Selg Søderstjerna
Jeg synes heller ikke man skal selge Håkan. Og forlenge kontrakten til høsten er vel ganske usannsynlig. Det jeg mener er at dem som kritserer navngitte spillere på en nogelunde konstruktiv måte, må få gjøre det uten at det skal kalles å henge ut spillere. I hvertfall så lenge vi snakker om profesjonelle spillere. Dessuten midtbanespilleren du mangler FFK1903 er Brenne.....
Søderstjerna kommer til å være en av FFKs beste i høst. Skadefri og i god form er han en mann vi kommer til å få nytte av!!!
Vi har for liten tropp, derfor har Håkan spilt nå i vår selv om han ikke har vært fit for fight. Med Tor ute, mpåtte man bruke de rutinerte man har på banen.
Håkan kommer til å dominere i høst...
Vi har for liten tropp, derfor har Håkan spilt nå i vår selv om han ikke har vært fit for fight. Med Tor ute, mpåtte man bruke de rutinerte man har på banen.
Håkan kommer til å dominere i høst...
Vi får vel vente å se, ginola. Jeg for min del venter i det lengste på at Søder kommer i form. Men jeg synes det begynner å trekke i langdrag nå. Spilt
i 1,5 år uten å imponere, det er for dårlig.
i 1,5 år uten å imponere, det er for dårlig.
Håper inderlig du har rett Ginola.
---------------------------
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
ATM, du synes vel det begynner å trekke ut du også vel. Jeg tror ikke vi kommer til å se Søder i full blomst her i fredrikstad.:confused:
Opprinnelig postet av ginola
Søderstjerna kommer til å være en av FFKs beste i høst. Skadefri og i god form er han en mann vi kommer til å få nytte av!!!
Jeg sa det samme på våren for ett år siden... Håper selvfølgelig du har rett, men det kan virke som han ikke er 100% kvitt kyssesyken ennå, og sliter med å komme i form. Kjenner ei som hadde kyssesyken for 3 år siden, og fortsatt sliter...sånt kan ta tid.
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25