Endelig FFK web-TV
---------------------------
Stolt Oslo Aristokrat
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
Stolt Oslo Aristokrat
CUPVINNER 06
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....
[quote=Bob Page]adressen er : www.ffk-tv.no.[/quote]
jamen hvor skal jeg gå inn på for å se det programmet
CUPVINNER 06
Jeg håper inderlig ikke FFK har tenkt til å kjøre sitt webtv-tilbud på TV2 sin platform. Da ekskluderer de alle andre brukere enn de som benytter Windows og Internett Explorer. Det er rett og slett håpløst i disse dager. FireFox f.eks har 1/4 av markedet for nettlesere, samt at Mac tar stadig over markedsandeler fra PC
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av JipJap
jeg benytter meg av firefox, og det funker som bare det på tv2 sin plattform det
Hmmm, trykker jeg på videoene der så får jeg opp en boks på skjermen som forteller meg at siden foreløpig kun er tilgjengelig for Explorer. Men den saken er jo grei å løse for oss som bruker Firefox. Jeg hentet bare ned en extension til Firefox, og ved hjelp av et lite klikke i Firefox viser den sidene som om de var i Explorer og alt fungerer.
Men sløvt om de går ut og promoterer FFK-TV når det likevel ikke er ferdig.
TV2-sumo har ikke den sjekken, og der funker det helt fint. (bør jo regne med at de presterer å bruke samme plattform også)
Opprinnelig postet av Bob Page
adressen er : www.ffk-tv.no.
Nå ligger det ute.
Og som fryktet: Fungerer bare i internett explorer og på PC.
Da har jeg fått sett sendingen. Overraskende god kvalitet, og god flerkameraproduksjon. Det var litt problemer med lyden, den var veldig ujevn og Solheim bør også få en egen mikrofon på skjortekragen. Ellers absolutt positivt fra klubben sin side. Det er tydelig at de har lagt ned store summer i FFK-TV.
Jeg synes forresten Grönhagen snakker veldig godt for seg, og jeg liker at han har sansen for psykisk trening, samt at han krever at folk som ikke er i startelleveren må prestere på 2. laget. Jeg tror vi vil se en bedre statistikk på bortebane i år.
Opprinnelig postet av fredrikstadfk.no
(...) Ciaran Martyn forteller om hvordan han har blitt tatt i mot og om hvordan han trives i Fredrikstad.

Var bra laget, imponerte meg.
Blir det noen ny sending i dag? Blir jo to konkurrerende ffk-sendinger hver fredag dette da. Fra f-b.no og ffk-tv.
Opprinnelig postet av aavdst
Blir det noen ny sending i dag? Blir jo to konkurrerende ffk-sendinger hver fredag dette da. Fra f-b.no og ffk-tv.
Og hittil - etter én sending - vinner FFK-TV på innhold og produksjon, mens FB-TV vinner på å være ute til annonsert tid...
Herregud folkens...må vel være ok bare noen gidder og gjøre det de gjør vel...
Primadonnanykker her eller..
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
Herregud folkens...må vel være ok bare noen gidder og gjøre det de gjør vel...Ja, la oss alle innta den innstillingen, slik at all nyskapning og produktforbedring går i stampe - det viktigste er jo å ta til takke med det man allerede har!Primadonnanykker her eller..
Disse som "bare gidder å gjøre det" er tross alt mennesker som får betalt for jobben de gjør. De er nok glade for alle tilbakemeldinger, slik at de igjen kan videreutvikle og forbedre produktet, og i neste omgang tjene enda mer penger.
Når det er sagt, så synes jeg begge tilbudene er gode. Kvaliteten på FFK-tv er imponerende, selv om det irriterer meg at de har valgt en løsning som ikke fungerer på annet enn windows.
Jeg er spent på hvor lenge begge kommer til å kjøre forholdsvis like sendinger, eller om en aktør etter hvert faller av.
Opprinnelig postet av Holters
Jeg er spent på hvor lenge begge kommer til å kjøre forholdsvis like sendinger, eller om en aktør etter hvert faller av.
De burde slått seg sammen og laget et utvidet og bedre produkt. Det tror jeg alle hadde vært tjent med.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
F-b har sendt 3 ganger og ffk-tv har 1 sending...la de komme inn i det før du klager er det jeg mener...
Tror ikke alt går i stampe av den grunn.
Heia FFK
Opprinnelig postet av Lex
F-b har sendt 3 ganger og ffk-tv har 1 sending...la de komme inn i det før du klager er det jeg mener...Ja, ja, deg om det. Jeg derimot mener at det er fint at folk sier ifra om ting de mener har forbedringspotensiale. Det er ikke det samme som "klaging" eller "primadonnanykker" som du påstår, men konstruktiv kritikk.Tror ikke alt går i stampe av den grunn.
Jeg har for øvrig sett sending nummer to av FFK-tv nå, og denne gangen bruker de ikke den sceneskifteeffekten jeg skrev om over. Lyden trenger fortsatt utjevning, slik det ble nevnt forrige gang og som aavdst påpekte over. Vignettlyden er sinnssykt mye høyere enn et par av innslagene.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25