Husk meg
Brukernavn
Passord

Er dette vår nye spiller? (Låst)

Denne tråden er låst for nye innlegg. Du kan fortsatt lese postene som normalt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av benksliter`n

Vi kan ikke hive to 20 åringer til ulvene riktig enda.De har ikke nok erfaring for å bli faste A-lagskeepere enda.

Hvorfor i all verden kan vi ikke kaste f.eks. Lasse Staw til ulvene neste sesong dersom Rami Shaaban selges? Hvordan skal de få erfaring hvis de ikke får tillit over tid? Hvorfor kan vi ikke være like tålmodige med Staw eller Bråthen som Brann var med Håkan Opdal for en del år siden? De gjorde et valg og bestemte seg for å bruke en 20 år gammel Opdal som førstevalg selv om han kunne være litt ustabil i begynnelsen. Nå er han etablert som førstevalg på landslaget og er fortsatt en ung keeper med masse Tippeliga-erfaring, takket være at Brann satset på han som fast førstekeeper i ung alder. Vi kan vel gjøre det samme! Opdal var ikke noe større talent enn Staw/Bråthen er nå.

tja....hvis Shabaan går,så må vi ha en ny keeper. Er Staw eller Bråthen bedre enn den nye keeperen(Jarstein),så hadde ikke noe vært bedre enn det

Jeg mener FFK bør hente en god  keeper med erfaring fra Tippeliganivå. Det bør være konkurranse om keeperplassene om FFK skal bli en toppklubb i Norge.Virker som Staw ønsker seg ut i den store fotballverdenen.(tenker på Aston Villa) Ikke så dumt å være føre var med å hente f. eks. Jarstein nå. Tipper både Shaaban og Staw fort kan forsvinne i vinter. Virker i hvert fall ikke som de drømmer om å spille for FFK resten av sin fotball-karriere.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Når man er 20 år og har ambisjoner er det bare et sunnhetstegn om de ikke drømmer om å spille for FFK resten av karrieren.

Og begge er under kontrakt med FFK. Hvis de får signaler om at de (den beste av de to) vil bli satset på når Shaaban selges så tror jeg det er store muligheter for at de ønsker å bli i klubben (dersom ikke Shaaban skulle bli her veldig lenge) og da ser jeg ingen grunn til at vi kan gjøre det samme som Brann gjorde; nemlig avle frem en nasjonal toppkeeper og mulig landslagskeeper!

Jeg synes Lasse Staw har gjort et veldig positivt inntrykk de kampene han har fått forsøke seg i Tippeligaen. Det blir uansett helt feil signal å hente inn en ny førstekeeper nå hvis Shaaban selges.

EDIT: Oppdaget først nå at tråden var ment å handle om Stefanutto...

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Costanza
Når man er 20 år og har ambisjoner er det bare et sunnhetstegn om de ikke drømmer om å spille for FFK resten av karrieren.

Og begge er under kontrakt med FFK. Hvis de får signaler om at de (den beste av de to) vil bli satset på når Shaaban selges så tror jeg det er store muligheter for at de ønsker å bli i klubben (dersom ikke Shaaban skulle bli her veldig lenge) og da ser jeg ingen grunn til at vi kan gjøre det samme som Brann gjorde; nemlig avle frem en nasjonal toppkeeper og mulig landslagskeeper!

Jeg synes Lasse Staw har gjort et veldig positivt inntrykk de kampene han har fått forsøke seg i Tippeligaen. Det blir uansett helt feil signal å hente inn en ny førstekeeper nå hvis Shaaban selges.

EDIT: Oppdaget først nå at tråden var ment å handle om Stefanutto...

Tipper Staw griper sjansen,hvis han får 3-4 keeper plassen i Aston Villa istedet for å ta opp konkurransen om keeperplassen i FFK.

Forøvrig,så får jeg følelsen at Shane er klar for FFK eller veldig nær en overgang

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Vi skal ikke kjøpe noen ny keeper hvis Rami forsvinner!! Sats på Lasse er min mening! Eller Bråthen hvis han er bedre. Men det jeg har sett av Lasse har vist at han kommer til å bli en meget god keeper. Sats på han fra neste sesong og vi vil få en kjempekeeper om noen år!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Følger Wehrman til FFK skriver Romerikes Blad og er temmelig sikker på det, de mener også han snart er klar.

– Blir det Fredrikstad nå?

– Som sagt, ingen avtale er klar. Men klubben er et godt alternativ og de har ambisjoner om å være i toppen i Norge, sier Stefanutto til www.rb.no/lsk-magasinet/article3030757.ece

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten

Følger Wehrman til FFK skriver Romerikes Blad og er temmelig sikker på det, de mener også han snart er klar.

