Kjøp og salg av spillere i vinter (Låst)
Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.
Opprinnelig postet av Costanza
så er jeg blitt mer positiv til å hente Ramiro Corrales om han selv er interessert i en overgang.
Nei takk. Har du sett han spille for Brann? En katastrofe på to ben.
---------------------------
Aristo Boys
Frihet For Ultras
Opprinnelig postet av FFK Forever
Klassisk eksempel på en god spiller som ikke får ut potensialet sitt der han er fordi han mistrives/ikke får spilletid, og absolutt en spiller FFK burde vurdere.Opprinnelig postet av Costanza
så er jeg blitt mer positiv til å hente Ramiro Corrales om han selv er interessert i en overgang.
Nei takk. Har du sett han spille for Brann? En katastrofe på to ben.
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
www.f-b.no/article/20071211/FFK/868673677/1009/AKTUELT
He, he, det kan du umulig mene? Vi har ikke engang en venstreback.

Edit: Når jeg tenker meg om, så inkluderer jo dette alle overgangene i sommer, så da har han forsåvidt et poeng, selv om vi har mistet mange spillere i det siste. Tidspunktet han nevner er jo "når vi startet oppkjøringen" og det er jo i starten av januar 2007. Og det har kommet noen spillere siden den gang.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Patrioten
- MFK bydde 3,5 millioner for Lustig
GIF Sundsvall skal ha sagt nei til et bud fra MFK på fire millioner svenske kroner for Mikael Lustig. Det tilsvarer 3,5 millioner norske.
Ja, så kanskje vi kan legge på en halv mill og få Ja........
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
... Nei send en mail eller sånt og tips dem...
Opprinnelig postet av aavdst
Svenske Anton Andersson i IFK Luleå er en 20 år gammel midtbanespiller som kan spille både høyre og venstre-kant. Han regnes som et kjempetalent, med stor hurtighet og teknikk. Nå jakter både GIF Sundsvall og Hammarby dette stortalentet. Dette høres ut som noe FFK kan ha bruk for; en teknisk og rask kantspiller. Norske klubber kan jo også normalt tilby bedre betingelser enn svenske klubber.
Han har skrevet under for GIF Sundsvall nå.
Hvorfor ikke legge om til en 4-3-3 formason og spille slik
Shaaban
Ny H back- Piroia- Gerbrand- Ny V back
Whermann
Bjørkøy- - Gashi
Tarik- Koadio/ Ny ving
Tegstrøm/Gardar
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Midtbanen hadde dog vært sterk, men det er den uansett med X - Gashi - Wehrman - Bjørkøy.
Har du lest forumets retningslinjer?
FFK
Opprinnelig postet av eliot
Enda en spiller som FFK har prøvd seg på, ser ut som han velger Godsetdt.no/article/20071213/GODSET/920931732/1004/SPORT
Hvordan vet du at FFK har prøvd seg på ham?
Ifølge Grønhagen så har ikke FFK engang kontaktet ham.
Jeg mener å huske at FFK er på grensa når det gjelder norske vs utenlandske spillere i stallen for 2008, så siden Abgar Barsom vistnok skal ha fått et tilbud så tror jeg at FFK ser etter nordmenn i tillegg til ham.
Jeg håper ihvertfall at FFK tenker over kvoten med "frie" spillere mens de ser etter forsterkninger.
Opprinnelig postet av eliot
Enda en spiller som FFK har prøvd seg på, ser ut som han velger Godsetdt.no/article/20071213/GODSET/920931732/1004/SPORT
Satser på at FFK har en plan når det kommer til v.backen. Vi kan ikke gjøre det bra i TL uten en venstreback. Er det slik at det er tilbake til tiden før Morgan mpt spillerinnkjøp? Dvs at spillere blir handlet inn siste uka før overgangsvinduet stenger.
Fredd
Hente "sila" ?
Uansett ville vel Lars Hirschfelt vekk fra RBK og til en større klubb ? Uansett har vi jo Bråten og Staw hvis (når ) vi mister Rami, skjønt jeg ser behovet for en 3dde keeper...
Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88