Svarte - nå ble jeg nervøs! Mulig jeg er litt paranoid nå, men kan dette bety noe annet enn at Eggen går? :( Please en eller annen: kom med en litt lystigere forklaring!!
Faen heller..!! Da har vel Senior overtalt Junior da.....
Da blir jeg så sinnsykt skuffet.. KTE har jo stått med handa på hjertet og lovet oss å bli ut neste sesong. Men nå skal vi kke ta sorgene på forskudd heller da.
Krysser fingrene for at det ikke blir som jeg nå frykter...:confused:
KTE har kontrakt med FFK neste år. RBK har løst trenerkabalen neste år. Tror ikke RBK blar opp 3-4 mill for at KTE skal bli løst fra sin kontrakt i FFK for å være læregutt på Lerkendal ett år.
Jeg tror faktisk det kan være like stor sjanse for at pressekonferansen gjelder at Eggen har skrevet under for 2 nye år.
At han nå skal lede FFK frem til og med 2008. November skulle bli en stor mnd. for FFK, og jeg tror faktisk at det starter med denne fantastiske gladnyheten. Men timene frem til 15:00 blir laaaaange....
Når Eggen gang på gang sier at han skal trene FFK neste år så velger jeg å tro at han gjør nettopp det, MEN: Det kan jo tenkes at det skal offentliggjøres at han tar over RBK fra 2006. Alternativt kan det være at han har forlenget kontrakten, men er det grunn til å inkalle til pressekonferanse?
Enten har han bestemt seg for å avslutte jobben som FFK trener etter 2005 sesongen (som han står fritt til å gjøre i følge kontrakten), eller så har han bestemt seg for å forlenge kontrakten utover 2005 sesongen.
Tror ikke det er sa mange andre alternativer.
Kontrakten han har nå gjelder jo også for 2006 sesongen, men kan av begge parter avbrytes etter 2005 sesongen så i prinsippet er den verdiløs etter 2005 sesongen. Eneste den kontrakten garanterer er de personlige betingelsene for KTE i 2006 sesongen hvis han da fortsatt er her.
På grunn av den siste tids store spekulasjoner om hvordan fremtiden til Rosenborg ser ut, har FFK nå valgt denne pressekonferansen, for å slå i hjel alle spekulasjoner vedr. vår egen Knut Torbjørn Eggen.
Pressemeldingen vil kort og godt gå ut på at KTE forlenger sin kontrakt til ut 2008.