Kan dette ha noe med Høili og gjøre igjen, synes det var positivt å lese avisen i dag tidlig å se at FFK-spillere og ledere skulle være med på morgendagens åpning av Høilis nye gullgruve. Kan det ha noe med at Høili spytter inn nye FFK-millioner, samt at FFK sikrer seg Eggen for nye år?
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
må være positive nyheter nå...det er jo blitt sagt at november skulle bli en stor mnd for ffk...kan ikke komme noe negativt nå.men nervene er til stede ja...
Hvis pressekonferansen virkelig gjelder hovedtrener, og det er grunn til å slå på stortromma, kan det vel ikke være annet enn en forlengelse av kontrakten med KTE?
En ting er iallefall sikkert; FFK klarer ialle fall å skape blest om saken (og klubben). Alle riksdekkende (og lokale) media har skrevet om denne pressekonferansen, og alle debattforaer er fulle av mer eller mindre sannsynlige teorier og mulige utfall. Grattis FFK! For et vellykket PR fremstøt iallefall. Så får vi se hva pressekonferansen bringer ;)
Det sies nå et det er Drillo som skal trene FFK til året- Knut T. Eggen forsvinner.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Eggen kan jo ikke stikke av nå? Han tar vel ikke en Hareide og juger på seg troverdighet, for så å slippe bomben etter en stund?
Man skal ikke tukle med ting som går bra, og derfor er jeg faktisk litt skeptisk til om vi får inn Høgmo eller Drillo nå. Det er jo først det siste halve året Eggen har fått et skikkelig lag å lede, og det har jo gått strålende, så hvorfor vi skal få inn nye folk i tillegg fatter jeg ikke. Vi trenger en leder i laget, ikke to-tre småkonger som hver har sin mening.
HVIS det er Drillo synes jeg det høres spennende ut. Vi kan si mye om 4-5-1 og lavt press, men mannen våger, og han har peiling på fotball. På sin egen rare måte er jo Drillo veldig rock`n`roll ;)