Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Hvis han er aktuell for Stabæk,så er det også muligheter for FFK her!!

MEN tenk om vi hadde klart å snappe opp Rune Lange!!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
Høiland hadde helt klart vært en forsterkning vi kunne trengt nå, håper ffk er klar over at han har blitt løst fra kontrakten sin.
Hvis ikke er det vel bare å sende mail

Noen som har mailen til Harry?

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Endret:
Håper vi for høyland.. ellers er han vel ratt i stabæk 

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Men Thomas Myhre ville ikke komme

http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/15/466293.html

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Tror ikke han har noe som helst annet forhold til FFK enn at de betalte lønna hans en liten periode, alt utover dette er profesjonelt. Han kom hit fordi her var han sikret førstekeeperplassen, intet annet.

-Her Var Det Glatt, Gett-

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Du har nok rett i det, men det hadde vært fint om han kunne stått mens Shaaban er i VM. Det kunne jo klaffet med at Myhre ville tatt en tur "hjem"

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til:
Opprinnelig postet av A9$h
Høiland hadde helt klart vært en forsterkning vi kunne trengt nå, håper ffk er klar over at han har blitt løst fra kontrakten sin.
Hvis ikke er det vel bare å sende mail

Noen som har mailen til Harry?

Hva med å prøve her  : http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?page=contact.asp

Eller Harry.Hansen@fredrikstadfk.no...

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Hadde vært greit med Høiland og Lange ja, men tviler vel egentlig på at noen av døm kommer..

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til:
Jeg har sendt mail, eller jeg kan snakke med Eggen og nevne det for han imorgen også kanskje, eller kanskje noen av de som skriver FFKkampene her kunne nevnt det?  Høiland hadde blitt en bra forsterkning han ja 

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mar 06

Lagt til:
Høiland er vel fortsatt under kontrakt med Malmö og kommer vel til å bli der ihvertfall et år til. Så drar han vel til Bryne eller Viking eller noe vel? Han er vel Jærbu.. Lange drar vel til enten VIF eller Tromsø? Mener det var noe sånt. Ingenting er såklart klart enda. Tviler på at noen av dem kommer i denne retning.

Landslagsspiller

Lagt til:
Eggen og FFK vil ha spillere ut:

Lars Blixt  = selges vekk  
-----------------------------------------
Christian Petersen = selges vekk   
---------------------------------------------
Jose Garro = selges vekk/ lei ut  
-----------------------------------------------
Michael Røn = selges vekk eller lei ut
-------------------------------------
Dag Frode Hornseth = selges vekk
Martin Wiig = selges vekk/ lei ut

spillere inn:

Jon Inge Høiland

vidar Martinsen

Fabien Vidalon

vi må ha flere inn da en dem jeg har skrevet opp..  jeg vurderer også kansje bora går i sommer...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03

Lagt til:
1) Moss vil ikke selge noen. 

2) FFK har så vidt jeg har fått med meg ikke penger til å kjøpe skoa til våre to en gang. 

Derfor: Vær litt kreative i FFK. Tenk hvor mange klubber dere kunne ha hentet spillere fra. Ikke bare MFK.

MFK - Østfolds stolthet!

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Bjørnen

2) FFK har så vidt jeg har fått med meg ikke penger til å kjøpe skoa til våre to en gang. 

Derfor: Vær litt kreative i FFK. Tenk hvor mange klubber dere kunne ha hentet spillere fra. Ikke bare MFK.

dæven, ikke hver dag jeg kan si meg enig med en mossing, men nå tror jeg at jeg gjør det, finnes spillere som er verdt å ta en titt på i andre klubber en moss ja, helt klart! 

Det at moss ikke vil selge er bare frykten for at FFK skal bli enda besre enn moss en det de allerede er, så det tenker jeg ikke så mye på, men at FFK ikke har råd er en annen ting, er jo helt sant, har jo ikke ei krone, og det bekymrer meg faktisk litt!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04

Lagt til:
Tenk dere dette scenarioet: FFK rykker ned, og seriedebuterer på ny Værste-stadion i Adeccoligaen neste sesong.

Joa, jeg tror nok at klubben har noen penger på lur til sommerpausen. For det ville vært den ultimate krise hvis noe slikt hadde skjedd.

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Bare et lite paradoks...hva med å være såpass våken at man ser svakheter i laget og henter inn forsterkninger før sesongen starter? Hvert eneste år blir det hentet inn forsterkninger i sommerpausen, da man oppdager at laget er for dårlig. Nå må vi snart lære og forsterke laget før sesongstart, ikke midt i.

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til:
Kan være enig i at det ikke er optimalt, men jeg synes to ting er verdt å nevne.
Det første er å prøve å få en samkjørt spillergruppe, ikke rokkere alt for mye på laget, la gutta bli kjent med hverandre, så de vet hvor sin makker kommer til å være om fem sekunder, så kan de få mye bra pasninger og spill ut av det, selv om enkeltferdighetene ikke er de beste.
Det andre er at så vidt jeg forstår er det lettere å få tak i spillere fra utlandet i sommeren enn på vinteren da det er forskjellige sesonger der og i Norge. I tillegg så er det jo bare en halv sesong det er snakk om, så klarer de å få tak i bedre spillere på sommeren enn på vinteren så vil jo det være bra på lengre sikt - men selvfølgelig forutsatt at vi ikke blir så akterutseilt i mellomtiden at vi risikerer å rykke ned.

2006: CL, RL, "the double"...

Landslagsspiller

Lagt til:

Så Christian Petersen er ingen spiller dere vil ha ?

A-lagspiller

Lagt til:
Hva har Peters med saken å gjøre?

MFK - Østfolds stolthet!

Landslagsspiller

Lagt til:
Hva har Peters med saken å gjøre?
Det har mye med saken og gjøre... kan jo snakke bytte av spillere her

A-lagspiller

Lagt til:
Jeg regner med at du vet hva jeg ville svare hvis jeg bestemte. Hvorfor i huleste skulle Moss være interessert i å bytte en god spiller mot en som er dårligere?

MFK - Østfolds stolthet!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Jeg regner med at du vet hva jeg ville svare hvis jeg bestemte. Hvorfor i huleste skulle Moss være interessert i å bytte en god spiller mot en som er dårligere?

Går jo ann å legge litt penger i mellom da.

A-lagspiller

Lagt til:

..noe dere jo ikke har.

MFK - Østfolds stolthet!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

..noe dere jo ikke har.

Hva vet du om det ??

A-lagspiller

Lagt til:
Har det ikke vært snakk om nettopp det de siste dagene da? Ralph Bakken har dessuten vært krystallklar: Vidar og Vidalon er ikke til salgs. Skal FFK finne nye spillere nå så ser det ut til at de må tenke radikalt nytt og ikke dra på Melløs hver gang det butter imot.

MFK - Østfolds stolthet!

Landslagsspiller

Lagt til:
Bjørnen...  Christian Petersen, lars blixt, Jose Garro, osv svekker akkurat ikke moss, men dem styrker bare ikke FFK...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25