Selg Søderstjerna
---------------------------
Oppe i hjørnet for alltid
synd å si ded men jeg hadde tro på stjerna jeg
1 plass. 2005
Vi må da gi han noen kamper før han er skikkelig i form... Han har mye i seg, og kan en del, og er vel egentlig den av spillerne som har mest erfaring fra lignende nivå fra før?
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
ære være plankeb........
Så fikk han kyssesyken og ble satt endel tilbake sist år pga. det.
I vinter var han skadet helt til påsketider og er derfor pr. dags dato et godt stykke fra sin toppform.
Å begynne å snakke om å selge Søderstjerna synes jeg er helt idiotisk. Søder vil helt sikkert i løpet av sommeren vise hvilken klassespiller han egentlig er.
Hvis man skal høre på alle innspillene her på foumet, så finnes det nesten ikke spillere igjen som "egentlig holder mål" på årets FFK lag.:D:confused::ffk:
FFK på toppen i 2005
Elegant, nesten helt briljant.
Søderstjerna kom fra Sverige,
vil i Tippeligan herje.
Når han er i form, er han helt enorm.
:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
ære være plankeb........
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Alle med et visst gangsyn og en form for `fotballhue` ser at det bor mye i Håkan, men han blir misbrukt som venstreving akkurat som Stian blir misbrukt som back.
Håkan inn som playmaker, Stian på ving, da skal vi se hva som bor i dem begge!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Søder har vært skadet i oppkjøringen og det hemmer ham. Det er umoralsk å be han gå eller selge ham pga god lønn som ikke står i stil til varene han leverer. Søder kommer garantert etterhvert.
Søder er en av de få som kan avgjøre jevne kamper. Han har en profesjonell innstilling og har store krav til seg selv. Slike gutter finnes det ikke for mange av.
Er litt interessert bare....
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-Söderstjerna har kreativiteten iseg.
-Han har direkte passningene som ingen andre har.
-Han kan vri spillet, og sette igang hurtige kontringer.
-I tilegg er han ganske hardtarbeidene.
-Han har også et godt skudd.
Ja,ja for all del seg han, og kjöp en middelsmådig spiller!!!!
Dessuten leverte ikke Håkan hva vi kunne forvente i fjor heller.....
Tror aldri han vil bli noen kantspiller, hele legningen hans under kampene viser jo at han automatisk trekker inn hver eneste gang, dette skaper hull både offensivt og defensivt. De gangene i fjor han spilte sentralt synes jeg han var glimrende, spilte virkelig intelligent!
Ellers : slutt med maset om å selge spillere, litt motgang får vi tåle, la oss fortsette å støtte laget og KTE, det skal veldig lite til før ting snur seg og flyten kommer !!
FFK`er i Sarp
Dette er den dummeste tråden jeg har sett på leeeenge!!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Oooohhhh! Aaahhhh!
Du er presis hva vi menar er,
en LIRARE!!!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av Planken
Alle med et visst gangsyn og en form for `fotballhue` ser at det bor mye i Håkan, men han blir misbrukt som venstreving akkurat som Stian blir misbrukt som back.
Håkan inn som playmaker, Stian på ving, da skal vi se hva som bor i dem begge!
Håkan er klart en av FFK`s beste spillere, at han (og flere) spiller på feil plass er KTE`s ansvar. (Det kan være at han vet noe mer enn oss, siden han "feilplasserer" spillere)
KTE har en vanskelig kabal å legge, men jeg synes 4-3-3 med Risholt, Stjerna og Kosso fungerte veldig bra.
Da kan Markus spille midtspiss og prøve ut West, Hornseth, Johnsen og "mommo" på kantene
Nei, da har jeg mer tro på det flere her skriver: flytte Håkan inn i midten. Jeg tror at en 4-4-2 med Stian - Håkan - Risholt - Kosso/West kunne fungere. Men så er jeg heller ikke tippeligatrener ;-)
Ellers synes jeg å huske at Håkan en gang eller to har uttalt at han helst vil spille på venstre!? Noen som kan backe meg opp på den?
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Mel: Nei nei gutt, dette må bli slutt.
Elegant, nesten helt briljant.
Søderstjerna kom fra Sverige,
vil i Tippeligan herje.
Når han er i form, er han helt enorm.
:D:ffk:
Helt enig!
Søderstjerna er et av lagets beste spillere!!
Og dette forumet er fult av knehøner.
Opprinnelig postet av bjervell
Ellers synes jeg å huske at Håkan en gang eller to har uttalt at han helst vil spille på venstre!? Noen som kan backe meg opp på den?
Jeg mener å huske akkurat det motsatte. Altså at han har sagt at han trives best sentralt, men at han spiller på den plassen han blir plassert på banen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25