Flere plasser til PH neste år?
Ved inngangen til "feltet" vårt kan det f.eks stå; "syng høyt for Fredrikstad" el.
det vil gjøre det mer "lovlig" å irettesette de tause.
Og...til våre eminente forsangere; kanskje vi får med de nederste radene hvis dere står på første rad? Med øyekontakt...er mye gjort! Garantert!
---------------------------
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Når det gjelder manglende synging, tror jeg som flere har vært inne på att folk har kjøpt billett på Gresvik tribunen, men heller velger å stå på plankefeltet. Det er jo en uting da, men siden ingen sjekker om folk har medlemskort lenger er jo ikke dette så rart. Det var noen kamper i begynnelsen i sesongen de sjekket om folk hadde riktig billett/medlemskort. Men i det siste har jo ikke dette blitt gjort.
På HamKam kampen fikk jeg æren av å stå ved siden av ett eldre ektepar som helt klart var fra Hamar. Gubben begynnte å synge "hjem å snekre paller" rett etter HamKam tok ledelsen, litt sånn for seg selv. Forsåvidt greit det. Men ikke greit å høre det på Plankefeltet. Hadde det vært vakthold der, hadde jo disse to, og flere andre stått på Gresviktribunen.
Bams-fia, Jack og sang!
Bams-fia, Jack og sang!
Min oppfatning er at alle på den øvre halvdelen av tribunen er med på sangene, mens mange av de som står nederst ikke synger. men jeg følte at flere av de på de nederste radene var med på flere sanger enn vanlig når Dag Jørund og Zoran sto der og dro i gang. kanskje det er en ide at en del av de som står øverst sprer seg litt lenger ned på tribunen, og at forsangerne står ennå litt lenger ned??
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Bams-fia, Jack og sang!
- Fredrikstadgutter våre veier -
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Dermed blir problemet at folk som ikke synger skyver ut folk som absolutt vil være med å synge. Sånn kan vi ikke ha det. En god start er selvfølgelig å sette opp tydelige skilt og gi ikke-syngende et klart hint om at Plankehaugenfeltet i sin nåværende form primært er for syngende supportere, ikke for folk som vil se bra for en billig penge.
Jeg vil ha meg frabedt denne typen tull, Sorry Lars, men jeg forbeholder meg retten til å se en fotballkamp sammen med PH selv om jeg IKKE synger... Jeg er like stor FFK-supporter, og et like stolt medlem av PH som de fleste andre. Hvorvidt jeg velger å synge eller ei må være opp til meg, jeg velger heller å rope mye...
Så dersom PH velger å kjøre en sånn ekskluderende linje, ja da velger jeg å ikke være medlem av PH, jeg gjør det nemlig ikke for å få billige biletter...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Hva roper du da... vi snakker ikke om folk som deg men ta deg en tur under kampen og se på de 4-5 første radene og da skjønner du sikkert hva Lars mener.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Plassene på plankh tribunen burde først og fremst til dem som synger mener jeg da!!!!
Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom
Dinamo Zagreb
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
De har betalt akkurat like mye som oss andre for å ha de samme medlemsfordelene som oss. Vil vi at PH skal redusere medlemsantallet med 20-30 % så er det jo bare til å ta det på en generalforsamling at medlemmer av PH må synge.
Nå er det klubben som eier tribunene også, og ikke vi. Er ikke helt sikkert på at FFK heller ville vært så imponert om vi hadde inført regler som begrenser adgangen til tribunene i større grad enn at man må være medlem.
Jeg står selv i PH og gauler som bare det. Ville gjerne hatt et fullt syngende felt med alle i rød/hvitt, men slike påbud er jeg ikke for
Anduril - hes hver mandag
Rooney herjer !! Go United !!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Poenget med denne debatten bør være å komme frem til en så god løsning på problemet som mulig. Derfor er det bra at du som "stille" planke også kommer med innspill. Det er noe så inn i h...... vanskelig å finne ut av dette her. Nå har jo nivået tatt seg betraktelig opp i løpet av sesongen, særlig de siste par kampene. Og derfor er det litt typisk at denne debatten kommer nå når syngingen aldri har vært bedre... Akkurat forslaget om syngepoliti fra et tidligere innlegg var nok ikke så ille seriøst ment, men, ja, jeg har hatt ufattelig lyst til å be enkelte finne seg et annet sted å stå et par ganger. I begynnelsen av sesongen virket det noen ganger som om det gikk en usynlig mur omtrent midt på PH-feltet. De på oversiden av muren sang, de nedenfor sang ikke...
Er vi heldige, får vi større plass til året. Hvis ikke betyr det at mange som har lyst til å være med å synge trolig ikke får plass. Det er og blir et problem uansett hvor mange av de ikke-syngende som er relativt ivrige og er stolte av å være med i Plankehaugen. Derfor sender jeg utfordringen til blant annet KeJ om å komme med konstruktive forslag til løsninger på problemet vårt.
Målet bør selvfølgelig være å få plass til alle som vil stå sammen med Plankehaugen, nær sagt uansett grunn. Men hvordan får vi det til?
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Dinamo Zagreb
Her kommer vel egentlig bare en del forslag om hvordan vi skal få mest mulig trøkk på feltet.
Lars skriver jo også dette tydelig. Alle er velkommen på feltet som er medlem. Men vi ønsker at flest mulig skal synge for å oppnå best mulig støtte til laget. Dette er vel egentlig også inntensjonene med Plankehaugen; høylytt støtte!
Og...- det skal sies at, Plankehaugen får fler og fler sangere. Så jeg velger å tro at de som nå er tause, bare venter til de har lært seg sangene.
------------
For Fredrikstad jeg synger høyt
hele natta hele dan
å Fredrikstad jeg elsker deg
du er norges beste lag
Åå åå åå......
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Opprinnelig postet av seal_dm
Jeg kom vel i 17:30 tida. Ble ikke sjekket jeg.
Kanskje løsningen faktisk er såpass enkel at man bør være mer nøye på å sjekke medlemsskapet til folka som skal inn på PH-feltet?
Sjøl om jeg kjøper billett til PH-feltet og har gyldig medlemsskap for året så tror jeg aldri at jeg har blitt sjekka annet enn i billettbrakka uttafor Stadion når billetten kjøpes.
www.carlberner.no
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Hva med 3-4 fire junior-forsangere helt foran? Zoran og DJ tar seg av selve forsanger-rollen, gjerne der de sto sist, og så har vi noen andre som hjelper til rundt på tribunen.
Ikke så dumt dette. Folk har lettere for å synge dersom folk i nærheten også er med.
Forsangere spredt rundt hjelper på dette.
www.carlberner.no
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Og til alle dere som er imot dette, det er ikke dere de vil ha luka ut, men de som faktisk står der og drar ned stemninga.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25