Husk meg
Brukernavn
Passord

Forsterkninger på vei!!

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av oleberg
Jeg vil ha en som har denne betegnelsen jeg: D/M/A/RLC

Vi har jo det. Peters heter han...

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Jaja.. Da ble det ikke noe ny keeper da. Håper Staw blir fort frisk i allefall. Bedre å utvikle ham fremfor å gamble med en misfornøyd Sørlie.

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
Nå synes jeg det er mye rart her ... Misfornøyd Sørlie? Har du snakket med ham ? Ja snakka med gutten etter kampen og han så ikke så veldig misfornøyd da... At han synes at det er uheldig å ikke vise ham tillit det er ok men akkurat misfornøyd er han ikke... I tillegg så spør jeg rett ut dere alle eksperter ... hadde Rami eller Myhre eller Staw stått noe bedre kamp mot Stabæk enne Steiner gjorde ????? 

Skjønner ikke dette der altså ... Vi har en god keeper... problemet var mer det at Lasse var skadet og det var krise hvis Steinar ble skadet ... Skjønner ikke hvorfor alle maser om keepere ... det er ikke der skoen trykker...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Endret:
Ikke misforstå klokan. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med Sørlie. Han sto en kjempekamp og fortjener skryt for det. 
Det er bare det at jeg synes det er så moro at klubbens lokale talenter utvikler seg. 
Da jeg skrev misfornøyd, mente jeg ikke med kampens prestasjoner, men med keeper-situasjonen hans. Han har jo gitt uttrykk for at han ikke er happy med å sitte på benken og ikke bli satset på. Det er det jeg mener.  

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Endret:
At Steinar S. gir uttrykk for frustrasjon er vel ikke så merkverdig.

Behandlingen av S.Si FFK er vel ikke akkurat noe eksempel til etterfølgelse, dersom en tenker "klok" personpolitikk.
Husker vi ca 1 år tilbake, så hadde S.S vært 1.keeper helt til Myhre dukket opp. Han hadde hatt 2 gode kamper og noen blemmer, noe som vel er typisk for nettopp Steinar Sjølie. Ingen kunne si noe på at Thomas MYhre ble 1.keeper, men plutselig som lyn fra klar himmel, Steinar Sørlie satt ikke engang på benken. Totalt ut i kulda.
Thomas Myhre reiser etter en stund, tørker støv eller is av S.S igjen, nå 1.keeper.

Så denne situasjonen, hvor jeg er helt enig med Geir Bakken i F-B, klosset taklet fra Eggen & Co.

Dette ikke fordi jeg sier/mener at Steinar Sørlie er en topp keeper, til det varierer prestasjonene altfor mye. 

Likevel også han har vel rett til en fair behandling, virker på meg som om kommunikasjon  ofte en mangelvare i FFK.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:
Behandlingen av S. Sørlie er vel personalpolitikk på sitt værste.  Tror FFK og Eggen har en lang vei å gå når det gjelder å få orden på dette området.

HAr man tatt på seg et arbeidsgiver ansvar , skal dette håndteres på en profensjonell måte i avtaleperioden.
Måten FFK prøver å få avsluttet kontrakter på er ufint.  Har man en kontrakt med en spiller så skal det være spillerens ønske om å finne en ny klubb som  bør være førende om han ikke kommer med på laget.
Ikke at klubben ønsker seg nye, og mener at flere av de som de har ikke holder mål.  Det er tross alt klubben som har gjort valgene om å knytte til seg spillerene i sin tid.

Hadde de lykkes med å presse ut Sørlie, hadde de måttet hente en ny,  tviler på at de hadde fått tak i noen bedre som fikk beskjed om at personen var tiltenkt 2. keeper rollen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
Nå sier ihvertfall eggen noe om forsterkninger på forsvars plassene:

Hentet fre f-b.no:

Tviler på Bora – intensiverer jakten

Knut Torbjørn Eggen tviler på om Bora Zivkovic kommer tilbake før VM.
– Hans skade er såpass tøff at han nok ikke er tilbake på banen før ut i juni, sier Eggen.
Uansett fortsetter FFK jakten på nye forsvarsspillere.
– Det er ønskelig med to nye spillere til forsvarsleddet. Vi er utsatte for skader og ser også at vi trenger å styrke konkurransen bak, sier Eggen.

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 aug 05

Lagt til:
vm har kontrakt med moss høsten 07.tror ikke moss kan få 3 mill lenger pga.kort tid av kontrakt.skjønner ikke hvorfor dere prøvde når molde vav i gang?????men bare glad til jeg.derfor ikke vidar dro til molde er at han nå har familie å tenke på!!!! å at det var litt langt å dra,når han ikke viste om han ville like seg der. jeg er redd for at hvis ffk kommer inn i bilde  er han ffk spiller.gutten har ambisjoner om å spille i tl.ser ikke slik ut med moss nå.men det snur heller 2 østfold lag enn ingen i tippeligaen.

yes i am.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25