– Blir det Fredrikstad nå?

– Som sagt, ingen avtale er klar. Men klubben er et godt alternativ og de har ambisjoner om å være i toppen i Norge, sier Stefanutto til www.rb.no/lsk-magasinet/article3030757.ece

ovenfor LSK føler jeg at vi bytta bort kua og får 2 feler igjen.

Kom igjen Stefanutto !

Fred, frihet og alt gratis !

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:

Helt rått om vi får Stefanutto!  Til dere som vil ha jarstein. Hva slags signaler er det å gi til våre unge talenter da? Dersom vi aldri satser på våre talenter, vil de forsvinne til andre klubber... Rister på hodet over enkelte her inne.

Dessuten tror jeg Jarstein har en personlighet som kan (sier kan) være destruktiv for spillegruppa (og garderobedørene)

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:

Stefanutto: JAAA! Strålende spiller, veldig fin type.

Hoff: JAAA! Strålende spiller, veldig fin type.

Jarstein: Nei! Strålende spiller, men virker veldig ustabil mentalt. Tror ikke han er den rette typen å få inn i klubbmiljøet.

Tror som en del andre at det vil være en langt bedre investering for fremtiden å gi alle de unge keeperne og spissene våre tillitt og spilletid istedet for dyr nyinnkjøpt konkurranse. Staw og Braathen vil ha nok med å konkurrere med hverandre. Tarik og Fofana kjemper om én plass, det gjør Gardar og Tegstrøm også. West er en joker. Mer enn nok konkurranse.  

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Alle sammen nå:

For Shane elsker Fredrikstad, hurra, hurra!

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til:

Hadde vært glimrende å få inn Stefanutto. Jarstein er en arrogant figur vi ikke har behov for. Det vil jo også bli dyrt å reparere ting og tang etter utbrudda hans...

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Når vi har sjans på en av de desidert beste v.backene landet venter man ikke, men jeg regner med Morgan bare sier det i media, han er jo mesterlig løgner :)

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Memyselfandi

Hadde vært glimrende å få inn Stefanutto. Jarstein er en arrogant figur vi ikke har behov for. Det vil jo også bli dyrt å reparere ting og tang etter utbrudda hans...

He..he.. Egen vaktmester som fotfølger han,..eeh blir for dyrt. Er nok ikke bare FFK som er skeptiske, synd for han..for han er en fantastisk keeper.

Fred, frihet og alt gratis !

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

Opprinnelig postet av bjorn
Når vi har sjans på en av de desidert beste v.backene landet venter man ikke, men jeg regner med Morgan bare sier det i media, han er jo mesterlig løgner :)

He he. Ja, tror du ikke det har sine fordeler i hans jobb? Hva skulle FFK ha å vinne på å flagge for hele verden at nå er vi interessert i å hente Stefanutto? Det hadde bare fått én konsekvens: en meningsløs og sterkt fordyrende budrunde hvor vi risikerer å miste spilleren. Det gjelder å holde kortene litt tett til brystet.

Vet ikke med deg jeg, men jeg er meget godt fornøyd med å ha Morgan til å gjøre den jobben. Måten han kapret Gashi og Wehrman bekrefter at han kan jobben sin, for å si det sånn. (Det samme gjelder måten han fikk Fofana og Kouadio spillbare for FFK).

Skjønt nå ser det ut til at kortet spilles ut. Dagens link fra Keikoo der!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
He he. Ja, tror du ikke det har sine fordeler i hans jobb? Hva skulle FFK ha å vinne på å flagge for hele verden at nå er vi interessert i å hente Stefanutto? Det hadde bare fått én konsekvens: en meningsløs og sterkt fordyrende budrunde hvor vi risikerer å miste spilleren. Det gjelder å holde kortene litt tett til brystet.

Jepp, akkurat det jeg mente. Derfor jeg regner med det er bare noe han sier, håper ihvertfall det.

Det kan jo hende han har hodet andre steder for tiden ...

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Jeg antar at sjansene for at vi får Stefanutto er rimelig stor.

Landslagsspiller

Lagt til:

Det kan jo hende han har hodet andre steder for tiden ...

Hvis du mener han har hodet andre steder enn i rollen som direktør for FFK så tror jeg ikke det. Morgan er profesjonell til fingerspissene - når han er direktør i FFK så er det det han er, og ingenting annet. Uansett hvor mye hysteriske medier og andre tullinger som hater ham uten å kunne begrunne hvorfor hyler og skriker om at Morgan må settes i fengsel.

