Endelig FFK web-TV
Opprinnelig postet av morradi
Det er tross alt leseren/seeren produktet lages FOR, ikke journalisten/produsenten.
Og jeg som trodde man lagde sendingen for at sponsorene skulle få flere steder å vise fram annonsene sine? 
Opprinnelig postet av FFK1903
Men den saken er jo grei å løse for oss som bruker Firefox. Jeg hentet bare ned en extension til Firefox, og ved hjelp av et lite klikke i Firefox viser den sidene som om de var i Explorer og alt fungerer.
Link?
---------------------------
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn FFK
SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859
Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av ffk-4ever
et annet spørsmål, jeg kommer ikke inn på f-b.no eller ffk sine sider andre sider virker heller ikke her, noen som vil sjekke om det er slik hos dere også eller om det er noe feil på linjen her.
Begge to fungerer helt fint her.
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Opprinnelig postet av morradi
Det er tross alt leseren/seeren produktet lages FOR, ikke journalisten/produsenten.Og jeg som trodde man lagde sendingen for at sponsorene skulle få flere steder å vise fram annonsene sine?
Korrekt. Men, du vet, ingen seere - ingen annonsepenger:)
Opprinnelig postet av Husgutt
Hvor blir av??
Lurer på det samme. FB er i hvert fall ute til annonsert tid om ikke annet. Syns fortsatt en av dem (enten TV2/FFK eller FB) kunne konsentrert seg om kampen som har vært, og laget en sending på mandag/tirsdag om den. Så kun den andre tatt for seg neste kamp med sending fredag. Nå kommer vel sendingen til TV2 først i morgen, eller kanskje søndag. Da er det litt kjedelig å høre om Viking-kampen egentlig.
FB kunne brukt mandagen på å gjøre intervjuer med spillere/trener/publikum om kampen som har vært (hvis det er søndagskamper selvsagt), og så lagt ut dette på tirsdag. Nå er Viking-kampen nesten foreldet og de fleste er vel interessert i det som skjer til helgen...
Intervju med Prytz og Martyn. Harry Hansen analyserer Martyn litt, jeg flirte litt når han snakket, hørtes litt ut som Harald Eia i Joker Nord, Valle i fra Vellevold? Han kom også med en særdeles lang analyse av sjansene og spillet mot Viking, og til slutt litt om kampen mot Tromsø, med intervju av Grønis og skadeansvarlig.
Solheim starter fortsatt omtrent annenhver setning med "Hvordan føles det å..." :P Ser dog ut som de har justert ned lyden på overgangene denne gangen.
Grei sending!
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Per Egil
På PCen min avbrytes sendingen etter snaue to minutter, rett etter scoringen til Prydz. Noen andre som har problemer med sendingen?
Hadde samme problemet, men startet sendingen på nytt, og flyttet markøren til etter scoringen var ferdig. Da gikk resten av sendingen smertefritt.
Opprinnelig postet av FFK1903
Hadde samme problemet, men startet sendingen på nytt, og flyttet markøren til etter scoringen var ferdig. Da gikk resten av sendingen smertefritt.
Takk for tipset, men det fungerer fortsatt ikke. Når jeg flytter markøren til etter scoringen, "buffrer" sendingen en stund, før bildet lukkes og går tilbake til hovedmenyen.
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av torkr
finner ikke noe nye sending jeg he he, ehvor er den
Den ligger her, Under FFK-TV 4. mai til høyre i bildet.
Ære være Plankebyen
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av torkr
finner ikke noe nye sending jeg he he, ehvor er den
Den ligger her, Under FFK-TV 4. mai til høyre i bildet.
deer ja, takk takk, varnte lett å se :P
etter prytz sitt mål stopper alt sammen
Opprinnelig postet av keiko99
Er det problemer hos meg igjen ?
etter prytz sitt mål stopper alt sammen
Samme skjer her.. Ganske rett etter Prytz sin scoring går inn, første gang den vises..
Hele greia stopper, og går tilbake til hovedsiden.
Flere det skjer hos?
Synes det blir bedre å bedre for hver sending jeg! Lyden bl.a. var jo mye bedre nå enn sist uke, og innholdet var litt dypere enn bare det vanlige pjattet vi har lest om i en uke! Morsomt at de begynner å dra inn litt analyse og slikt også, selv om den biten har litt å gå på kvalitetsmessig! Synes også det er morro at de begynner å dra inn andrelaget og har intervjuer fra deres kamper også! Håper det kommer mer derfra og kanskje også fra juniorkampene etterhvert!
Ser et klart forbedringspotensiale, men regner med det blir så bra etterhvert at det legges ut på riksdekkende fjernsyn, med nye sendinger hver eneste dag! 
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av aavdst
En liten detalj som irriterer meg både ved f-b.tv og ffk-tv er disse "mellomrom"-fanfarene. Jeg vet ikke den tekniske betegnelsen på dette fenomenet, men jeg snakker om den fanfaren mellom de ulike innslagene som markerer "scene-skifte". Lydnivået på denne (på begge kanaler) er veldig høy i forhold til lydnivået ellers. Dette fører til at jeg må sitte med hånden på volumknappen for å justere lyden opp og ned. Tale-lyden er såpass lav når de snakker i studio så da må jeg ha volumet høyt for å høre. Og plutselig "smeller" det i disse fanfarene at jeg hopper i stolen her. Litt pinlig når jeg sitter i kontorlandskap på jobb og skal se på
Så og hørte på FFK-TV i dag og nå var lyden som markerte overgangene mye bedre innstilt i forhold til tale og lyd ellers i programmet. Morsomt også at de har begynt med analyser av kampene. Harry gjør en grei jobb her - men må smile litt gjenkjennende til FFK 1903 sin kommentar om Velle Valla figuren til Harald Eia i Joker Nord 
Ser ut til barnesykdommene blir borte og at det blir bedre for hver runde.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25