Ser heller ikke noe negativt i denne. I teorien er Eggen & Drillo sammen nærmest perfekt. Så gjenstår det å se hvordan det går i praksis. Jeg velger å være optimistisk.
Helt riktig av Eggen å vise hensyn til familien....vi mister`n jo ikke helt da. Helt utrolig at Drillo kommer til oss, FANTASTISK !!!!!
VELKOMMEN DRILLO!!!!!
:ffk::ffk:
Ja ja Tifo gjengen...da er det bare å lage nye bannere da :D
---------------------------
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Hmm... får det liksom ikke til å stemme at årets trener ønsker mer tid til familien. Synes dette lukter for mye av myk overgang til RBK. Tipper Skutle og Bratseth har blitt drittlei av at Sollied ikke kan bestemme seg, og tatt en telefon til Eggen jr....
Vi kommer til å få enda mer mediadekning...mer sponsorkroner, og antagelig bedre spillere....
Jeg har offisiellt *flashet ROM`en* når det gjelder mine fordommer mot Drillo fotball. Nå er det FFK og FFK`s tradisjoner han må ta høyde for når han skal utnytte spisskompetansen i våre spillere og bringe klubben fremover....
"Drillostilen" er et misforstått begrep...mannen er en smart taktiker, og når han hadde landslaget innebar det å spille langt for å kunne bruke hodestyrke og vinne kamper fordi vi ikke var teknisk på høyde med motstanderen. Med et teknisk godt FFK lag er det ikke automatisk nødvendig å spille typisk "drillofotball"...dette blir bra det!
tror dette kan slå positivt ut.
kanskje blir det lettere å tiltrekke seg bra spillere, større sponsorer og interessen rundt klubben blir enda større :ffk: :D