Det er kanskje en del skrullinger som kunne hatt godt av en tur i fengsel selv, for å roe ned hodet sitt litt - men jeg ser ikke at Morgan er en av dem.

Landslagsspiller

Lagt til:
Det var ikke snaut, sier du sånn om alle som ikke deler din synsing?

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til:

Stefanutto tror jeg er så godt som klar for FFK! Alle pilene peker i den retning. Tror aldri jeg har følt meg sikrere på at en spiller er klar basert på "rykter, signaler og teorier".

Espen Hoff er en klassespiller og ville vært en signering i samme klasse som Gashi og Wehrmann! Jeg krysser fingrene!

Selv om RBK ønsker Bjørkøy er jeg 99.9% sikkrer på at han blir i FFK! Ser ingen grunn til å frykte at han skal forsvinne til RBK! Hvem skal ta livet av Høili i så fall?

Håper Shaban blir ut kontraktstiden! Enig i at det vil være naturlig å satse på Staw/Bråten om så ikke skjer men det vil svekke FFK på kort sikt. Ett år til med Shaban som "mentor" vil være optimalt!

Er også ganske sikker på at FFK vil ha medalje som offisiell målsetning neste sesong, noe som slik det ser ut nå er realsistisk etter min mening!

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.

Knøttespiller

Ble medlem: 27 jun 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av Husgutt
Hva skal vi med Jarstein? Vi har Shabaan og forsvinner han har vi to gode keepere bak. Tull og tøys å kjøpe ny keeper.

Selv håper jeg på Shane Stefanutto, Espen Hoff og Espen Ruud. Ikke veldig sannsynlig at vi får alle disse men...

Må bare si det hadde vært rått med glassmester jarstein i Byn!! Digger spillestilen+ at han er en fantastisk god keeper( påpeker redningen hans fra bjørkøy i år!! ) Tar gjerne han framfor staw..Han trenger trenger et par i B stallen til Villa;D

Hammarby 16 aug!!

Landslagsspiller

Lagt til:

Det var ikke snaut, sier du sånn om alle som ikke deler din synsing?

Det er du og hylekoret som du (bevisst eller ubevisst er en del av) som driver med synsing. Du syns Morgan er en skurk, det har du sagt klart og tydelig.Men du kan ikke svare på det mest banale spørsmål, nemlig hvorfor Shittu kom til Oslo dagen etter Mikels 18-årsdag. Det er det visst ingen som kan svare på?

Eller har du lyst til å bruke ditt kloke hode til å tenke ut et svar? Du vil jo ikke tro på at Shittu kom for å gjøre avtale med Morgan om Mikels opphold i Lyn. Så hvorfor kom Shittu?

Når man glatt og uhemmet påstår at Morgan er en skurk og en løgnhals, men ikke kan underbygge påstanden med de mest banale fakta, da er man ute på tynn is. Egentlig trodde jeg du var for oppegående til å rote sånn, men det er tydelig at hatet ditt mot Morgan (som du forøvrig deler med skremmende mange) overskygger fornuften din i dette spørsmålet.

I mellomtiden kan jeg ikke skjønne hvordan du kan stole på Morgan når det gjelder en mulig fremtidig overgang for Stefanutto heller. Morgan er jo en løgner i dine øyne, og du er sikker på at han er skyldig i kontraktsfalsk. Er det ikke en tragedie at Morgan nå prøver å få Stefanutto hit?

Og går du ikke bare og venter på at Gashi, Wehrman, Sjøberg og Tegstrøm skal anmelde Morgan Andersen og påstå at de aldri har skrevet under for FFK? Det er akkurat det du sier at Mikel gjorde i sin tid, spilte for en klubb han aldri hadde skrevet under for.

Jeg er litt lei av å bruke diplomatiske uttrykk overfor den typen standhaftighet som du viser fram her. Jeg håper de som ikke deltar i heksejakten mot Morgan kan ha meg unnskyldt. Det er faktisk FFK jeg bryr meg mest om her, ikke Morgan personlig.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:

Der fikk du det ut!!

Du har noen gode poenger også.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Lagt til:

Hehe.. Godt sagt Flight !

I noen tilfeller er det et forbausende høyt samsvar mellom uttrykket på brukerbildet og det som kommer til uttrykk i foruminnleggene

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Shadar

I noen tilfeller er det et forbausende høyt samsvar mellom uttrykket på brukerbildet og det som kommer til uttrykk i foruminnleggene

Hva mener du?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Shadar

Hva mener du?

Bjorn har et bilde av Al Bundy...

Har du lest forumets retningslinjer?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25