Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo tar over

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til:
5. juli: Drillo om treneren /ledelsen spørr, så..... Ø. Holt her på nettet.

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04

Lagt til:
Artikkel i FB i 2002

Han kunne vel nesten ikke ha mer rett?

---------------------------

"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Så jo åssen han gjorde det i Wimbledon. Ikke noe å rope hurra for. Å gi 10 mill. for Martin blir bare tull.:eek:

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til:
Jeg er kjempefornøyd! Har utrolig respekt for drillo!

Håper han kan trekke noen gode spillere til klubben også da!

Hvor lang kontrakt har drillo skrevet?

Ære være plankebyen!

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av ingergml
5. juli: Drillo om treneren /ledelsen spørr, så..... Ø. Holt her på nettet.

Dette du tenker på...?

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Opprinnelig postet av kjell
Hvor lang kontrakt har drillo skrevet?

Han har signert for to år med mulighet for begge parter å reforhandle/trekke seg ut etter 1 år.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Har ingenting imot Drillo. Stiller meg bare avventanes. Han har ikke akkurat prestert noe på klubbnivå.:|

Landslagsspiller

Lagt til:
Nå gir det litt mening hvorfor Eggen har formulert seg på spørsmål om hans situasjon neste sesong med tanke på RBK-ryktene. "Jeg kommer til å fortsette å bo i Moss og pendle en del til Fredrikstad også neste år"... La merke til at han hele tiden formulerte seg slik, på en måte hvor han ikke nevnte at han fortsatt ville bli hovedtrener. Da hadde han jo faktisk allerede bestemt seg for å trappe ned...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til:
Jeg tror Eggen blir den nye Sportsjefen i FFK.
Grunnen til at det ikke er offentlig enda er det at man må gjøre ting i riktig rekkefølge.

Drillo som hovedtrener og Eggen som Sportsjef!

Det blir veldig bra!

"Det er typisk Drillo å banke Brasil!!!!"

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til:
Det er typsik Drillo å være best....det tror jeg FFK kommer til å nyte godt av...

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
PR messig, ihvertfall kortsiktig, er det jo et scoop å få Drillo. Men jeg har på følelsen att ikke alt er kommet frem. Burde han ikke sagt opp jobben som kommentator på Tv3 først? Vil tro att all den reisingen der tar veldig mye tid.
Senior skriver på ett år med RBK. Junior har ett år igjen i FFK. Merkelige greier.

Landslagsspiller

Lagt til:
Hvis du tenker på direktør når du skriver sportssjef, så tar du nok feil. Vet ikke riktig hva du mener med sportssjef dog. Direktørstillingen var det sist 4 kandidater igjen på som skulle intervjues. Ingen av disse hadde tilknytning til FFK. Alle har også solid økonomisk bakgrunn og som ledere. Det har ikke Eggen.

Eggen blir assistent/trenerkoordinator/samtalepartner for Drillo og Ahlsen.

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:
Min teori er som følger:

Eggen har allerede fått beskjed om at han skal overta RBK til neste år. Han føler at det er bedre å gli sakte men sikkert bort, enn å slippe en bombe til neste år, nå blir det litt mer sannsynlig.

I tillegg vet han at om han har fått mye mediaoppmerksomhet her i byen, kommer ting til å bli enda større i Trondheim. Derfor, skulle han først få litt tid med familien, måtte det bli før han reiste til Trondheim for å ta over RBK, og dermed var tiden knapp. Nå får han det man kan kalle et hvileår, før han igjen kan trå til med full engasjement som hovedtrener i RBK.

---

Drillo skal selvfølgelig være velkommen. Han har garantert et fotballsosialt nettverk, relasjoner for å være litt enklere. Han kjenner sikkert til en god del spillere som Eggen ikke har tenkt på en gang.

På en annen side, så håper jeg ikke Drillo ødelgger helt den offensive fotballfilosofien som alltid har vært i FFK. Håper han kun gjør endringer i spillestilen og ikke velger en ny spillestil.

Det positive er jo at vi mest sannsynlig ikke kommer til å slippe inn mål neste år, he he, da er det bare å score i andre enden så har vi tre poeng...

"Tre-touch-målet" blir sikkert en hit. Keeper til en grisehøy spiss, som egentlig bare trenger å stusse ballen. Uansett hvor den lander er West der og løper den i mål.

Blir spennende å se, har alltid sett på Drillo som en litt sær type. Drillo kunne fått keeper og forsvar som ansvar, Eggen de høyere leddene, DET hadde blitt et solid lag det ;)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Landslagsspiller

Lagt til:
Drillo har jo flere ganger uttrykt stor begeistring for den spillestilen Arsenal spiller. Det er jo bare en vanlig misforståelse at Drillo sinn kjepphest er lange baller. Det er feil. Han ønsker raske overganger, det kan like godt være langs bakken slik Arsenal spiller. Med Norge på 90-tallet valgte han derimot å utnytte Jostein Flo sin enorme spisskompetanse i luftrommet. Det var effektiv, selv om de fleste vil si like vakkert. Med andre spilletyper så kan dette foregå langs bakken. Gleder meg til å se gjennombruddshissig fotball som forhåpentligvis fører til mange sjanser, kombinert med et bunnsolid forsvar neste sesong!

