Flere plasser til PH neste år?
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Nå har vi to innganger til feltet, hva med å teste ut mot Brann å merke tydelig én med syngende og én med ikke-syngende, og sperre av slik at de ikke-syngende står nederst?
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
du er forøvrig i ferd meg å ødelegge for PH med en sån innstilling, det er nemlig mange medlemmer som ikke synger, men som alikevel ønsker å stå som medlemmer av PH... vær litt mindre bombastisk i uttalelsene dine, det kan ende med at du ikke bare tråkker i salaten, men virkelig hopper i den..
Klokan: har jeg nevnt krig? trodde ikke det, men mulig jeg har blingset?
men jeg tror vi i utg.pkt egentlig er enige, for ingen av oss ønsker vel egentlig å ekskludere noen...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Først av alt må jeg få presisere at dette er min personlige mening. Jeg ødelegger ikke for plankehaugen så lenge jeg uttaler meg som privatperson. jeg har heller ingen verv i plankehaugen, og kan derfor fritt mene hva jeg vil.
Det er helt greit for meg at det finnes medlemmer som ikke synger men som likevel vil være medlemmer. det er ikke det diskusjonen går på. det jeg er i mot er at disse (ikke-syngende medl.) står på Felt O!!! de har ikke en dritt der å gjøre. felt O er for syngende supportere, og ikke noe annet! hvis dere ikke-syngende som står der ikke aksepterer det, så er det deres problem, og da kan dere bare melde dere ut for min del! Det er bedre med 500 syngende medlemmer enn 1000 medlemmer, hvorav 200 ikke-syngende opptar plassen til medlemmer som vil synge!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Opprinnelig postet av Klokan
Som jeg så sist da er syngegjengen plassert over meg ... hvis vi fordeler oss litt jevnere gjennom hele feltet... både oppe og nede da har vi sjansen til å smitte dem andre...
tror ikke at folk ikke vil synge men det er mer det at de tror dem er for voksne for dette og er litt flaue....
varheim-- ser ut som om vi er ganske enige .. det må vi ta en halvliter på til søndag ... he he he
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
hi hi i dag er jeg i supert dupert form.. par timer til og vi er på vei til Borås... iiiiiihaaaaaa !!!!!!!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25