye har noe å si så må vi gi de sjansen synes jeg.

Det ligger an til å bli slik at ingen rykker direkte ned. De to siste spiller kvalifisering mot 3. og 4. plassen i 1. divisjon.

Uansett må vi jo finne en balansegang i forhold til å satse på lokale talenter og hente inn eksterne forsterkninger.

Men jeg føler at vi hente inn en høyreback og venstreback. Og minst én kantspiller.

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Mustang

Berg og Hoås har vel ligget i korta. En kan jo bare beklage at de ikke helt levde opp til forhåpningene. Multaharju skulle jeg personlig gjerne ha beholdt, men sånn er det... 

Svensk magi!

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Magnum

Berg og Hoås har vel ligget i korta. En kan jo bare beklage at de ikke helt levde opp til forhåpningene. Multaharju skulle jeg personlig gjerne ha beholdt, men sånn er det... 

Beholde Multa fordi?

Pasningene hans?

Allsidigheten?

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til:
Multe var jo en glimrende potet, var aldri stjerne men gjorde seg som regel ikke bort heller. Ikke minst var det null suttring, dette var trist.

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Jeg hadde ikke hatt noe i mot å beholde Miikka Multaharju heller. Ingen hadde bedre innstilling enn han på banen når han spilte. Han kunne gå inn og gjøre en grei jobb i fire ulike posisjoner, og klaget aldri når han ble satt på benken. Ikke noe teknisk vidunder, men de gangene han fikk spille på høyresiden hendte det at han var blant lagets beste. Stor arbeidskapasitet og dekket store områder på banen, defensivt og offensivt. Han hadde også noen gode kamper på venstreback. Helt klart en spiller jeg vil savne å ha i stallen.

Nettavisen skriver for øvrig dette:

"Multaharju har faktisk vært på banen i hele 15 av Fredrikstads seriekamper denne sesongen, men får heller ikke fornyet tillit. Det er verdt å legge merke til at Fredrikstad kun tapte to av de 15 kampene Multaharju var involvert i."

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til:
Endret:

Synes det nesten var litt merkelig. Multe har gjort jobben sin på en meget god måte.. Jeg kunne faktisk tenkt meg Multe istedenfor Sjøberg (om han får kontrakt da seff).

Og som herremannen over har også tv2 lagt merke til Multe på en god måte..

Han spilte jo som oftest også i det bakre rekker, så han kan ikke ha gjort altfor mye feil

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Costanza

"Multaharju har faktisk vært på banen i hele 15 av Fredrikstads seriekamper denne sesongen, men får heller ikke fornyet tillit. Det er verdt å legge merke til at Fredrikstad kun tapte to av de 15 kampene Multaharju var involvert i."

Morsomt. Burde nesten laget en statistikk som med Kvisvik. Da hadde vi muligens kunnet konkludere med at FFK nå ikke har fornyet kontrakten med sin "beste spiller". ;)

Jeg slaktet Multe ifjor høst og har svelget en drøss kameler i år. Nå synes jeg det er synd han må gå fordi han er en av få spillere som man kunne forvente innsats og tæl fra.

Jeg håper dog at det er en klar indikasjon på at vi ikke kommer til å BEHØVE en Multe neste år - og følgelig at vi har flere spennende flankespillere på vei inn...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:

slenger meg med på den der. syns ikke multe har gjort seg bort på noen måte. han må ha vært den som løp mest i de kampene han spilte. vi trenger noen som kan jobbe så hardt som han. spesielt viktig i kamper det butter litt imot. det eneste som hjelper da er å løpe mye mer enn motstanderne.

når det gjelder hoås så er jeg veldig glad for at han er ferdig. kristian berg har spilt bra når han har spilt. men han er for mye skada.

blir spennende å se hva som skjer med stallen fremover. synd steffanutto ikke kom hit. håper vi kan få inn noen på høyresiden å venstreback. hvis kouadio ikke får spille mer for oss må vi ha inn en venstre kant også.

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:
Beholde Multa fordi?

Andre har i grunn svart for meg, f.eks. Costanza og denialsander, så jeg skal ikke gjenta de samme argumentene, bare poengtere at jeg tenkte på det samme. :-)

Svensk magi!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88