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til:
Det var direktør og ikke Sportsjef som var navnet på stillingen..Beklager.

Men det er jo klart at en kar i direktørstolen bør være skolert, slik at ikke alt av regninger og avtaler blir skrevet på pølsepapir.

Klart at Knut T. Eggen vilbli trener i RBK etterhvert, da blir det liksom en nedtur for han. Vi skal jo ta over tronen i norsk fotball.

!det er fremdelse typisk Drillo å banke Brasil!"

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til:
Når Eggen først valgte å trekke seg, så synes jeg dette var noe av det beste FFK kunne få ut av situasjonen.

Mener å huske at noen her på forumet nevnte Trond Andersen. Spørs vel om ikke sjangsen for det økte litt nå...

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04

Lagt til:
lykke til drillo, dette blir nok kanon bra.:ffk:

Laget vårt, byen vår!!!!

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til:
Endret:
Må, vel si at jeg ikke forstår helt dette "spillet". Men det er jo ikke første gang, vil enkelte hevde.
Dersom jeg velger kun å høre hva KTE har sagt, respekterer jeg mannen dypt.
Når det gjelder drillo, behøver jeg ikke si så mye, nicket sier vel alt.
Har foreseten et annet dilemma nå, tror kanskje jeg bør skifte nick, i respekt for
:ffk:. Vanskelig valg da jeg selvsagt står inne for mine holdninger, men kanskje litt slitsomt for enkelte.

Håper for :ffk: at Egil har skiftet endel på sin image, ikke bare skryter av at andre misforstår han.:):cool:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til:
Endret:
Har fått tenkt gjennom dette noen timer nå. Jeg er udelt positiv til at Drillo kommer hjem til by`n. Dette er landslagstreneren som satte Norge på fotballkartet. Dette er stort.

I garderoben på Ullevaal før kampen mot England sa han følgende: "Nå må vi ikke undervurdere engelskmenna gutter."
Ikke mye defensiv tankegang der. Bare tenk å si det.

Herregud så lenge det er til seriestart.
Til deg "antidrillo": Har alltid misslikt den nicken din. Virker litt historieløs. Hva var landslaget før Drillo? Håper den forsvinner nå. Innlegga dine er jeg som regel enig i.

Knøttespiller

Ble medlem: 15 des 03

Lagt til:
FFK hadde aldri vært der de er idag uten KTE som trener. Derfor synes jeg det er ille at han nå gir seg (10 timer i uka er så å si ingenting). Valget av familie framfor fotball respekterer vel alle, men vi har mistet den beste treneren i Norge og da hjelper det lite med Drillo!!

From 1/2D1

Knøttespiller
Ble medlem: 07 okt 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av antidrillo

Når det gjelder drillo, behøver jeg ikke si så mye, nicket sier vel alt.

x-antidrillo ??? :D

Fred og velsingelse

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Synes at Drillo og Eggen i tospann umiddelbart høres ut som dynamitt..... Ved å ta det beste ut av begges filosofier.... Men det er noe som ikke stemmer og at Eggen går såpass mye ned i stillingen liker jeg ikke.... Hvorfor egentlig? 25% stilling, ikke se alle bortekampene osv..... Som sagt hva er den egentlige grunnen? Drillo og Eggen som medhovedtrenere hadde fått meg til å juble, nå er jeg ikke sikker......

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03

Lagt til:
Enkelt å forstå det da. Litt FFK, litt TV3, litt lett overgang til RBK, uten å bryte en kontrakt. Kanskje er det like greit, siden alle vet at han skal dit allikevel. Kanskje er Drillo mye mer motivert for og drive klubben vår dit vi vil? Fikk vel VIF til kvarten i Europa cupen eller no sånt?
:ffk:
Men at vi noen gang skulle stå å synge " Drillo elsker Fredrikstad o le ole" Rekk opp handa den som hadde trodd dette!

:D

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 19 apr 04

Lagt til:
Forstår at han ønsker å tilbringe mer tid med familien, og leve et relativt nomalt liv ett års tid.
At Eggen skal til Rosenborg i fremtiden.. Det har vel hele tiden ligget i kortene.
For min del så er jeg veldig lettet over at Eggen ikke stakk til Rosenborg nå.

Men synes egentlig vi har et lite luksus problem.
Vi har Drillo, Eggen jr. og Ahlsen i trenerstallen. Dette er 3 solide navn innen norsk fotball.
Det blir spennende å se hva de klarer å få til sammen.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til:
at drillo tar over er konge!!!!!!!!!! seriegull neste???

Hater Fredriksatd

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25