Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til:

TV2 sier at Martin Andresen er interessert i å få Kvisvik til VIF. På hvilken måte har han vist interesse? Snakket med spilleren? Eller går han bare ut i media og forteller om klubbens interesse for en spiller som er under kontrakt, og vil innlede kontrakstforhandlinger med sin klubb, med sikte på forlengelse? Det er vel i så fall slikt man må forvendte fra VIF-hold i tida framover, etter at de har ansatt Klyse-Martin til å herje på spillermarkedet.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bob Page

Kvisvik leter etter en ny klubb. Står også at Kvisvik ikke har hørt noe fra FFK. Det er vel feil. Klubben har jo sagt at de vil vente til sommeren med å diskutere ny kontrakt.. Han må vel da selges, eller tror folket at han er så ego at han bare går, selv om han har kontrakt et år til ?

EDIT: Han kan vel ikke uansnett skrive kontrakt med ny klubb før han er løst fra sin nåværende ?

Han kan vel kjøpe seg ut selv Bob Page ?? Om han gjør det er en annen sak.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=11496

Førsund er en spennende spiller, som er anvendellig som en "potet" også som kantspiller / side back.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Espen Ruud er på vei til viking sa tv2 sporten

http://keiko99.net

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av benksliter`n
Opprinnelig postet av Patrioten

Kanskje FFK bør ta kontakt med Agar Barsom igjen, nå ønsker han seg vekk fra Ørebro.

www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm

Han er på blokka til Grønis og Haugen

ting skjerwww.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/andraligor/595199.html

Landslagsspiller

Lagt til:
Hva er mangemillionbud ?? 5 mill. ?? Det er i såfall ikke mange millioner. Mange, da bør det i hvertfall passere 10 mill. minst.

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva er mangemillionbud ?? 5 mill. ?? Det er i såfall ikke mange millioner. Mange, da bør det i hvertfall passere 10 mill. minst.

Det Svenske og det Norske overgangsmarkedet kan overhodet ikke sammenliknes. Hvis vi snakker om mye mer enn 3 millioner blir jeg overrasket...

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Christian Berg har vært i kontakt med Bodø/Glimt, og innrømmer at klubben er hans førstevalg.

www.an.no/glimt/article3166893.ece

Knøttespiller
Ble medlem: 23 okt 03

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99
Espen Ruud er på vei til viking sa tv2 sporten

Ruud er enig med Viking, men Odd nekter å selge... kan bli artig å følge med på det her

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av larscjoh

Ruud er enig med Viking, men Odd nekter å selge... kan bli artig å følge med på det her

Hvis Odd har ambisjoner om opprykk forstår jeg at de ikke selger Ruud. Det vil sannsynligvis være mer økonomisk for dem å beholde Ruud og få til et opprykk (og de inntektektene eliten gir) sammenliknet med gevinsten på et kortsiktig salg av en spiller.

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til:
Men hva er vitsen med å ha en spiller i troppen, som ikke vil være der?

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av MadMax
Men hva er vitsen med å ha en spiller i troppen, som ikke vil være der?

Greit nok at han ikke vil være helt happy. Men han er nok motivert til å spille godt allikevel - husk at han skal selge ræva si til høystbydende om et halvt år. Har han spilt som en full sjømann er det ikke så mange som vil betale fett i hverken sign-on eller i lønn...

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05

Lagt til:

Jo, jeg skjønner den. Og skjønner hvorfor Odd vil beholde ham, han er jo en god fotballspiller.

Bare syntes det måtte vært mer effektivt for Odd å ha en spiller som var motivert til å spille for klubben også.

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
Må si meg enig med Madmax her, det nytter nesten ikke å ha en spiller i stallen som ikke vil være der, se bare på prestasjonene til Rami i slutten av årets sesong, virket som han ga mer eller mindre F... og alle vet jo at han ikke vil være i FFK

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Må si meg enig med Madmax her, det nytter nesten ikke å ha en spiller i stallen som ikke vil være der, se bare på prestasjonene til Rami i slutten av årets sesong, virket som han ga mer eller mindre F... og alle vet jo at han ikke vil være i FFK

Hvis du er motivert for å få deg en ny og bedre jobb da er den første og største motivasjonen å gjøre en så bra jobb som mulig der du er for å nettopp få de resultatene du vil ha når du skal forhandle i den nye.

Mot slutten av sesongen så det forøvrig ut til at 90% av stallen ikke hadde lyst til å spille for FFK, så det at Rami hadde en liten downperiode (hadde han? jeg kan forøvrig ikke si jeg husker det...) var ikke enestående...

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Rami har vært god i så å si alle kamper siden juni etter mitt syn. Han streber jo etter å signere en kontrakt ett eller annet sted i verden verdt ett dusin millioner på tampen av karrieren så det at han ikke har vært motivert er bare tull!

Kvisvik på den andre siden har vel ikke vært motivert siden han kom til FFK så en årslønn på 2,5 mill kan ikke være noe annet en ren ønsketenkning etter mitt syn. Hvorfor skal FFK gjøre Kvisvik til en av tippeligaens best betalte spillere når de overhodet ikke vil/ønsker/kan konkurrere med Brann om lønnen til Huseklepp? Kommer aldri til å skje!

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Anders Prytz vurderer å avbryte kontrakten med FFK og reise hjem til Sverige av sosiale årsaker. Jeg tviler sterkt på at FFK vil nekte ham....

http://www.f-b.no/article/20071205/FFK/858744672/1009/AKTUELT

Landslagsspiller

Lagt til:

Berg klar for Glimt

Christian Berg og Bodø/Glimt ble tirsdag kveld enige om en toårskontrakt.

fotball.adressa.no/eliteserien/article95915.ece

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
HJK Helsinki kjøper ikke Vourinen likevel ... men han har ingen framtid i FFK.

www.f-b.no/article/20071206/FFK/167497743/1009/AKTUELT

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
synd at vi ikke prøver han da.. det bor noe i den gutten. Det lille han viste i blant annet cupen mot start var jo ikke dårlig, men som klubben sier vi bør vel satse på dem vi har.. bor vel mere kvalitet i tegstrôm og gardar

http://keiko99.net

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til:

Opprinnelig postet av keiko99
synd at vi ikke prøver han da.. det bor noe i den gutten. Det lille han viste i blant annet cupen mot start var jo ikke dårlig, men som klubben sier vi bør vel satse på dem vi har.. bor vel mere kvalitet i tegstrôm og gardar

Nå har han jo fått prøvd seg i Finland (igjen) uten å lykkes. Hvorfor skulle vi prøve igjen? Vi har da nok av andre spisser som bør få sjansen....

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Vuorrinnen er enda et utslag av at FFK lønner middelmådlighet uen andre ambisjoner enn lommeboks, altfor høyt.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Lagt til:
Jeg mener fortsatt at Heavy holder vel så høyt nivå som Gardar. Hvilket nivå det er er et annet spørsmål. For meg så kan de sende begge på dør. Jeg vil ha noe bedre no.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Rune, det betyr vel at begge holde ett alfor lavt nivå for en "hardtsatsende klubb"

Nå har vi kjøpt Tegstrøm også, skal bli veldig spennende å se hvordan det går til året.

Han var jo en spiller vi bare måtte ha i følge ledelsen...
Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor vi kjøpte han i sommer, why why why!!!

Rekken av bomkjøp/flopper/whatever på spissplass begynner å bli komisk lang på få år.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg mener fortsatt at Heavy holder vel så høyt nivå som Gardar. Hvilket nivå det er er et annet spørsmål. For meg så kan de sende begge på dør. Jeg vil ha noe bedre no.

Helt enig.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88